Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

7ος στην άσφαλτο ο Σερδερίδης ...


Στην έβδομη θέση στο ασφάλτινο σκέλος του Ράλλυ Φθιώτιδος ολοκλήρωσε ο Ιορδάνης Σερδερίδης που μετά από 30 περίπου μήνες επέστρεψε στα πάτρια εδάφη για αγώνα ράλλυ. Παρά το γεγονός πως ο στόχος του είναι να εξοικειωθεί με τη χωμάτινη επιφάνεια ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Καβαλιώτης οδηγός δεν έχασε την ευκαιρία, δηλώνοντας συμμετοχή και στο ασφάλτινο σκέλος του αγώνα. Ένα σκέλος το οποίο προσμέτρησε ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου που θέσπισε φέτος η Ομοσπονδία. 
Με όπλο του ένα Skoda Fabia R5, ο Σερδερίδης ρίχτηκε στη μάχη με το χρόνο στις 4 ειδικές διαδρομές που περιελάμβανε το πρόγραμμα του Σαββάτου. «Ξεκινήσαμε επιφυλακτικά, καθώς ήταν η πρώτη μας φορά που αγωνιστήκαμε σε αυτές τις ειδικές. Οι διαδρομές στα ασφάλτινα ράλλυ που αγωνίζομαι στο Βέλγιο δεν έχουν καμία σχέση με αυτές της Ελλάδας. Το πρώτο loop ήταν αναγνωριστικό για εμάς. Θέλαμε να κινηθούμε προσεκτικά και συνάμα σβέλτα, έχοντας κατά νου να μην πληγώσουμε το Skoda, καθώς την Κυριακή έχει σειρά το χωμάτινο σκέλος του αγώνα.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη, ο οποίος συμπλήρωσε: «Στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, βελτιώσαμε τους χρόνους μας, «κατεβάζοντας» περίπου μισό λεπτό στην τελευταία διαδρομή του αγώνα. Βέβαια, εμείς πραγματοποιήσαμε μόλις δύο αναγνωριστικά περάσματα από τις ειδικές, εφαρμόζοντας τον κανόνα που ακολουθείται στους διεθνείς αγώνες, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές μας που είχαν τη δυνατότητα για απεριόριστα περάσματα».


Αναφορικά με την ατμόσφαιρα που επικράτησε στον αγώνα, ο Παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στη χώρα μου. Η υποδοχή από τους οργανωτές ήταν ζεστή, ενώ και ο κόσμος στις ειδικές μας χειροκροτούσε. Θα ήθελα στο μέλλον να κάνω πιο συχνές επισκέψεις στην Ελλάδα για ράλλυ.» Η Κυριακή προσμετράει ως ξεχωριστός αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον Ιορδάνη Σερδερίδη να προετοιμαστεί κατάλληλα για το Ευρωπαϊκό Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις αρχές Ιουνίου: «Ο λόγος που ήρθα στο Ράλλυ Φθιώτιδος είναι για να αγωνιστώ στις δύο Ακροπολικές ειδικές διαδρομές και να πραγματοποιήσω τις κατάλληλες ρυθμίσεις για το διεθνή μας αγώνα. Θα δοκιμάσουμε διαφορετικά set up στο αυτοκίνητο και ευελπιστούμε να κινηθούμε γρήγορα και κυρίως να γράψουμε χιλιόμετρα και να φτάσουμε στον τερματισμό το μεσημέρι της Κυριακής στη Λαμία.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...