Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O κυρίαρχος των Ιταλικών βουνών ...


O κυρίαρχος των Ιταλικών βουνών, Fulvio Giuliani, με την κατακίτρινη Lancia Delta Evoluzione, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για την πρώτη Ανάβαση του 2018, με στόχο να «μετρήσει» τις δυνάμεις του απέναντι στους Έλληνες αγωνιζόμενους - συμβάλλοντας, έτσι, στις συναρπαστικές αγωνιστικές εμπειρίες που περιμένουν τους θεατές σε δέκα μέρες στην Ανατολική πλαγιά της Πεντέλης.
Η Ανάβαση Διονύσου, που διοργανώνεται από την «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» με την υποστήριξη της «Μακρής Α.Ε.» στις 17-18 Μαρτίου, είναι η ιδανική πρεμιέρα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Πρόκειται για μια άκρως τεχνική διαδρομή, που συγκεντρώνει τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού της πρωτεύουσας τα τελευταία δύο χρόνια που διεξήχθη - μετά το 1976.
«Έχω πολλούς φίλους στην Ελλάδα, με πρώτο και καλύτερο τον Μάριο Χρυσάφη. Στο παρελθόν έχω αγωνιστεί σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, αλλά ποτέ στην Ελλάδα - οπότε τώρα είναι μια καλή ευκαιρία», λέει ο Fulvio Giuliani.
«Τη διαδρομή την έχω δει από incar πλάνα και απ’ όσα είδα είναι μέσης ταχύτητας ως γρήγορη», συνεχίζει. «Θα χρησιμοποιήσω τις δοκιμές του Σαββάτου για τη ρύθμιση της ανάρτησης, και αν χρειαστεί θα κάνω μακρύτερες ή πιο κοντές τις σχέσεις του κιβωτίου. Κάναμε ήδη αρκετές δοκιμές για τη νέα χρονιά, και δοκιμάσαμε και τα νέα ελαστικά της Pirelli που θα χρησιμοποιήσουμε στην Ελλάδα». 
O Fulvio Giuliani ανδρώθηκε στο συνεργείο του garagista πατέρα του, Alessandro. Το 1990, περισσότερο για την ψυχαγωγία του, δημιούργησε μια αγωνιστική γωνιά στο συνεργείο -την οποία ονόμασε "Fluido Corse"- για να αναμετριέται στη ρύθμιση των κινητήρων με τους υπόλοιπους εξειδικευμένους μηχανικούς των ιταλικών αγώνων.
Έτσι, ξεκινώντας από τους Αγώνες Επιτάχυνσης (Drag Racing), πέρασε σύντομα στις Αναβάσεις, με πολύ ιδιαίτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα: Lancia Delta S4, Alfa 155 DTM, Peugeot 205 Τ16 και Ferrari 360, μεταξύ άλλων. Ίσως το πιο «παρανοϊκό», όμως, από όλα του τα δημιουργήματα, είναι ένα τετρακίνητο Fiat Punto, με 6κύλινδρο Turbo κινητήρα 4.2 λίτρων και απόδοση 1.000 ίππων.
Την τελευταία επταετία, ο Giuliani είναι μόνιμος Πρωταθλητής Αναβάσεων Ιταλίας, και κατακτά επί συναπτά έτη το Έπαλθο Αναβάσεων Βορείου Ιταλίας, στην κατηγορία Ε, με την κατακίτρινη, εκρηκτική Lancia Delta Evoluzione.
Η πανέμορφη Delta, με το χαϊδευτικό «La Carolina», είναι ένα θηρίο με δίλιτρο μοτέρ του 2009, με 600 ίππους και 100 κιλά ροπής (στις 5.500 σ.α.λ.) για βάρος που δεν ξεπερνά τον ένα τόνο, ικανό να επιταχύνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,1 δευτερόλεπτα και να καλύψει τα 400 μέτρα σε 9,8 δευτ.  Το κιβώτιο και το διαφορικό είναι της Abarth, ενώ τα δισκόφρενα 332 χιλ. εμπρός και 280 χιλ. πίσω της Brembo. 
«Στην τελευταία έκδοση του αυτοκινήτου κάναμε αρκετές αλλαγές, κυρίως στον κινητήρα», λέει για τη Delta του ο Fulvio Giuliani. «Είναι καινούρια, επίσης, τα ηλεκτρικά, έχουμε νέο υπερσυμπιεστή που μειώνει το turbo-lag και δίνει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, και έχουμε κάνει και κάποιες αεροδυναμικές τροποποιήσεις κυρίως στο πίσω μέρος».
Και καταλήγει: «Στόχος μου, όπως σε όλους τους αγώνες, είναι να διεκδικήσω την πρώτη θέση, και να αναμετρηθώ με τους Έλληνες αγωνιζόμενους για να διαπιστώσω που βρίσκομαι απέναντί τους - όπως φαντάζομαι κι εκείνοι θα ήθελαν να δουν που βρίσκονται απέναντί μου. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ανάβαση Διονύσου, καθώς και τις ευχές μου προς όλους στην Ελλάδα να έχουμε έναν ωραίο αγώνα».
Ραντεβού, λοιπόν, στις 17-18 Μαρτίου στο Διόνυσο για μια συναρπαστική και άκρως θεαματική συνάντηση μ’ έναν «θρύλο» των ευρωπαϊκών Αναβάσεων και του συγκλονιστικού του αυτοκινήτου, στην πρώτη Ανάβαση της χρονιάς!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...