Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόωρο τέλος ......


Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή του Λουτρακίου και της Πελοποννήσου είχαν ως συνέπεια την πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, για λόγους ασφαλείας των πληρωμάτων, των εμπλεκομένων και, φυσικά, των θεατών. Τα πρώτα σημάδια κακοκαιρίας έγιναν εμφανή ήδη από το απόγευμα του Σαββάτου, ωστόσο τις βραδινές ώρες τα φαινόμενα έδειχναν να καταλαγιάζουν. Έτσι, η δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα ξεκίνησε εν μέσω μόνο νεφώσεων, με το οδόστρωμα κατά το πέρασμα των πληρωμάτων από τις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές να μην προβληματίζει ούτε τους αγωνιζομένους ούτε και τους Οργανωτές. Ωστόσο, η ξαφνική και πυκνή βροχόπτωση μετά την ολοκλήρωση της Ε.Δ. 6, EKO Racing Ζήρεια, είχε ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα των τριών ειδικών διαδρομών που απέμεναν μέχρι την ολοκλήρωση του Ράλλυ να γίνουν απροσπέλαστα ή και επικίνδυνα, οδηγώντας την Οργάνωση στην εσπευσμένη διακοπή του. 
Παρ’ όλα αυτά, το Ακρόπολις προσμετρά, όπως προβλέπεται, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, με αποτέλεσμα οι πρωταγωνιστές του θεσμού να βαθμολογούνται κανονικά και ο Kajetan Kajetanowicz, επικρατώντας επί ελληνικού εδάφους, να στεφθεί Πρωταθλητής Ευρώπης για το 2015. Η διακοπή του αγώνα αναμφίβολα λυπεί όσους παρακολουθούσαν τη δραματική εξέλιξή του, αφού οι τέσσερις πρώτες ε.δ. προμήνυαν σπουδαία μάχη για την 1η θέση. Αρχικά ο Kajetanowicz κέρδισε την 1η Ε.Δ., αλλά ο Craig Breen απάντησε με δύο ταχύτερους χρόνους και δημιούργησε μια διαφορά ασφαλείας, αφήνοντας πίσω του τον Πολωνό αλλά και τον Λάμπρο Αθανασούλα να μάχονται για τη 2η θέση. 


Ωστόσο, στην τέταρτη ε.δ. της ημέρας, EKO Racing Ζήρεια, το καπό του 208 Τ16 του Breen άνοιξε, με αποτέλεσμα ο ίδιος να χάσει χρόνο και να πέσει 2ος, με τον Kajetanowicz να τίθεται και πάλι επικεφαλής, 10 δλ. μπροστά από τον Breen, την ώρα που ο Λάμπρος Αθανασούλας ακολουθούσε μόλις 5 δλ. πίσω από τον Ιρλανδό. Με τους τρεις πρώτους να επιστρέφουν στο Λουτράκι για το ενδιάμεσο service και με την υπόθεση-«νίκη» να δείχνει ανοιχτή ακόμη, οι ουρανοί άνοιξαν... 
Έτσι, ο Kajetanowicz στέφθηκε και επίσημα Πρωταθλητής Ευρώπης, όντας ο πρώτος Πολωνός που το καταφέρνει μετά τον Krzysztof Hołowczyc, το 1997. O Breen δεν κατάφερε να εξαντλήσει τις μαθηματικές ελπίδες που διατηρούσε μέχρι το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, την ώρα που ο Λάμπρος Αθανασούλας σημείωσε μια σπουδαία επιτυχία ανεβαίνοντας στο βάθρο. Ο Έλληνας οδηγός, παρά την πολυετή αποχή του από τους χωμάτινους αγώνες, ήταν ανταγωνιστικός με ένα νέο αυτοκίνητο και έδειξε δείγματα του πλούσιου ταλέντου του. Σήμερα προσπάθησε να πιέσει στη Ζήρεια, αλλά ένα τετ-α-κε τού κόστισε πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, ήταν σε απόσταση βολής και θα μπορούσε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω στις τρεις εναπομείνασες ειδικές, που εντέλει δεν πραγματοποιήθηκαν. 
Οι δύσκολες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να έχουμε και σημαντικές εγκαταλείψεις, με κυριότερη αυτήν του Alexey Lukyanuk, ο οποίος και τέθηκε εκτός μάχης έπειτα από έξοδο, ενώ ανάλογη τύχη είχε και ο Charles Martin. Με αυτόν τον τρόπο, στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Jaromir Tarabus με το Skoda Fabia S2000, που απέφυγε τα λάθη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μπροστά από τον David Botka με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο Ούγγρος οδηγός σημείωσε έναν πολύ καλό χρόνο στη Ζήρεια και σκαρφάλωσε στη Γενική κατάταξη, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη νίκη στην κατηγορία ERC-2. 
Κάπως έτσι γράφτηκε ο επίλογος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, ενός αγώνα που έγινε πραγματικότητα κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, και εντέλει -αν μη τι άλλο- δικαίωσε πολλούς από τους τίτλους του, όπως «σκληρός», «απρόβλεπτος», «δραματικός». Μπορεί η εκδοχή του 2015 να περνάει στην ιστορία, αλλά τα μάτια και η σκέψη είναι ήδη στραμμένα στο 2016, οπότε και το Ράλλυ έχει εξασφαλισμένο μέλλον στο ERC. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α