Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Seajets 42ου Ράλλυ Παλάδιο ...


Με τη διαδικασία του Τεχνικού και Διοικητικού Ελέγχου που φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις του Mr. ΚΤΕΟ στο Μοσχάτο, ξεκίνησαν οι διεργασίες του Seajets 42ου Ράλλυ Παλάδιο που θα διεξαχθεί αύριο. Όλα είναι έτοιμα για τον αγώνα που θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου 2 Δεκεμβρίου στις 10:30 από τη Μάνδρα Αττικής, όπου και θα τερματίσει κάποιες ώρες αργότερα. Στο μεταξύ, τα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα πέρασαν το απόγευμα της Παρασκευής 1 Δεκεμβρίου από τη διαδικασία Τεχνικού και Διοικητικού Ελέγχου, που φιλοξενήθηκε ιδανικά, στις εγκαταστάσεις του Mr. ΚΤΕΟ στο Μοσχάτο Αττικής. Από τη διαδικασία του Διοικητικού και Τεχνικού Ελέγχου πέρασαν 31 πληρώματα, ενώ τα υπόλοιπα εξ αυτών θα περάσουν από Έλεγχο Εξακρίβωσης αύριο το πρωί στη Μάνδρα Αττικής. Στο Seajets 42o Ράλλυ Παλάδιο δεν θα λάβουν μέρος τα πληρώματα με τον αριθμό #30 Rocco Gianluca – Isailovic Jovan (Ford Sierra Cosworth 4X4) και #40 Ιωάννης Λυκάκης – Μαρία Καμπούροβα (VW Beetle). Ο καιρός αποτελεί κάθε χρόνο τον σημαντικότερο ρυθμιστή του αγώνα, κάτι που μάλλον θα αλλάξει φέτος, καθώς όλα δείχνουν ότι μετά από πολύ καιρό το Ράλλυ Παλάδιο θα είναι στεγνό, γεγονός που χαροποιεί τους συμμετέχοντες καθώς δεν θα χρειαστεί να πονοκεφαλιάσουν για την επιλογή σωστών ελαστικών.


Υπενθυμίζεται, πως το Seajets 42ο Ράλλυ Παλάδιο αποτελείται από 6 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 40,86 χιλιομέτρων, ενώ προσμετρά στο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, αποτελώντας τον τέταρτο και τελευταίο γύρο του συγκεκριμένου θεσμού, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί τον επίλογο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, για το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών Αυτοκινήτων καθώς και για το Κύπελλο Ράλλυ Legends. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι για μία ακόμη χρονιά αρωγός στην προσπάθεια του Αθλητικού Σωματείου Start Line, με τον αγώνα να διοργανώνεται υπό την αιγίδα των Δήμων Μάνδρας – Ειδυλλίας και Μεγαρέων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το