Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota bZ Compact SUV Concept ...


Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει την ηλεκτρική προσέγγισή της, παρουσιάζοντας με αφετηρία την έκθεση του Los Angeles ένα πρωτότυπο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο compact crossover το οποίο αργά ή γρήγορα θα προστεθεί στην ηλεκτρική της γκάμα, λειτουργώντας πιθανότατα ως το ηλεκτροκίνητο alter ego του C-HR. To Toyota bZ Compact SUV Concept όπως είναι η πλήρης ονομασία του υιοθετεί μια αισθητική που αναμιγνύει χαρακτηριστικά από το bZ4X αλλά και το C-HR σε μια εξελικτική αποτύπωση. Κυρίαρχη είναι η ενσωμάτωση των νέας αισθητικής φωτιστικών σωμάτων που όπως και στην περίπτωση του νέου Prius, υιοθετούν μια γωνιώδη σχεδίαση και ενώνονται με μια οριζόντια γραμμή που διατρέχει το πλάτος της όψης του ιαπωνικού πρωτοτύπου. Την εικόνα μπροστά συμπληρώνουν η άφθονη χρήση ακμών σε κάθε πτυχή των στοιχείων που συναποτελούν την όψη του μοντέλου. Σε προφίλ, εκτός από τους ιδιαίτερα κοντούς προβόλους, ξεχωρίζει η coupe λογικής χάραξη της οροφής και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, οι αναδυόμενες χειρολαβές, ενώ, προς τα πίσω, η ίδια γωνιώδης λογική χαρακτηρίζει και τη διαμόρφωση των τμημάτων που βρίσκονται πάνω από τους θόλους. Στο πίσω τμήμα, ξεχωρίζουν τα περιμετρικά πίσω φωτιστικά σώματα, ο έντονος αεροδυναμικός διαχύτης και το τρίτο φως φρένου που ενσωματώνεται στο κάθετο πτερύγιο της οροφής και λειτουργεί παραπληρωματικά στην γραμμή των LED.

Στο εσωτερικό, το ιαπωνικό πρωτότυπο επενδύει σε μια μινιμαλιστική αισθητική η οποία φυσικά δεν στερείται ψηφιακού εξοπλισμού. Εκτός από το οκταγωνικό τιμόνι, τον ρόλο του πίνακα οργάνων και του infotainment αναλαμβάνουν δύο οθόνες αφής, υπό γωνία, οι οποίες υπόσχονται μεγαλύτερη χρηστικότητα ακριβώς λόγω της ιδιάζουσας κλίσης. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται ένας εξίσου μίνιμαλ επιλογέας. Το ιαπωνικό πρωτότυπο διαθέτει επίσης έναν ευφυή ψηφιακό βοηθό ονόματι Yui ο οποίος επιδέχεται φωνητικές εντολές και μπορεί να αλληλεπιδράσει με τον οδηγό και τους επιβαίνοντες με ηχητικά αλλά και φωτεινά σήματα. 

Σε ό,τι αφορά την μετουσίωση του concept car σε έκδοση παραγωγής, αν και η Toyota είναι φειδωλή σε πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο ενδεχόμενο, τα φιλόδοξα ηλεκτρικά σχέδιά της αλλά και οι προδιαγραφές του μοντέλου το κατατάσσουν ιδανικό υποψήφιο για να πλαισιώσει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε