Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Fulvia HF στην Κορυφή ...


Η Lancia Fulvia Coupè Rallye 1.3 S με πλήρωμα τους Ελβετούς Claudio Enz και Cristina Seeberger της ομάδας Kessel ήταν οι νικητές του 25ου Rallye Monte-Carlo Historique. Η Fulvia είναι το μοντέλο με το οποίο η Lancia ξεκίνησε να χτίζει το μύθο της στους αγώνες ράλι. Σήμερα, η Lancia παραμένει η πλέον πετυχημένη μάρκα στα ράλι, έχοντας κατακτήσει 15 Παγκόσμιους Τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών και δεκάδες νίκες, με μοντέλα όπως οι Fulvia, Stratos, Rally 037 και Delta. Αποτελώντας ένα ορόσημο στην ιστορία της Ιταλικής μάρκας, η Fulvia Coupé είναι μια από τις κύριες πηγής έμπνευσης για τα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, που σύμφωνα και με το πλάνο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Lancia Design Day τον περασμένο Νοέμβριο περιλαμβάνει την παρουσίαση του Νέου Ypsilon το 2024, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας το 2026 και τη νέα Delta το 2028. Η ιστορία της Fuvlia ξεκινά το 1965 με την αποκάλυψη του κομψού σπορ αυτοκινήτου στην έκθεση της Γενεύης. Σε σχέση με την έκδοση σεντάν του 1963, το δίθυρο μοντέλο ξεχώριζε για την ευελιξία του και την ιδιαίτερα φωτεινή καμπίνα με διαμόρφωση 2+2 θέσεων. Η σχεδίαση της Fulvia Coupé εμπνεύστηκε από τα σκάφη θαλάσσης Riva και διακρινόταν για τις καθαρές γραμμές. Η υποδοχή του κοινού ήταν πολύ θετική, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκαλούσε η διαμόρφωση της καμπίνας με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τις λεπτές κολόνες. Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό ήταν μια μίξη σπορ χαρακτήρα και κομψότητας, χάρη και στην αριστοτεχνική εφαρμογή ξύλινων επιφανειών στο ταμπλό και στο τιμόνι.


Το αγωνιστικό ντεμπούτο ήρθε στο Γύρο της Κορσικής το 1965, με τον αγώνα να αποτελεί την αφετηρία του ταξιδιού του μοντέλου στους αγώνες ράλι που συνεχίστηκε το 1966 με την Fulvia HF. Η νέα έκδοση 1,3 το 1967 και η 1,6 το 1968 τοποθέτησε τη Fulvia στην παγκόσμια σκηνή των αγώνων. Το 1972 η Lancia Fulvia HF 1600 των Munari-Mannucci με τον αριθμό 14 κατέκτησαν τη νίκη στο Monte-Carlo. Στο φετινό 25ο Rallye Monte-Carlo Historique συμμετείχαν 19 πληρώματα με αυτοκίνητα της Lancia, ένα εκ των οποίων είναι και ο νικητής του αγώνα. Η συμμετοχή σε αυτή τη ξεχωριστή διοργάνωση είναι ανοικτή μόνο για κλασσικά αυτοκίνητα που είχαν τουλάχιστον μια συμμετοχή στο Monte-Carlo Rally μέχρι το 1983.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .