Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί καταλυτών ...


Κύριοι, 

Σχετικά με τις καταγγελίες που γίνονται στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού όσον αφορά τους καταλύτες, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε τι ισχύει στο 3.6 άρθρο 252 J για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί με καταλύτη, έχει αφαιρεθεί και συμμετέχουν στις προκηρύξεις των αγώνων του 2018.
Παρακαλούμε για την άμεση απάντησή σας ενόψει του Ράλι Αχαιός και της Ανάβασης Διονύσου. 

Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α.

Προς: Σ.Ο.Α.Α.

Σε απάντηση της από 9-3-2018 επιστολής σας σχετικά με τη χρήση καταλυτών σε αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες, ισχύει η Εγκύκλιος 11/2018 παρ. 10, όπου αναφέρεται “Σε όλους τους εθνικούς (μη διεθνείς) αγώνες ράλλυ, ράλλυ σπρίντ, αναβάσεων και ταχύτητας η χρήση καταλυτών από τα αυτοκίνητα των ομάδων Α και Ν συνιστάται αλλά είναι προαιρετική”. Η αντίστοιχη εγκύκλιος 11/2016 έχει τεθεί υπόψη του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γενική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας επ’ ευκαιρία καταγγελίας Θεόδωρου Δελαγραμμάτικα την 19-9-2016 που υποβλήθηκε στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και η ως άνω Διεύθυνση απάντησε στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξης, με κοινοποίηση στην ΟΜΑΕ σχετικό με το με αρ. πρωτ. 63250/7907/30-9- 2016 έγγραφο, στο οποίο αναφέρει επί λέξει : “…σας γνωρίζουμε ότι δεδομένου ότι αναφέρεστε σε θέματα που τίθενται στην υπ’ αριθμ. 16/2016 Εγκύκλιο «Τεχνικός κανονισμός αγώνων ράλλυ, αναβάσεων, ταχύτητας» που εκδίδεται από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ) σας επιστρέφουμε τα έγγραφα που αναφέρονται στην έγκριση τέλεσης αγώνων” δίδοντας τέλος στην εν λόγω καταγγελία με το έγγραφο αυτό. Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση. 

Από το ΔΣ της ΟΜΑΕ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...