Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

German Compact Car of the Year 2023 ...


Το νέο Opel Astra ανακηρύχθηκε “German Compact Car of the Year 2023”1. Η ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών του θεσμού “German Car Awards” επέλεξε το νέο Astra ως το καλύτερο αυτοκίνητο της compact κατηγορίας στη Γερμανία, με μεγάλη διαφορά από τους ανταγωνιστές του. Οι καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας, τις οποίες η Opel καθιστά προσιτές στους πελάτες της compact κατηγορίας με το νέο Astra, έπεισαν την επιτροπή, την οποία απαρτίζουν 27 ειδικοί και δημοσιογράφοι από τον χώρο του αυτοκινήτου. Όπως άλλωστε και η ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, συμπεριλαμβανομένου του εξηλεκτρισμένου plug-in hybrid, για οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η επιτροπή εκθείασε επίσης την εντυπωσιακή, τολμηρή σχεδίαση σε συνδυασμό με την οδηγική απόλαυση και την άριστη σχέση αξίας/τιμής (value for money) που προσφέρει το Astra. Το περίοπτο βραβείο απονεμήθηκε σε τελετή που έλαβε χώρα στο Bad Dürkheim της Γερμανίας. «Το βραβείο ‘German Car of the Year’ στην compact κατηγορία που κατέκτησε το Astra δείχνει για μία ακόμα φορά ότι η νέα γενιά του μοντέλου είναι πραγματικά ανταγωνιστική και συγκεντρώνει τα προσόντα ενός νικητή, από κάθε άποψη» δήλωσε ο Andreas Marx, επικεφαλής της Opel στη Γερμανία. «Το Opel Astra υπερτερεί σε πολλούς τομείς, για αυτό και έπεισε την επιτροπή μας σε όλα τα επίπεδα. Μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη και κριτήρια όπως το design και η οδηγική απόλαυση, το Astra ξεχώρισε με διαφορά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα» δήλωσε ο Jens Meiners της επιτροπής GCOTY. Κατά τη διάρκεια εκτενών test drives, τα μέλη της επιτροπής μελέτησαν προσεκτικά το Opel Astra σε όλους τους τομείς. Έλαβαν υπόψη τους την οδηγική συμπεριφορά, τη χρηστικότητα, την άνεση και πολλά ακόμα στοιχεία στα οποία η τελευταία γενιά του best seller της compact κατηγορίας πραγματικά διαπρέπει. Με συνολική ισχύ 133 kW/180 hp και ροπή 360 Nm, το ηλεκτροκίνητο Astra Plug-in Hybrid προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση (WLTP κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου2: 1.1-1.0 l/100 km, εκπομπές CO2 24-23 g/km), με επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ για πρώτη φορά επιτρέπει οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η διαισθητική λειτουργία του συστήματος infotainment και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού γίνεται εφικτή με τη νέα διεπαφή HMI (Human-Machine Interface), χάρη στο ψηφιακό cockpit Opel Pure Panel με την extra-wide οθόνη αφής και μόνο με τους απαραίτητους αναλογικούς διακόπτες, όπως αυτοί του συστήματος A/C. Προηγμένες τεχνολογίες, όπως οι προσαρμοζόμενοι, αντιθαμβωτικοί προβολείς Intelli-Lux LED® Pixel Light με συνολικά 168 στοιχεία LED κάνουν την οδήγηση πιο ευχάριστη και ασφαλέστερη, κυρίως τους χειμερινούς μήνες. Τα εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.)  για τον οδηγό και τον συνοδηγό, με επιλογή επένδυσης Alcantara, εξασφαλίζουν κορυφαία άνεση σε κάθε διαδρομή. Το βραβείο “German Car of the Year” απονέμεται για πέμπτη χρονιά φέτος. Η ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών, που αυτή τη στιγμή αποτελείται από 27 εκλέκτορες, επιλέγει τους αντίστοιχους νικητές σε πέντε κατηγορίες: compact, premium, luxury, new energy και performance. Η επιλογή των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια τιμής και διαθεσιμότητας στην αγορά. Ο διαγωνισμός διεξήχθη για πρώτη φορά το 2019.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το