Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Abarth Classiche 500 Record Monza ’58 ...


Η Stellantis Heritage λαμβάνει μέρος στη 12η Milano AutoClassica (Fiera Milano, 18-20 Νοεμβρίου), μια έκθεση που εστιάζει στα κλασσικά και σπορ αυτοκίνητα και αποτελεί πόλο έλξης για φίλους της αυτοκίνησης από όλο τον κόσμο. Η παρουσία της ομάδας του τμήματος Heritage στην έκθεση συνδυάζεται με την αποκάλυψη της νέας τους δημιουργίας, του Abarth Classiche 500 Record Monza ’58, ενός αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε με αφορμή τους εορτασμούς για τα 100 χρόνια της Monza, «του ναού της ταχύτητας», όπου η Abarth γνώρισε αμέτρητες επιτυχίες. Ανάμεσα σε αυτές, το σπάσιμο μέσα σε μια εβδομάδα του Φεβρουαρίου του 1958 έξι ρεκόρ ταχύτητας με το Fiat 500 που είχε εξελιχθεί υπό την καθοδήγηση του ιδρυτή της μάρκας, Carlo Abarth. Από αυτή την επιτυχία δημιουργήθηκε με βάση ένα Fiat 500 του 1957 το νέο μοναδικό μοντέλο. Το χρώμα “Monza ‘58” θυμίζει το πράσινο χρώμα του αυτοκινήτου που έθεσε το ρεκόρ στη Monza, ενώ το ίδιο χρώμα χρησιμοποιήθηκε και στο συλλεκτικό Abarth 695 70° Anniversario του 2019. Το Fiat Nuova 500 που εξελίχθηκε από τον Carlo Abarth για τα ρεκόρ του 1958 αποτελεί την πηγή έμπνευσης τόσο για το αμάξωμα, όσο και το εσωτερικό, όπου χρησιμοποιούνται τα ίδια υφάσματα με την πρώτη σειρά του 500 που κατασκευάστηκαν το 1957. Η ύπαρξη μόνο καθίσματος για τον οδηγό -για ακόμα χαμηλότερο βάρος- επίσης θυμίζει το αυτοκίνητο του ρεκόρ. Αντίστοιχα ο πίνακας με τα κλασσικά όργανα και το ξύλινο τιμόνι, αλλά και το γυμνό πάτωμα φέρνουν αναμνήσεις από τη γεμάτη δράση εβδομάδα στη Monza όπου το αυτοκίνητα έσπασε σειρά ρεκόρ. Οι μηχανικές τροποποιήσεις βέβαια δεν σταματούν εκεί, αφού το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με το πακέτο Abarth Classiche 595 Tuning Kit που ανεβάζει τον κυβισμό στα 595κ.εκ. Η αναβίωση του κιτ με βάση τη σύγχρονη τεχνολογία, αποτελεί ακόμα μια σύνδεση της ιστορικής κληρονομίας με το σήμερα, που υποστηρίζει σταθερά το τμήμα Heritgae της Stellantis.

Το νέο -μοναδικό- Abarth, αποτελεί δείγμα του προγράμματος του τμήματος Heritage που ονομάζεται “Reloaded by Creators”, όπου περιορισμένος αριθμός πιστοποιημένων κλασσικών αυτοκινήτων επιστρέφουν στην αρχική τους κατάσταση μέσω της φροντίδας των ειδικών του Officine Classiche. Εκεί οι μηχανικοί με πλήρη σεβασμό στην παράδοση χαρίζουν και πάλι στα σπάνια αυτοκίνητα την αρχική τους λάμψη. Στην έκθεση, δίπλα στη νέα δημιουργία, βρίσκεται το πρωτότυπο Abarth “Record” του 1958, ένα μικρό αυτοκίνητο που στα χέρια του Carlo Abarth εξελίχθηκε σε ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το 500 που εξέλιξε ο ιδρυτής της μάρκας, είχε απόδοση 26 ίππων και τελική ταχύτητα 118χλμ./ώρα. Σε μία συνεχή δοκιμασία 168 ωρών στην πίστα της Monza έσπασε 6 παγκόσμια ρεκόρ και συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία του Nuova 500. Ακόμα ένα «κόσμημα» της Abarth δίνει το παρόν, το νέο Abarth Classiche 1000 SP του 2022, μια μοντέρνα αναβίωση του μοντέλου που πριν από 55 χρόνια έθεσε νέα μέτρα σε επίπεδο επιδόσεων και αεροδυναμικής. Κίνηση στο Abarth Classiche 1000 SP δίνει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1742κ.εκ. με απόδοση 240 ίππων στις 6.000σ.α.λ.

Από τις συνολικά πέντε μονάδες του Abarth Classiche 1000 SP που κατασκευάστηκαν, μόνο ένα αυτοκίνητο παραμένει διαθέσιμο, ενώ διαθέσιμο προς πώληση είναι και το νέο δημιούργημα της Stellantis Heritage, το μοναδικό Abarth Classiche 500 Record Monza ’58.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.