Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5o Grand Prix - Piastri X 3 ...


Το 5o Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην εντυπωσιακή πίστα της Τζέντα, στη Σαουδική Αραβία, και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά την Κυριακή του Πάσχα, 20 Απριλίου, από το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr) και σε μαγνητοσκόπηση από τον ΑΝΤ1. Ο Όσκαρ Πιάστρι κατέκτησε μια σπουδαία νίκη, επικρατώντας του Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος τερμάτισε 2ος, με τον Σαρλ Λεκλέρκ να συμπληρώνει το βάθρο στην 3η θέση.


ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 5ο GRAND PRIX ΣΤΗ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙA

Στην εκκίνηση, ο Φερστάπεν είχε την pole και δίπλα του βρισκόταν ο Όσκαρ Πιάστρι. Στις κατατακτήριες, η διαφορά τους ήταν μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Όμως, στο σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο νεαρός Αυστραλός αντέδρασε ταχύτερα (2,5 δέκατα), με αποτέλεσμα οι δυο τους να φτάσουν πλάι-πλάι στην πρώτη στροφή. Ο Φερστάπεν, συνειδητοποιώντας την κακή του εκκίνηση, επιχείρησε να κρατηθεί απ’ έξω, αλλά μάταια. Ο Πιάστρι είχε την εσωτερική, μπήκαν μαζί στη στροφή, αλλά δεν υπήρχε χώρος να βγουν μαζί. Μοιραία, ο Φερστάπεν ίσιωσε το σικέιν και όφειλε να επιστρέψει τη θέση. Δεν το έκανε. Οι αγωνοδίκες (Σέτι, Μπακλέιν, Μπερνόλντι, Αλαμπάλι) του επέβαλαν ποινή 5 δευτερολέπτων, εξηγώντας γιατί δεν ήταν 10 δευτερόλεπτα: «Το μονοθέσιο 81 είχε τον μπροστινό άξονα τουλάχιστον στο ύψος του καθρέφτη του μονοθεσίου 1 πριν και στην κορυφή της στροφής 1, επιχειρώντας προσπέρασμα από την εσωτερική. Στην πράξη, το μονοθέσιο 81 ήταν δίπλα στο 1 στην κορυφή. Βάσει οδηγιών, είχε πρόκριμα και δικαιούνταν χώρο. Το μονοθέσιο 1 βγήκε εκτός και απέκτησε πλεονέκτημα, το οποίο δεν επέστρεψε. Παρέμεινε μπροστά και προσπάθησε να αυξήσει τη διαφορά. Κανονικά, η ποινή για έξοδο και πλεονέκτημα είναι 10 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, επειδή ήταν περιστατικό πρώτου γύρου και πρώτης στροφής, το θεωρήσαμε ιδιαίτερη περίπτωση και επιβάλαμε ποινή 5 δευτερολέπτων».


