Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games Challenge: Αναμονή τέλος ...


Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε, και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για το ΕΚΟ Racing Dirt Games βρίσκεται προ των πυλών. Η αυλαία του θεσμού που το 2017 κέρδισε τις εντυπώσεις στην πρώτη του χρονιά διεξαγωγής θα ανοίξει στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, την Κυριακή 20 Μαΐου, σε έναν αγώνα που θα αποτελέσει γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σαράντα τρεις οδηγοί με χωμάτινες φόρμουλες και αγωνιστικά αυτοκίνητα θα δώσουν τη δική τους μάχη με το χρονόμετρο στην ίδια διαδρομή που λίγες μέρες αργότερα θα λάμψουν οι αστέρες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, στο πλαίσιο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το 2018.
Η διαδικασία είναι γνωστή. Τέσσερα περάσματα για όλους από την ε.δ. των 2,7 χιλιομέτρων, με τα τρία καλύτερα αποτελέσματα να προσμετρούν στον τελικό συνολικό χρόνο. Το στοιχείο, όμως, που κάνει τη διαφορά στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς είναι το γεγονός ότι οι αγωνιστικές κατασκευές θα εκκινούν ανά δύο και παράλληλα στη διπλή χωμάτινη διαδρομή, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον για όσους θελήσουν την Κυριακή 20 Μαΐου να βρεθούν στον Ιππόδρομο Αθηνών!
Σαράντα τρεις οδηγοί, λοιπόν, 29 με χωμάτινες φόρμουλες και 14 με αυτοκίνητα θα δώσουν το «παρών» στην αυλαία της χρονιάς, υποσχόμενοι εξαιρετικές επιδόσεις. Τα ονόματα των περισσότερων από τους οδηγούς εγγυώνται όχι απλώς πλούσιο θέαμα, αλλά και έντονο συναγωνισμό, με αρκετές ευχάριστες εκπλήξεις να φιγουράρουν στη λίστα των συμμετοχών! Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος η πολυπληθέστερη κατηγορία στον αγώνα είναι αυτή των 600 κ.εκ., με τις συμμετοχές στον πρώτο αγώνα της χρονιάς να εκτοξεύονται στις 18! Το σημαντικότερο; Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται μερικά από τα σπουδαιότερα ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μας. Παράλληλα, δείγμα της αναβάθμισης του θεσμού είναι η παρουσία ακόμα μίας ομάδας στο ΕΚΟ Racing Dirt Games, και συγκεκριμένα της Planet Kartcross με το Kamikaz 2, η οποία έρχεται να προστεθεί στις Speedcar, SR και Semog!


Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Γιώργος Ζυμαρίδης θα βρεθεί στο μπάκετ ενός ολοκαίνουργιου SR Kartcross, στην προσπάθειά του να διατηρήσει τα σκήπτρα στην κατηγορία. Όμως το έργο του δε θα είναι εύκολο, αφού απέναντί του θα βρει τους ταχύτατους Παναγιώτη Καϊτατζή και Στέφανο Καμιτσάκη, οι οποίοι και θα αγωνιστούν επίσης με SR Kartcross. Στη μάχη της κορυφής θα βρεθούν και οι Γιάννης Χεκιμιάν και Κώστας Χριστόπουλος, αμφότεροι με Speedcar Xtrem, οι οποίοι το 2017 απέδειξαν την ταχύτητά τους σε αυτού του είδους τους αγώνες. Ενδιαφέρον, όμως, θα έχει και η παρουσία του εξαιρετικά ταλαντούχου Άρη «Ιαβέρη» με το Kamikaz 2, ο οποίος σίγουρα θα κινηθεί πολύ γρήγορα.
Περνώντας στην κατηγορία των 750 κ.εκ., είδηση αποτελεί η επιστροφή του Λάμπρου Αθανασούλα στο μπάκετ του SR Kartcross, όντας στην πρώτη του στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ο πολύπειρος οδηγός είναι το φαβορί για τη νίκη, αν και οι Κώστας Σωτηρόπουλος -επίσης με SR- και Χαράλαμπος Γαζετάς με το Speedcar έχουν αποδείξει την ταχύτητά τους. Σε αυτήν της Open ξεχωρίζει η παρουσία του Επαμεινώνδα Καρανικόλα με το τετρακίνητο Kartcross, ενώ ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η παρουσία του Μάνου Στεφανή με το Speedcar 2.
Όμως, όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, στο ΕΚΟ Racing Dirt Games έχει θεσμοθετηθεί για το 2018 και Έπαθλο για τις κατηγορίες των αυτοκινήτων. Ανάμεσα στις 14 συμμετοχές ξεχωρίζουν τα ονόματα των Παναγιώτη Ρουστέμη με το Mitsubishi Lancer EVO X, του Γιώργου Βασιλάκη στην πρώτη του εμφάνιση με το Ford Fiesta EVO2 (με το οποίο μέχρι πρότινος αγωνιζόταν ο Kajetan Kajetanowicz), αλλά και των Πάνου Κωνσταντάκου και Κώστα Σαμαρά με Lancer έβδομης και ένατης γενιάς, αντίστοιχα.
Θυμίζουμε ότι το Σάββατο, μία μέρα νωρίτερα από τη διεξαγωγή του αγώνα, στο χώρο του Ιπποδρόμου των Αθηνών και στην ίδια διαδρομή, θα πραγματοποιηθεί track day αποκλειστικά και μόνο για όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή στον πρώτο γύρο του θεσμού, με στόχο να προετοιμαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον αγώνα της Κυριακής. Η διαδικασία θα είναι αντίστοιχη με αυτήν του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς, με τα πληρώματα να εκκινούν ανά δύο στην παράλληλη διαδρομή.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018 θα... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο