Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δύο μεγάλα βήματα για το Πρωτάθλημα Drift το 2018 ...


Δύο μεγάλα βήματα ανάπτυξης κάνει φέτος το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift: ο θεσμός το 2018 θα έχει τη χορηγία της Valvoline και, παράλληλα, την προβολή και προώθηση από τον promoter «Pro Action».
Η συμφωνία της ΟΜΑΕ με την LPC A.E. (επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και Βουλγαρία των λιπαντικών Valvoline), καθώς και με την «Pro Action», έχει σκοπό να αναβαθμίσει το θεσμό και να προσφέρει παροχές στους αγωνιζόμενους, όπως και στα Σωματεία που θα διοργανώσουν τους 7 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος.
Η από κοινού προσπάθεια των τριών πλευρών θα αποδώσει στους οκτώ πρώτους της κατηγορίας Pro του πρωταθλήματος τα ακόλουθα πριμ και παροχές:
•  Στον 1ο νικητή του ΠΠD-PRO 2018 πριμ 3.000€ και δώρα 5.000€ εφόσον εκκίνησε σε 6 και πάνω αγώνες του θεσμού,  ή 2.000€ μετρητά και 3.500€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 5 αγώνες του θεσμού και δωρεάν συμμετοχές στους αγώνες του θεσμού για το 2019.
•  Στον 2ο νικητή του ΠΠD-PRO 2018 πριμ 2.000€ μετρητά και 3.500€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 6 και πάνω αγώνες του θεσμού, ή 1.500€ μετρητά και 3.000€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 5 αγώνες του θεσμού και δωρεάν συμμετοχές στους αγώνες του θεσμού για το 2019.
•  Στον 3ο νικητή του ΠΠD-PRO 2018 πριμ 1.500€ μετρητά και 3.000€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 6 και πάνω αγώνες του θεσμού, ή 1.000€ μετρητά και 2.000€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 5 αγώνες του θεσμού και δωρεάν συμμετοχές στους αγώνες του θεσμού για το 2019.
•  Στον 4ο έως και τον 8ο νικητή του ΠΠD-PRO 2018 πριμ 1.000€ μετρητά και 2.000€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 6 και πάνω αγώνες του θεσμού, ή 1.000€ μετρητά και 1.500€ δώρα εφόσον εκκίνησε σε 5 αγώνες του θεσμού.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift θα ξεκινήσει στις 24-25 Μαρτίου 2018. Η τοποθεσία που είχε προγραμματιστεί για τον πρώτο αγώνα ήταν η πίστα των Αφιδνών, όμως η εμπλοκή μεταξύ του ιδιοκτήτη του χώρου και της μισθώτριας εταιρείας αλλάζει τον προγραμματισμό, για τοποθεσία που θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ DRIFT 2018
24-25 Μαρτίου Θ.Α. (START LINE)
28-29 Απριλίου Σέρρες (ΛΑΜΣ)
2-3 Ιουνίου Μαραθώνας (ΦΙΜΑ)
7-8 Ιουλίου Πύργος (Art of Speed)
8-9 Σεπτεμβρίου Ζάκυνθος (ΑΛΕΖ)
20-21 Οκτωβρίου Ηράκλειο (ΦΙΜΑ)
17-18 Νοεμβρίου Λαμία (ΑΣΗ)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