Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ 2ο ΜΕΡΟΣ ......


Οι Αναγνωρίσεις του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 έλαβαν τέλος, αφού τα πληρώματα πραγματοποίησαν τα περάσματα που δικαιούνταν από τις ειδικές διαδρομές SEAJETS Κινέτα-Λουτράκι, Αθίκια και την κατατακτήρια ειδική διαδρομή. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε το απόγευμα, όταν οι αγωνιζόμενοι πραγματοποίησαν το μόνο πέρασμα που δικαιούνται από τη νυχτερινή ειδική διαδρομή του αγώνα, EKO Racing Κινέτα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
1    BREEN Craig - MARTIN Scott    PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν αρκετά καλές σήμερα, αν και είχαν λάσπη σε ορισμένα σημεία. Φυσικά η μεγάλη ειδική είναι δύσκολη, τη στιγμή που τα Αθίκια είναι μια γρήγορη, υπερβολικά γρήγορη κατά τη γνώμη μου ειδική, ιδιαίτερα στο ασφάλτινο κομμάτι. Το χωμάτινο κομμάτι είναι ΟΚ».

2    KAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Η ειδική διαδρομή Αθίκια είναι πραγματικά γρήγορη, ενώ υπάρχουν αρκετές πέτρες εκτός της αγωνιστικής γραμμής. Γνωρίζω ένα κομμάτι αυτής της διαδρομής, αφού 3-4 χιλιόμετρα είχαν χρησιμοποιηθεί πέρυσι με αντίθετη φορά».

3    LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey    FORD Fiesta R5
«Δεν είναι τόσο εύκολο να μιλήσουμε για τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, καθώς υπάρχουν ορισμένα σημεία που απαιτούν να περάσεις flat out και άλλα, που είναι πολύ σκληρά για το αυτοκίνητο. Η διαδικασία κατανόησης του τρόπου οδήγησης στις ειδικές αυτές είναι σπαζοκεφαλιά. Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική σε αυτές τις περιπτώσεις και αυτό ακριβώς θέλουμε να αποκομίσουμε από αυτόν τον αγώνα».

4    CONSANI Robert - VILMOT Maxime    CITROEN DS3 R5
«Οι ειδικές διαδρομές είναι δύσκολες. Η μεγάλη ειδική έχει ένα πολύ στενό κομμάτι που είναι πολύ γλιστερό και απαιτεί μεγάλη προσοχή. Θα πρέπει να κινηθούμε όσο πιο αργά γίνεται και να έχουμε όλη μας την προσοχή στο δρόμο. Τα Αθίκια είναι μια όμορφη ειδική, όμως θα ήταν καλύτερο αν την πραγματοποιούσαμε με ασφάλτινο κιτ και όχι χωμάτινο, στα αυτοκίνητά μας».

5    MAGALHAES Bruno - MAGALHAES Hugo    PEUGEOT 208 T16 R5
«Σήμερα αισθάνομαι καλύτερα από χθες. Η μεγάλη ειδική διαδρομή είναι πραγματικά σκληρή και δύσκολη. Υπάρχει ένα λασπωμένο κομμάτι 1-2 χιλιομέτρων στη μέση, που δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να αλλάξει. Τα Αθίκια είναι μια πολύ γρήγορη ειδική τόσο στο χωμάτινο όσο και στο ασφάλτινο κομμάτι. Γενικά, θεωρώ πως σε σχέση με πέρυσι το οδόστρωμα είναι χειρότερο. Πρώτη μας προτεραιότητα είναι να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο».

6    TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel    SKODA Fabia S2000
«Η πιο δύσκολη ειδική του αγώνα είναι η μεγάλη, ιδιαίτερα στο μέσο της που έχει λάσπη. Τα Αθίκια είναι ωραία ειδική, με γρήγορο χωμάτινο κομμάτι και ταχύτατο, φαρδύ ασφάλτινο».

7    MARTIN Charles - SALVA Thierry    PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, επειδή είναι γρήγορες και σε ορισμένα σημεία έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Ελπίζω να μη βρέξει πολύ, καθώς η κόκκινη λάσπη είναι πολύ γλιστερή. Τα Αθίκια στο ασφάλτινο κομμάτι, θυμίζουν ανάβαση».

