Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire mud-terrain Grabber X3 ...


H "General Tire", με υπερήφανη ιστορία 100 ετών και αμερικάνικη κληρονομιά, έχει αποδείξει την ικανότητά της να ξεχωρίζει, στη σύγχρονη και διαρκώς εξελισσόμενη βιομηχανία ελαστικών. Ιδρύθηκε στις Η.Π.Α. το 1915 και σύντομα έγινε γνωστή, ως τεχνολογικός ηγέτης, με την εφεύρεση των πρωτοποριακών για την εποχή, ελαστικών χαμηλής πίεσης, “General Balloon Jumbos”. Αυτή ήταν η πρώτη από τις πολλές ιστορικές καινοτομίες, που τοποθέτησαν την General Tire στην κορυφή των κορυφαίων παραγωγών ελαστικών. Από το 1987, η General Tire αποτελεί brand του Ομίλου Continental. Σήμερα, η General Tire διαθέτει  μια ολοκληρωμένη προϊοντική γραμμή από σκληρά, ανθεκτικά και υπερυψηλής απόδοσης ελαστικά για οff-road 4x4.
Πρόσφατα, οι ειδικοί της Land Rover, στους γλιστερούς χωματόδρομους του Snugg’s Pit, στο Essex της Μεγάλης Βρετανίας, δοκίμασαν, για 2 μέρες, το Grabber X3 της General Tire, μαζί με ακόμη ένα ανταγωνιστικό ελαστικό, στην κατηγορία των mud-terrain tires (ελαστικά για λασπωμένα εδάφη). Το Grabber X3  κατάφερε να «επικρατήσει». 
Οι οδηγοί των τετρακίνητων οχημάτων πρέπει να μπορούν να συνεχίζουν στο δρόμο τους, ακόμη κι αν έχουν μπροστά τους δύσκολα και λασπωμένα εδάφη. Όμως για να το πετύχουν, είναι υποχρεωμένοι να φορούν ελαστικά “MT” (MT = mud traction/πρόσφυση σε λάσπη). Τα ελαστικά αυτά προσφέρουν υψηλή πρόσφυση σε σκληρές και απρόβλεπτες διαδρομές, σκάβοντας μέσα στο βούρκο και στη λάσπη. Όταν το βρετανικό περιοδικό “Land Rover Owner International” (LRO) δοκίμασε, σε συγκριτικό test, το Grabber X3  της General Tire, με άλλο ελαστικό της ίδιας κατηγορίας, το  Grabber X3  βγήκε πρώτο. Η ομάδα του LRO δοκίμασε ελαστικά διάστασης 245/75 R 16, χρησιμοποιώντας ένα Land Rover Discovery 2 Td5.



Οι ειδικοί του περιοδικού προετοίμασαν 10 συνολικά δοκιμές, με στόχο να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τα 2 ελαστικά. Στις 2 πρώτες δοκιμές – φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο και θόρυβος ελαστικού – το Grabber X3  αμέσως «πήρε κεφάλι». Το Grabber X3 ξεπέρασε τον, επίσης, Αμερικανό ανταγωνιστή του, στο σκαρφάλωμα μέσα από αυλάκια, στην οδήγηση μέσα από βαθιούς λασπόλακους και στην αναρρίχηση απότομης λασπωμένης πλαγιάς.
Το General Grabber X3 πήρε συνολικά τα εύσημα για την πρόσφυση από τις πλευρικές προεξοχές του στο ξεκόλλημα από χαντάκια, καθώς και για την πρόσφυση και το στρίψιμο, σε παχιά λάσπη. Κι ακόμη είναι πιο αθόρυβο, σε υψηλές ταχύτητες στον δρόμο και προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα στον βρεγμένο δρόμο, σύμφωνα με τα συμπεράσματα των ειδικών, κατά την τελική τους αξιολόγηση. 



Η General Tire κατασκευάζει διάφορες διαστάσεις mud-terrain ελαστικών, για ζάντες από 15 έως και 19 ίντσες.  
Τα ελαστικά General Tire πωλούνται στην ελληνική αγορά από το επίσημο δίκτυο διανομέων ελαστικών της ΕΜΑ ΑΕ: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν