Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί καταλυτών ...


Κύριοι, 

Σχετικά με τις καταγγελίες που γίνονται στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού όσον αφορά τους καταλύτες, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε τι ισχύει στο 3.6 άρθρο 252 J για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί με καταλύτη, έχει αφαιρεθεί και συμμετέχουν στις προκηρύξεις των αγώνων του 2018.
Παρακαλούμε για την άμεση απάντησή σας ενόψει του Ράλι Αχαιός και της Ανάβασης Διονύσου. 

Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α.

Προς: Σ.Ο.Α.Α.

Σε απάντηση της από 9-3-2018 επιστολής σας σχετικά με τη χρήση καταλυτών σε αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες, ισχύει η Εγκύκλιος 11/2018 παρ. 10, όπου αναφέρεται “Σε όλους τους εθνικούς (μη διεθνείς) αγώνες ράλλυ, ράλλυ σπρίντ, αναβάσεων και ταχύτητας η χρήση καταλυτών από τα αυτοκίνητα των ομάδων Α και Ν συνιστάται αλλά είναι προαιρετική”. Η αντίστοιχη εγκύκλιος 11/2016 έχει τεθεί υπόψη του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γενική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας επ’ ευκαιρία καταγγελίας Θεόδωρου Δελαγραμμάτικα την 19-9-2016 που υποβλήθηκε στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και η ως άνω Διεύθυνση απάντησε στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξης, με κοινοποίηση στην ΟΜΑΕ σχετικό με το με αρ. πρωτ. 63250/7907/30-9- 2016 έγγραφο, στο οποίο αναφέρει επί λέξει : “…σας γνωρίζουμε ότι δεδομένου ότι αναφέρεστε σε θέματα που τίθενται στην υπ’ αριθμ. 16/2016 Εγκύκλιο «Τεχνικός κανονισμός αγώνων ράλλυ, αναβάσεων, ταχύτητας» που εκδίδεται από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ) σας επιστρέφουμε τα έγγραφα που αναφέρονται στην έγκριση τέλεσης αγώνων” δίδοντας τέλος στην εν λόγω καταγγελία με το έγγραφο αυτό. Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση. 

Από το ΔΣ της ΟΜΑΕ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το