Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία για το χώμα ...


Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Μανώλης Μακρινός ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που διεξήχθη στην Ιτέα. Ο αγώνας ξεκίνησε σε πανηγυρικό κλίμα το βράδυ του Σαββάτου με την Εκκίνηση να λαμβάνει χώρα στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας και να προσελκύει πλήθος κόσμου. Την Κυριακή, τα 30 πληρώματα που εκκίνησαν, αγωνίστηκαν σε 5 ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Οργανωτής ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός ήταν το myKTEO. Τον αγώνα στήριξαν η Seajets, η Clevermedia και η Peugeot Γκάλλο Α.Ε., ενώ στο πλευρό των οργανωτών στάθηκαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Ο 2 φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή χρονιά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος. Έχοντας την περίφημη καθοδήγηση του επίσης 2 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος, Μανώλη Μακρινού, το δίδυμο επικράτησε στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις διαδρομές, χωρίς να απειληθεί από τους κύριους αντιπάλους του. Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης τερμάτισαν δεύτεροι, μην καταφέρνοντας να πιέσουν όσο θα ήθελαν τους νικητές, καθώς από την αρχή αντιμετώπισαν ηλεκτρικό πρόβλημα με τον κινητήρα του Skoda Fabia Rally2 Evo. 


Άλλο ένα βάθρο για φέτος για τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, οι οποίοι κέρδισαν και την Ομάδα Ν. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo IX αν και ένιωσε «καυτή την ανάσα» των Θέμη Χαλκιά-Νίκου Κομνού στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, ανέβασε ρυθμό στη συνέχεια, ενώ «καρδιοχτύπησε» στην τελευταία διαδρομή, καθώς οδήγησε με σπασμένο ψαλίδι σχεδόν από την αρχή της Power Stage. 


Τέταρτοι γενικής και πρώτοι δικίνητοι τερμάτισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, μια νίκη η οποία τους έστεψε αυτόματα πρωταθλητές στην κατηγορία F2. Με το Peugeot 208 Rally4 στα χέρια τους, οι νικητές κινήθηκαν στο όριο και είχαν ωραία μονομαχία με τους έτερους διεκδικητές του τίτλου, Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally4), μέχρι οι τελευταίοι να εγκαταλείψουν από έξοδο στις «Καρούτες 2» και ενώ προσπαθούσαν να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση. Στην πρώτη τους επαφή με το Opel Corsa Rally4, οι Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος κινήθηκαν εντυπωσιακά, τερματίζοντας δεύτεροι στα δικίνητα και πέμπτοι γενικής, με τον πρωταγωνιστή της μικρής οθόνης να αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως το μέλλον του ανήκει. Παρά τη μικρή του εμπειρία στο χώρο των ράλλυ και μόλις στη δεύτερή του επαφή με το Ford Fiesta Rally3, ο Γιώργος Δελαπόρτας, τερμάτισε στην έκτη θέση με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη και έδειξε να μαθαίνει γρήγορα το νέο του «γραφείο». Έβδομοι γενικής και δεύτεροι στην Ομάδα Ν τερμάτισαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα και αφήνοντας πιο πίσω τους Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι έχασαν πολύτιμο χρόνο στη δεύτερη ειδική διαδρομή, καθώς σταμάτησαν να αλλάξουν λάστιχο. Στην ένατη θέση ολοκλήρωσαν το myKTEO 10Ο Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Νίκος Ντάβαρης-Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX). Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας C4, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας, ανεβαίνοντας παράλληλα στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη δικίνητη κατηγορία. Με κατάλληλη στρατηγική, το πλήρωμα του Toyota Corolla απέδειξε για άλλον έναν αγώνα την ταχύτητά του, με τον τίτλο στη C4 να πηγαίνει στους δεύτερους στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, Γιάννη Γιώτη-Χρήστο Φαρμάκη (Hyundai Accent) που ταλαιπωρήθηκαν από δύο κλαταρισμένα ελαστικά. Στη C6, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος έκλεισαν τη χρονιά έτσι όπως ακριβώς την ξεκίνησαν, με νίκη. Ο οδηγός από τον Πύργο, με αυτή του την επιτυχία, κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία, μόλις στην τρίτη του χρονιά εμπλοκής με το χώρο των αγώνων. Οι κύριοι αντίπαλοί τους, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) είδαν τις ελπίδες τους για νίκη και τίτλο στην κατηγορία να εξανεμίζονται, όταν ένα σπασμένο ημιαξόνιο τους έθεσε από νωρίς εκτός αγώνα. Παρά τη δεύτερη θέση στη C6, οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Βαγγέλης Μούκας δεν το ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα, καθώς αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα με το Nissan Micra K11 καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Φάνης Ραχούτης-Ανδρέας Γρηγορόπουλος με Toyota Starlet EP81.Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις, ένα πρόβλημα στο άκρο έπειτα από τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές, στέρησε τη δυνατότητα στους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Κομνό να παλέψουν για μια θέση στο βάθρο με το Renault Clio Rally3. Μόλις στο δεύτερό του αγώνα ως οδηγός, ο 24χρονος Νίκος Βιγκόπουλος με τον Νίκο Ζακχαίο στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta R2T εγκατέλειψε από κλατάρισμα. Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας (Toyota Yaris), καθώς ένα σπασμένο ψαλίδι στην τελευταία ειδική τους στέρησε τη δυνατότητα του τερματισμού κι ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της C6. Από μηχανικό πρόβλημα εγκατέλειψαν οι Θεόδωρος Καλαμαράς-Δημήτρης Λαμπράκης με το Clevermedia-Peugeot 206.

Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ και ανανεώνει το ραντεβού του για την 11η εκδοχή του αγώνα!

Νικητές κατηγοριών

C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/ Μανώλης Μακρινός – Skoda Fabia Rally2 Evo

C2: Πάνος Κύρκος / Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX

C3: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Peugeot 208 Rally4

C4: Κωνσταντίνος Μυλωνάς / Νίκος Παραπέρας – Toyota Corolla

C5: Παναγιώτης Ανδρικόπουλος / Φίλιππας Ανδρικόπουλος – Peugeot 206

C6: Δημήτρης Σταυρόπουλος / Δημήτρης Πανούτσος – Toyota Yaris

Τα αποτελέσματα αναλυτικά:ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .