Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία για το χώμα ...


Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Μανώλης Μακρινός ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που διεξήχθη στην Ιτέα. Ο αγώνας ξεκίνησε σε πανηγυρικό κλίμα το βράδυ του Σαββάτου με την Εκκίνηση να λαμβάνει χώρα στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας και να προσελκύει πλήθος κόσμου. Την Κυριακή, τα 30 πληρώματα που εκκίνησαν, αγωνίστηκαν σε 5 ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Οργανωτής ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός ήταν το myKTEO. Τον αγώνα στήριξαν η Seajets, η Clevermedia και η Peugeot Γκάλλο Α.Ε., ενώ στο πλευρό των οργανωτών στάθηκαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Ο 2 φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή χρονιά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος. Έχοντας την περίφημη καθοδήγηση του επίσης 2 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος, Μανώλη Μακρινού, το δίδυμο επικράτησε στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις διαδρομές, χωρίς να απειληθεί από τους κύριους αντιπάλους του. Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης τερμάτισαν δεύτεροι, μην καταφέρνοντας να πιέσουν όσο θα ήθελαν τους νικητές, καθώς από την αρχή αντιμετώπισαν ηλεκτρικό πρόβλημα με τον κινητήρα του Skoda Fabia Rally2 Evo. 


Άλλο ένα βάθρο για φέτος για τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, οι οποίοι κέρδισαν και την Ομάδα Ν. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo IX αν και ένιωσε «καυτή την ανάσα» των Θέμη Χαλκιά-Νίκου Κομνού στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, ανέβασε ρυθμό στη συνέχεια, ενώ «καρδιοχτύπησε» στην τελευταία διαδρομή, καθώς οδήγησε με σπασμένο ψαλίδι σχεδόν από την αρχή της Power Stage. 


Τέταρτοι γενικής και πρώτοι δικίνητοι τερμάτισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, μια νίκη η οποία τους έστεψε αυτόματα πρωταθλητές στην κατηγορία F2. Με το Peugeot 208 Rally4 στα χέρια τους, οι νικητές κινήθηκαν στο όριο και είχαν ωραία μονομαχία με τους έτερους διεκδικητές του τίτλου, Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally4), μέχρι οι τελευταίοι να εγκαταλείψουν από έξοδο στις «Καρούτες 2» και ενώ προσπαθούσαν να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση. Στην πρώτη τους επαφή με το Opel Corsa Rally4, οι Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος κινήθηκαν εντυπωσιακά, τερματίζοντας δεύτεροι στα δικίνητα και πέμπτοι γενικής, με τον πρωταγωνιστή της μικρής οθόνης να αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως το μέλλον του ανήκει. Παρά τη μικρή του εμπειρία στο χώρο των ράλλυ και μόλις στη δεύτερή του επαφή με το Ford Fiesta Rally3, ο Γιώργος Δελαπόρτας, τερμάτισε στην έκτη θέση με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη και έδειξε να μαθαίνει γρήγορα το νέο του «γραφείο». Έβδομοι γενικής και δεύτεροι στην Ομάδα Ν τερμάτισαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα και αφήνοντας πιο πίσω τους Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι έχασαν πολύτιμο χρόνο στη δεύτερη ειδική διαδρομή, καθώς σταμάτησαν να αλλάξουν λάστιχο. Στην ένατη θέση ολοκλήρωσαν το myKTEO 10Ο Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Νίκος Ντάβαρης-Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX). Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας C4, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας, ανεβαίνοντας παράλληλα στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη δικίνητη κατηγορία. Με κατάλληλη στρατηγική, το πλήρωμα του Toyota Corolla απέδειξε για άλλον έναν αγώνα την ταχύτητά του, με τον τίτλο στη C4 να πηγαίνει στους δεύτερους στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, Γιάννη Γιώτη-Χρήστο Φαρμάκη (Hyundai Accent) που ταλαιπωρήθηκαν από δύο κλαταρισμένα ελαστικά. Στη C6, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος έκλεισαν τη χρονιά έτσι όπως ακριβώς την ξεκίνησαν, με νίκη. Ο οδηγός από τον Πύργο, με αυτή του την επιτυχία, κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία, μόλις στην τρίτη του χρονιά εμπλοκής με το χώρο των αγώνων. Οι κύριοι αντίπαλοί τους, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) είδαν τις ελπίδες τους για νίκη και τίτλο στην κατηγορία να εξανεμίζονται, όταν ένα σπασμένο ημιαξόνιο τους έθεσε από νωρίς εκτός αγώνα. Παρά τη δεύτερη θέση στη C6, οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Βαγγέλης Μούκας δεν το ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα, καθώς αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα με το Nissan Micra K11 καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Φάνης Ραχούτης-Ανδρέας Γρηγορόπουλος με Toyota Starlet EP81.Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις, ένα πρόβλημα στο άκρο έπειτα από τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές, στέρησε τη δυνατότητα στους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Κομνό να παλέψουν για μια θέση στο βάθρο με το Renault Clio Rally3. Μόλις στο δεύτερό του αγώνα ως οδηγός, ο 24χρονος Νίκος Βιγκόπουλος με τον Νίκο Ζακχαίο στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta R2T εγκατέλειψε από κλατάρισμα. Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας (Toyota Yaris), καθώς ένα σπασμένο ψαλίδι στην τελευταία ειδική τους στέρησε τη δυνατότητα του τερματισμού κι ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της C6. Από μηχανικό πρόβλημα εγκατέλειψαν οι Θεόδωρος Καλαμαράς-Δημήτρης Λαμπράκης με το Clevermedia-Peugeot 206.

Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ και ανανεώνει το ραντεβού του για την 11η εκδοχή του αγώνα!

Νικητές κατηγοριών

C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/ Μανώλης Μακρινός – Skoda Fabia Rally2 Evo

C2: Πάνος Κύρκος / Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX

C3: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Peugeot 208 Rally4

C4: Κωνσταντίνος Μυλωνάς / Νίκος Παραπέρας – Toyota Corolla

C5: Παναγιώτης Ανδρικόπουλος / Φίλιππας Ανδρικόπουλος – Peugeot 206

C6: Δημήτρης Σταυρόπουλος / Δημήτρης Πανούτσος – Toyota Yaris

Τα αποτελέσματα αναλυτικά:ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...