Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Fulvia HF στην Κορυφή ...


Η Lancia Fulvia Coupè Rallye 1.3 S με πλήρωμα τους Ελβετούς Claudio Enz και Cristina Seeberger της ομάδας Kessel ήταν οι νικητές του 25ου Rallye Monte-Carlo Historique. Η Fulvia είναι το μοντέλο με το οποίο η Lancia ξεκίνησε να χτίζει το μύθο της στους αγώνες ράλι. Σήμερα, η Lancia παραμένει η πλέον πετυχημένη μάρκα στα ράλι, έχοντας κατακτήσει 15 Παγκόσμιους Τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών και δεκάδες νίκες, με μοντέλα όπως οι Fulvia, Stratos, Rally 037 και Delta. Αποτελώντας ένα ορόσημο στην ιστορία της Ιταλικής μάρκας, η Fulvia Coupé είναι μια από τις κύριες πηγής έμπνευσης για τα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, που σύμφωνα και με το πλάνο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Lancia Design Day τον περασμένο Νοέμβριο περιλαμβάνει την παρουσίαση του Νέου Ypsilon το 2024, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας το 2026 και τη νέα Delta το 2028. Η ιστορία της Fuvlia ξεκινά το 1965 με την αποκάλυψη του κομψού σπορ αυτοκινήτου στην έκθεση της Γενεύης. Σε σχέση με την έκδοση σεντάν του 1963, το δίθυρο μοντέλο ξεχώριζε για την ευελιξία του και την ιδιαίτερα φωτεινή καμπίνα με διαμόρφωση 2+2 θέσεων. Η σχεδίαση της Fulvia Coupé εμπνεύστηκε από τα σκάφη θαλάσσης Riva και διακρινόταν για τις καθαρές γραμμές. Η υποδοχή του κοινού ήταν πολύ θετική, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκαλούσε η διαμόρφωση της καμπίνας με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τις λεπτές κολόνες. Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό ήταν μια μίξη σπορ χαρακτήρα και κομψότητας, χάρη και στην αριστοτεχνική εφαρμογή ξύλινων επιφανειών στο ταμπλό και στο τιμόνι.


Το αγωνιστικό ντεμπούτο ήρθε στο Γύρο της Κορσικής το 1965, με τον αγώνα να αποτελεί την αφετηρία του ταξιδιού του μοντέλου στους αγώνες ράλι που συνεχίστηκε το 1966 με την Fulvia HF. Η νέα έκδοση 1,3 το 1967 και η 1,6 το 1968 τοποθέτησε τη Fulvia στην παγκόσμια σκηνή των αγώνων. Το 1972 η Lancia Fulvia HF 1600 των Munari-Mannucci με τον αριθμό 14 κατέκτησαν τη νίκη στο Monte-Carlo. Στο φετινό 25ο Rallye Monte-Carlo Historique συμμετείχαν 19 πληρώματα με αυτοκίνητα της Lancia, ένα εκ των οποίων είναι και ο νικητής του αγώνα. Η συμμετοχή σε αυτή τη ξεχωριστή διοργάνωση είναι ανοικτή μόνο για κλασσικά αυτοκίνητα που είχαν τουλάχιστον μια συμμετοχή στο Monte-Carlo Rally μέχρι το 1983.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι