Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το DACIA Duster στην πρώτη γραμμή του SEAJETS Rally Acropolis ......


Στο θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις, το Dacia Duster από τη θέση του πλοηγού θα οδηγήσει μία από τις εντυπωσιακότερες, αλλά και πιο απαιτητικές για οδηγούς και αυτοκίνητα δοκιμασίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 
Με τα διακριτικά ‘00’, το Dacia Duster θα έχει το ρόλο του δεύτερου πλοηγού στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 που θα διεξαχθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο 10 & 11 Οκτωβρίου. Στα χέρια του Σπύρου Δουκέρη, ενός οδηγού με μεγάλη εμπειρία ιδιαίτερα σε αγώνες εκτός δρόμου, το Duster θα είναι το τελευταίο μη αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα ξεκινά σε κάθε ειδική διαδρομή εξασφαλίζοντας ότι τα πάντα είναι έτοιμα ώστε ο αγώνας να μπορεί να διεξαχθεί με απόλυτη ασφάλεια για τα πληρώματα και τους θεατές. Χάρη στη στιβαρή του κατασκευή, τον αποδοτικό του κινητήρα, αλλά και το αποτελεσματικό σύστημα τετρακίνησης, το Dacia Duster αποτελεί το ιδανικό αυτοκίνητο για αυτόν το ρόλο για τον οποίο συχνά χρησιμοποιούνται ειδικά τροποποιημένο ή και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Απόδειξη της εξαιρετικής κατασκευής του δημοφιλούς μοντέλου της Dacia αποτελεί το γεγονός ότι το “normal” αυτοκίνητο χρειάστηκε ελάχιστες τροποποιήσεις ώστε να αναλάβει αυτόν τον πολύ απαιτητικό ρόλο. Συγκεκριμένα το Dacia Duster 1.6 dCi 110 4X4 του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 εφοδιάστηκε μόνο με μια ενισχυμένη μεταλλική ποδιά, λασπωτήρες και χωμάτινα ελαστικά. Με δεδομένες τις πολύ σκληρές συνθήκες που θα έχει να αντιμετωπίσει το Duster εφοδιάστηκε με μια επιπλέον ρεζέρβα για να είναι ετοιμοπόλεμο κάθε στιγμή. 
Αυτό το Σαββατοκύριακο τα βουνά της Αττικής και της Κορινθίας θα φιλοξενήσουν τον αγαπημένο αγώνα των Ελλήνων φίλων του αυτοκινήτου με το Dacia Duster να αποδεικνύει έμπρακτα για ακόμα μια φορά τις ικανότητες του να ανταπεξέρχεται σε κάθε δοκιμασία, όσο απαιτητική κι αν είναι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-