Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Abarth Classiche 500 Record Monza ’58 ...


Η Stellantis Heritage λαμβάνει μέρος στη 12η Milano AutoClassica (Fiera Milano, 18-20 Νοεμβρίου), μια έκθεση που εστιάζει στα κλασσικά και σπορ αυτοκίνητα και αποτελεί πόλο έλξης για φίλους της αυτοκίνησης από όλο τον κόσμο. Η παρουσία της ομάδας του τμήματος Heritage στην έκθεση συνδυάζεται με την αποκάλυψη της νέας τους δημιουργίας, του Abarth Classiche 500 Record Monza ’58, ενός αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε με αφορμή τους εορτασμούς για τα 100 χρόνια της Monza, «του ναού της ταχύτητας», όπου η Abarth γνώρισε αμέτρητες επιτυχίες. Ανάμεσα σε αυτές, το σπάσιμο μέσα σε μια εβδομάδα του Φεβρουαρίου του 1958 έξι ρεκόρ ταχύτητας με το Fiat 500 που είχε εξελιχθεί υπό την καθοδήγηση του ιδρυτή της μάρκας, Carlo Abarth. Από αυτή την επιτυχία δημιουργήθηκε με βάση ένα Fiat 500 του 1957 το νέο μοναδικό μοντέλο. Το χρώμα “Monza ‘58” θυμίζει το πράσινο χρώμα του αυτοκινήτου που έθεσε το ρεκόρ στη Monza, ενώ το ίδιο χρώμα χρησιμοποιήθηκε και στο συλλεκτικό Abarth 695 70° Anniversario του 2019. Το Fiat Nuova 500 που εξελίχθηκε από τον Carlo Abarth για τα ρεκόρ του 1958 αποτελεί την πηγή έμπνευσης τόσο για το αμάξωμα, όσο και το εσωτερικό, όπου χρησιμοποιούνται τα ίδια υφάσματα με την πρώτη σειρά του 500 που κατασκευάστηκαν το 1957. Η ύπαρξη μόνο καθίσματος για τον οδηγό -για ακόμα χαμηλότερο βάρος- επίσης θυμίζει το αυτοκίνητο του ρεκόρ. Αντίστοιχα ο πίνακας με τα κλασσικά όργανα και το ξύλινο τιμόνι, αλλά και το γυμνό πάτωμα φέρνουν αναμνήσεις από τη γεμάτη δράση εβδομάδα στη Monza όπου το αυτοκίνητα έσπασε σειρά ρεκόρ. Οι μηχανικές τροποποιήσεις βέβαια δεν σταματούν εκεί, αφού το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με το πακέτο Abarth Classiche 595 Tuning Kit που ανεβάζει τον κυβισμό στα 595κ.εκ. Η αναβίωση του κιτ με βάση τη σύγχρονη τεχνολογία, αποτελεί ακόμα μια σύνδεση της ιστορικής κληρονομίας με το σήμερα, που υποστηρίζει σταθερά το τμήμα Heritgae της Stellantis.

Το νέο -μοναδικό- Abarth, αποτελεί δείγμα του προγράμματος του τμήματος Heritage που ονομάζεται “Reloaded by Creators”, όπου περιορισμένος αριθμός πιστοποιημένων κλασσικών αυτοκινήτων επιστρέφουν στην αρχική τους κατάσταση μέσω της φροντίδας των ειδικών του Officine Classiche. Εκεί οι μηχανικοί με πλήρη σεβασμό στην παράδοση χαρίζουν και πάλι στα σπάνια αυτοκίνητα την αρχική τους λάμψη. Στην έκθεση, δίπλα στη νέα δημιουργία, βρίσκεται το πρωτότυπο Abarth “Record” του 1958, ένα μικρό αυτοκίνητο που στα χέρια του Carlo Abarth εξελίχθηκε σε ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το 500 που εξέλιξε ο ιδρυτής της μάρκας, είχε απόδοση 26 ίππων και τελική ταχύτητα 118χλμ./ώρα. Σε μία συνεχή δοκιμασία 168 ωρών στην πίστα της Monza έσπασε 6 παγκόσμια ρεκόρ και συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία του Nuova 500. Ακόμα ένα «κόσμημα» της Abarth δίνει το παρόν, το νέο Abarth Classiche 1000 SP του 2022, μια μοντέρνα αναβίωση του μοντέλου που πριν από 55 χρόνια έθεσε νέα μέτρα σε επίπεδο επιδόσεων και αεροδυναμικής. Κίνηση στο Abarth Classiche 1000 SP δίνει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1742κ.εκ. με απόδοση 240 ίππων στις 6.000σ.α.λ.

Από τις συνολικά πέντε μονάδες του Abarth Classiche 1000 SP που κατασκευάστηκαν, μόνο ένα αυτοκίνητο παραμένει διαθέσιμο, ενώ διαθέσιμο προς πώληση είναι και το νέο δημιούργημα της Stellantis Heritage, το μοναδικό Abarth Classiche 500 Record Monza ’58.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα