Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Alfa Romeo Classiche”...


Η “Auto e Moto d’Epoca”, αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικές διοργανώσεις για το χώρο των κλασσικών οχημάτων στην Ευρώπη. Στη φετινή, 39η διοργάνωση, η Alfa Romeo παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα “Alfa Romeo Classiche”, ένα σύνολο υπηρεσιών και προνομίων ειδικά σχεδιασμένων έτσι ώστε να προστατευθεί η ιστορική κληρονομιά της μάρκας. Για πρώτη φορά η ηγετική ομάδα της μάρκας έχει προσωπική εμπλοκή στη διαδικασία και είναι χαρακτηριστικό ότι στην επιτροπή πιστοποίησης προεδρεύουν ο CEO της μάρκας και oΕπικεφαλής του τμήματος Heritage. Η διαδικασία υποστηρίζεται στενά και από το Μουσείο της Alfa Romeo, εκεί που βρίσκονται όλα τα τεχνικά έγγραφα, τα οποία χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των οχημάτων.

Jean Philippe Imparato – CEO της Alfa Romeo

«Η Alfa Romeo βρίσκεται σε ένα σημείο καμπής της ιστορίας της. Στην περίοδο που βρισκόμαστε συντελείται μια σημαντική εξέλιξη. Το μέλλον της μάρκας περιλαμβάνει πολύ φιλόδοξους στόχους, αλλά και τον επαναπροσδιορισμό της έννοιας του σπορ χαρακτήρα για τον 21ο αιώνα, ενώ παράλληλα παραμένουμε πιστοί στο DNA μας. Ενώ κινούμαστε με το βλέμμα στο μέλλον, η παράδοση μας πάντα αποτελεί πηγή έμπνευσης. Για εμάς, το πρόγραμμα Alfa Romeo Classiche στοχεύει να ενισχύσει την ιστορική μας κληρονομιά και να δώσει νέα ζωή σε κατασκευές που ακόμα εντυπωσιάζουν τους φίλους του αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο.»

Το πρόγραμμα  Alfa Romeo Classiche περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά προέλευσης “Certificate of Origin” και αυθεντικότητας «Certificate of Authenticity”. Η ηγετική ομάδα της μάρκας σε συνεργασία με ομάδα ειδικών αξιολογούν τα υποψήφια οχήματα ώστε να καταλείψουν κατά πόσο ένα όχημα μπορεί να λάβει αυτές τις πιστοποιήσεις.

“Certificate of Origin” (πιστοποιητικό προέλευσης): Η Alfa Romeo δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψει κανείς την ιστορία του κλασσικού του αυτοκινήτου μέσω του αριθμού πλαισίου. Η υπηρεσία προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση σύμφωνα με τα αρχεία που διατηρεί το εργοστάσιο και αντιπαραβολή αυτών σε σχέση με τα χαρακτηριστικά (μηχανικά μέρη, αμάξωμα, διάκοσμος, κτλ.) του αυτοκινήτου.

“Certificate of Authenticity” (πιστοποιητικό αυθεντικότητας): Μετά τη λεπτομερή ανάλυση του κλασσικού αυτοκινήτου και έχοντας συμβουλευθεί τα σχετικά τεχνικά αρχεία της Alfa Romeo, η έκδοση του πιστοποιητικού τονίζει την αξία του οχήματος. Η ανάλυση όλων των δεδομένων πραγματοποιείται από μια εξαιρετικά έμπειρη και εξιδεικευμένη ομάδα, η οποία αξιολογεί τα μηχανικά μέρη του υπό εξέταση αυτοκινήτου. Η εξέταση μπορεί να γίνει στους χώρους του Officine Classiche στο Mirafiori ή απ’ ευθείας στο χώρο του πελάτη.

“Restoration service” (υπηρεσίες ανακατασκευής): Η ίδια ομάδα ειδικών που φροντίζει τη συλλογή ιστορικών οχημάτων της Stellantis, φροντίζει και τα οχήματα ιδιωτών, με τις υπηρεσίες να περιλαμβάνουν από απλές συντηρήσεις έως και εκτεταμένες ανακατασκευές. Οι εργασίες αφορούν στη φροντίδα του αμαξώματος, των μηχανικών μερών και του εσωτερικού.

Περισσότερες πληροφορίες για τις νέες υπηρεσίες και τα προνόμια του προγράμματος “Alfa Romeo Classiche” θα είναι διαθέσιμες μέσω του νέου τμήματος της επίσημης ιστοσελίδας της μάρκας, το οποίο θα ενεργοποιηθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...