Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Fulvia HF στην Κορυφή ...


Η Lancia Fulvia Coupè Rallye 1.3 S με πλήρωμα τους Ελβετούς Claudio Enz και Cristina Seeberger της ομάδας Kessel ήταν οι νικητές του 25ου Rallye Monte-Carlo Historique. Η Fulvia είναι το μοντέλο με το οποίο η Lancia ξεκίνησε να χτίζει το μύθο της στους αγώνες ράλι. Σήμερα, η Lancia παραμένει η πλέον πετυχημένη μάρκα στα ράλι, έχοντας κατακτήσει 15 Παγκόσμιους Τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών και δεκάδες νίκες, με μοντέλα όπως οι Fulvia, Stratos, Rally 037 και Delta. Αποτελώντας ένα ορόσημο στην ιστορία της Ιταλικής μάρκας, η Fulvia Coupé είναι μια από τις κύριες πηγής έμπνευσης για τα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, που σύμφωνα και με το πλάνο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Lancia Design Day τον περασμένο Νοέμβριο περιλαμβάνει την παρουσίαση του Νέου Ypsilon το 2024, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας το 2026 και τη νέα Delta το 2028. Η ιστορία της Fuvlia ξεκινά το 1965 με την αποκάλυψη του κομψού σπορ αυτοκινήτου στην έκθεση της Γενεύης. Σε σχέση με την έκδοση σεντάν του 1963, το δίθυρο μοντέλο ξεχώριζε για την ευελιξία του και την ιδιαίτερα φωτεινή καμπίνα με διαμόρφωση 2+2 θέσεων. Η σχεδίαση της Fulvia Coupé εμπνεύστηκε από τα σκάφη θαλάσσης Riva και διακρινόταν για τις καθαρές γραμμές. Η υποδοχή του κοινού ήταν πολύ θετική, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκαλούσε η διαμόρφωση της καμπίνας με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τις λεπτές κολόνες. Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό ήταν μια μίξη σπορ χαρακτήρα και κομψότητας, χάρη και στην αριστοτεχνική εφαρμογή ξύλινων επιφανειών στο ταμπλό και στο τιμόνι.


Το αγωνιστικό ντεμπούτο ήρθε στο Γύρο της Κορσικής το 1965, με τον αγώνα να αποτελεί την αφετηρία του ταξιδιού του μοντέλου στους αγώνες ράλι που συνεχίστηκε το 1966 με την Fulvia HF. Η νέα έκδοση 1,3 το 1967 και η 1,6 το 1968 τοποθέτησε τη Fulvia στην παγκόσμια σκηνή των αγώνων. Το 1972 η Lancia Fulvia HF 1600 των Munari-Mannucci με τον αριθμό 14 κατέκτησαν τη νίκη στο Monte-Carlo. Στο φετινό 25ο Rallye Monte-Carlo Historique συμμετείχαν 19 πληρώματα με αυτοκίνητα της Lancia, ένα εκ των οποίων είναι και ο νικητής του αγώνα. Η συμμετοχή σε αυτή τη ξεχωριστή διοργάνωση είναι ανοικτή μόνο για κλασσικά αυτοκίνητα που είχαν τουλάχιστον μια συμμετοχή στο Monte-Carlo Rally μέχρι το 1983.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...