8    TLUSTAK Antonin - KUCERA Ladislav    SKODA Fabia S2000
«Όλα καλά, δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα. Ωραίες ειδικές, τυπικό Ακρόπολις».

9    JEETS Raul - TOOM Andrus    FORD Fiesta R5
«Τα Αθίκια είναι μια ειδική που θα χαρακτήριζα ως ασυνήθιστη, λόγω του μεγάλου ασφάλτινου κομματιού. Γενικά, οι ειδικές είναι γρήγορες και σε κάποια σημεία, πολύ γρήγορες».

10    ATHANASSOULAS Lambros - ZAKCHEOS Nikolaos    SKODA Fabia R5
«Οι ειδικές είναι σε καλή κατάσταση. Η Κινέτα έχει λάσπη σε ορισμένα σημεία, όμως όλοι γνωρίζουμε πού βρίσκονται τα δύσκολα σημεία της. Αν δε βρέξει άλλο, το οδόστρωμα θα στεγνώσει εντελώς».

11    BUTVILAS Dominykas - HELLER Kamil    SUBARU Impreza WRX STI
«Τα Αθίκια είναι πολύ cool ειδική, επειδή είναι πολύ γρήγορη και ο δρόμος είναι σε καλή κατάσταση. Η μεγάλη ειδική είναι πολύ ενδιαφέρουσα και θεωρώ πως θα υπάρξουν σημαντικές διαφορές εκεί, γιατί μπορείς να κερδίσεις ή να χάσεις πολύ χρόνο».

14    KIRKOS Lambros - POLYZOIS Giorgos    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Τα Αθίκια είναι μια ωραία ειδική, που απαιτεί σωστή επιλογή ελαστικών. Η Κινέτα είναι επίσης καλή, παρόλο που είναι λασπωμένη προς το τέλος».

16    SERDERIDES Jourdan - MICLOTTE Frederic    CITROEN DS3 R5
«Η μεγάλη ειδική διαδρομή είναι σκληρή για το αυτοκίνητο και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί εκεί μέσα. Όσον αφορά τα Αθίκια, το ασφάλτινο κομμάτι είναι πάρα πολύ γρήγορο και δε μου αρέσει ιδιαίτερα».

18 PANTELI Petros – CONSTANTINOU Constantinos    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Η Κινέτα είναι πολύ όμορφη, εκτός από 1-2 χιλιόμετρα που έχουν λάσπη. Είναι ένας μεγάλος αγώνας που απαιτεί πολλή τακτική, οπότε ο κύριος στόχος μας είναι να τερματίσουμε».


20    VELANIS Vassilis - VELANIS Ioannis    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η Κινέτα είναι σε καλή κατάσταση. Τα Αθίκια είναι πολύ γρήγορη ειδική, ιδιαίτερα στο ασφάλτινο κομμάτι και από την πλευρά μας θα πρέπει να καταστρώσουμε την στρατηγική μας με τέτοιο τρόπο, ώστε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή διαχείριση στα ελαστικά μας».



22    NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos    SUBARU Impreza WRX STI 
«Οι ειδικές είναι σε καλή κατάσταση. Η Οργάνωση έχει καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια ώστε ο αγώνας να είναι όσο πιο ασφαλής γίνεται. Η Κινέτα έχει λάσπη σε κάποια σημεία, όμως νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Ελπίζουμε να μην βρέξει άλλο, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στις ειδικές, ιδιαίτερα στο Κεφαλάρι».

27 GERADZHIEV Georgi – GADZHEV Georgi    FORD Fiesta R2
«Πρόκειται πραγματικά για το Ράλλυ των Θεών, για έναν αγώνα με πολύ όμορφες και πολύ σκληρές ειδικές. Πρώτος στόχος μας είναι να τερματίσουμε και δεύτερος είναι να διασκεδάσουμε, αφού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οι ειδικές θα είναι ακόμη πιο δύσκολες. Η λάσπη κάνει δύσκολη την εύρεση των σημείων φρεναρίσματος, ενώ είναι δύσκολο να γίνουν σωστές σημειώσεις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...