Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota bZ Compact SUV Concept ...


Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει την ηλεκτρική προσέγγισή της, παρουσιάζοντας με αφετηρία την έκθεση του Los Angeles ένα πρωτότυπο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο compact crossover το οποίο αργά ή γρήγορα θα προστεθεί στην ηλεκτρική της γκάμα, λειτουργώντας πιθανότατα ως το ηλεκτροκίνητο alter ego του C-HR. To Toyota bZ Compact SUV Concept όπως είναι η πλήρης ονομασία του υιοθετεί μια αισθητική που αναμιγνύει χαρακτηριστικά από το bZ4X αλλά και το C-HR σε μια εξελικτική αποτύπωση. Κυρίαρχη είναι η ενσωμάτωση των νέας αισθητικής φωτιστικών σωμάτων που όπως και στην περίπτωση του νέου Prius, υιοθετούν μια γωνιώδη σχεδίαση και ενώνονται με μια οριζόντια γραμμή που διατρέχει το πλάτος της όψης του ιαπωνικού πρωτοτύπου. Την εικόνα μπροστά συμπληρώνουν η άφθονη χρήση ακμών σε κάθε πτυχή των στοιχείων που συναποτελούν την όψη του μοντέλου. Σε προφίλ, εκτός από τους ιδιαίτερα κοντούς προβόλους, ξεχωρίζει η coupe λογικής χάραξη της οροφής και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, οι αναδυόμενες χειρολαβές, ενώ, προς τα πίσω, η ίδια γωνιώδης λογική χαρακτηρίζει και τη διαμόρφωση των τμημάτων που βρίσκονται πάνω από τους θόλους. Στο πίσω τμήμα, ξεχωρίζουν τα περιμετρικά πίσω φωτιστικά σώματα, ο έντονος αεροδυναμικός διαχύτης και το τρίτο φως φρένου που ενσωματώνεται στο κάθετο πτερύγιο της οροφής και λειτουργεί παραπληρωματικά στην γραμμή των LED.

Στο εσωτερικό, το ιαπωνικό πρωτότυπο επενδύει σε μια μινιμαλιστική αισθητική η οποία φυσικά δεν στερείται ψηφιακού εξοπλισμού. Εκτός από το οκταγωνικό τιμόνι, τον ρόλο του πίνακα οργάνων και του infotainment αναλαμβάνουν δύο οθόνες αφής, υπό γωνία, οι οποίες υπόσχονται μεγαλύτερη χρηστικότητα ακριβώς λόγω της ιδιάζουσας κλίσης. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται ένας εξίσου μίνιμαλ επιλογέας. Το ιαπωνικό πρωτότυπο διαθέτει επίσης έναν ευφυή ψηφιακό βοηθό ονόματι Yui ο οποίος επιδέχεται φωνητικές εντολές και μπορεί να αλληλεπιδράσει με τον οδηγό και τους επιβαίνοντες με ηχητικά αλλά και φωτεινά σήματα. 

Σε ό,τι αφορά την μετουσίωση του concept car σε έκδοση παραγωγής, αν και η Toyota είναι φειδωλή σε πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο ενδεχόμενο, τα φιλόδοξα ηλεκτρικά σχέδιά της αλλά και οι προδιαγραφές του μοντέλου το κατατάσσουν ιδανικό υποψήφιο για να πλαισιώσει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...