Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota bZ Compact SUV Concept ...


Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει την ηλεκτρική προσέγγισή της, παρουσιάζοντας με αφετηρία την έκθεση του Los Angeles ένα πρωτότυπο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο compact crossover το οποίο αργά ή γρήγορα θα προστεθεί στην ηλεκτρική της γκάμα, λειτουργώντας πιθανότατα ως το ηλεκτροκίνητο alter ego του C-HR. To Toyota bZ Compact SUV Concept όπως είναι η πλήρης ονομασία του υιοθετεί μια αισθητική που αναμιγνύει χαρακτηριστικά από το bZ4X αλλά και το C-HR σε μια εξελικτική αποτύπωση. Κυρίαρχη είναι η ενσωμάτωση των νέας αισθητικής φωτιστικών σωμάτων που όπως και στην περίπτωση του νέου Prius, υιοθετούν μια γωνιώδη σχεδίαση και ενώνονται με μια οριζόντια γραμμή που διατρέχει το πλάτος της όψης του ιαπωνικού πρωτοτύπου. Την εικόνα μπροστά συμπληρώνουν η άφθονη χρήση ακμών σε κάθε πτυχή των στοιχείων που συναποτελούν την όψη του μοντέλου. Σε προφίλ, εκτός από τους ιδιαίτερα κοντούς προβόλους, ξεχωρίζει η coupe λογικής χάραξη της οροφής και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, οι αναδυόμενες χειρολαβές, ενώ, προς τα πίσω, η ίδια γωνιώδης λογική χαρακτηρίζει και τη διαμόρφωση των τμημάτων που βρίσκονται πάνω από τους θόλους. Στο πίσω τμήμα, ξεχωρίζουν τα περιμετρικά πίσω φωτιστικά σώματα, ο έντονος αεροδυναμικός διαχύτης και το τρίτο φως φρένου που ενσωματώνεται στο κάθετο πτερύγιο της οροφής και λειτουργεί παραπληρωματικά στην γραμμή των LED.

Στο εσωτερικό, το ιαπωνικό πρωτότυπο επενδύει σε μια μινιμαλιστική αισθητική η οποία φυσικά δεν στερείται ψηφιακού εξοπλισμού. Εκτός από το οκταγωνικό τιμόνι, τον ρόλο του πίνακα οργάνων και του infotainment αναλαμβάνουν δύο οθόνες αφής, υπό γωνία, οι οποίες υπόσχονται μεγαλύτερη χρηστικότητα ακριβώς λόγω της ιδιάζουσας κλίσης. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται ένας εξίσου μίνιμαλ επιλογέας. Το ιαπωνικό πρωτότυπο διαθέτει επίσης έναν ευφυή ψηφιακό βοηθό ονόματι Yui ο οποίος επιδέχεται φωνητικές εντολές και μπορεί να αλληλεπιδράσει με τον οδηγό και τους επιβαίνοντες με ηχητικά αλλά και φωτεινά σήματα. 

Σε ό,τι αφορά την μετουσίωση του concept car σε έκδοση παραγωγής, αν και η Toyota είναι φειδωλή σε πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο ενδεχόμενο, τα φιλόδοξα ηλεκτρικά σχέδιά της αλλά και οι προδιαγραφές του μοντέλου το κατατάσσουν ιδανικό υποψήφιο για να πλαισιώσει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...