Η σύγκρουση Τσουνόντα – Γκασλί στην τέταρτη στροφή έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας, που οδήγησε την κούρσα για τρεις γύρους. Αξίζει να σημειωθεί ότι και στους πέντε αγώνες στη Σαουδική Αραβία έχει εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας. Μετά την αποχώρησή του, ο Πιάστρι κρατήθηκε με δυσκολία πίσω από τον Φερστάπεν, δεχόμενος πίεση από Ράσελ και Λεκλέρκ. Δεν μπορούσε να μπει στη ζώνη Drag Reduction System (DRS) του Ολλανδού, καθώς η ευστάθεια του εμπρός μέρους της McLaren, επηρεαζόταν από τους στροβιλισμούς της Red Bull. Ο Αυστραλός μπήκε στα πιτ στον 19ο γύρο, έβγαλε τη μέση γόμα και φόρεσε τη σκληρή. Ο Φερστάπεν μπήκε δύο γύρους αργότερα, προσπαθώντας μάταια να ανοίξει διαφορά 5 δευτερολέπτων. Αφού «εξέτισε» την ποινή και έβαλε τη σκληρή γόμα, βρέθηκε τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Πιάστρι. Ο αγώνας ουσιαστικά τελείωσε εκεί για τους δυο τους, που έμειναν έτσι μέχρι την καρό σημαία. Πιο πίσω, οι Ράσελ, Λεκλέρκ και Νόρις έδωσαν σκληρή μάχη για την τρίτη θέση, με τον Μονεγάσκο να επικρατεί και να ανεβάζει τη Ferrari στο βάθρο. Το κόκκινο μονοθέσιο, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ήταν ανταγωνιστικό μόλις μειώθηκε το φορτίο καυσίμου (100 kg στην εκκίνηση). Ο Λεκλέρκ, που ξεκίνησε τέταρτος, βρήκε ελεύθερη πίστα μπροστά του και παρέμεινε με το ίδιο σετ μέσης γόμας μέχρι τον 30ο γύρο. Μετά το πιτ στοπ, βγήκε πίσω από τον Ράσελ, αλλά τον έφτασε και τον πέρασε καθαρά, φέρνοντας για πρώτη φορά φέτος τη Ferrari στην τριάδα. Ο Νόρις, που εκκίνησε 10ος, τερμάτισε τέταρτος, περιορίζοντας τις απώλειες στη βαθμολογία των οδηγών. Μετά την τρίτη φετινή του νίκη, ο Πιάστρι πέρασε για πρώτη φορά στην καριέρα του στην κορυφή της βαθμολογίας, με διαφορά 10 βαθμών από τον Νόρις και 12 βαθμών από τον Φερστάπεν. Ο Ολλανδός πρωταθλητής εμφανίστηκε χολωμένος, απέφυγε να τοποθετηθεί επί της ουσίας και περιορίστηκε στο να ευχαριστήσει τους φιλάθλους. 


Ο νικητής, Όσκαρ Πιάστρι, μετά την 3η φετινή και 5η συνολική νίκη της καριέρας του, τόνισε: «Μόλις βρέθηκα στην εσωτερική, δεν υπήρχε περίπτωση να βγω δεύτερος από την πρώτη στροφή. Προσπάθησα όσο μπορούσα. Προφανώς, οι αγωνοδίκες έπρεπε να εμπλακούν, αλλά πίστευα ότι ήμουν αρκετά μπροστά και τελικά αυτό μου χάρισε τη νίκη. Οπότε ναι, είμαι πολύ χαρούμενος με όλη τη δουλειά που έχουμε κάνει στις εκκινήσεις, και αυτό μας χάρισε τη νίκη σήμερα. Ήταν πολύ δύσκολο να ακολουθήσω εκεί έξω. Δεν μπορούσα να μείνω κοντά στον Μαξ στο τέλος του πρώτου μέρους, απλώς κατέστρεψα τα ελαστικά μου, και μετά το ελεύθερο πεδίο ήταν ωραίο μετά τα pit stop. Υπέροχος αγώνας. Κάναμε σωστά τα κομμάτια που έπρεπε. Νομίζω ότι χρειαζόμαστε ακόμα λίγα πράγματα· ο Μαξ ήταν λίγο πολύ κοντά για τα γούστα μας, αλλά ήταν ένας υπέροχος αγώνας και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις μας αυτή την εβδομάδα ήταν ότι το μπουκάλι νερού δούλευε. Αυτό ήταν καλό, ήπια λίγα υγρά, κάτι που ήταν ωραίο. Είναι πάντα ένας δύσκολος αγώνας εδώ. Είναι λίγο αργότερα μέσα στη χρονιά φέτος, κάτι που νομίζω ότι το κάνει λίγο πιο ζεστό, με περισσότερη υγρασία, και σίγουρα ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες που έχω κάνει στην καριέρα μου. Οπότε, χαίρομαι που κατάφερα να βγω νικητής». Τα μονοθέσια δίνουν το επόμενο ραντεβού στο 6ο Grand Prix της χρονιάς, την Κυριακή 4 Μαΐου, στο Μαϊάμι, ζωντανά, αποκλειστικά, στις 23:00 στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στον ΑΝΤ1. 

Μη χάσετε στιγμή!  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...