Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Είχε ότι χρειαζόμασταν .....


Το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα μείνει στην έως σήμερα ιστορία ως τον αγώνα με έναν από τους καλύτερους σχεδιασμούς. Αλλά και τις λιγότερες συμμετοχές στα 49 χρόνια ύπαρξής του.
Δεν μας απογοητεύει, αντιθέτως μας κάνει πιο δυνατούς. Μας κάνει πιο δυνατούς γιατί νιώσαμε την αγάπη των πληρωμάτων που μπόρεσαν να δηλώσουν συμμετοχή, νιώσαμε την αγάπη του κόσμου που βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές, νιώσαμε την αγάπη της Helexpo –  Δ,.Ε.Θ. που μας στάθηκε στα δύσκολα.
Νιώσαμε την συμπαράσταση της πολιτείας (περιφέρεια και δήμοι), και των λίγων χορηγών που μας στήριξαν οικονομικά αλλά και των επισήμων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της οργανωτικής επιτροπής σε αντίθεση με άλλες χρονιές.
Γράψαμε πριν λίγες μέρες πως ο Α.Ο.Θ. είναι οι άνθρωποι του,  τα παιδιά που έγιναν γονείς και οι γονείς που έγιναν παππούδες. Αυτό αποδείχθηκε περίτρανα σε αυτόν τον αγώνα, όπου όλοι έβαλαν ένα λιθαράκι για να γίνει πραγματικότητα το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Έτσι είναι σημαντικό πριν προχωρήσουμε στην όποια περιγραφή να πούμε ένα ευχαριστώ από καρδιάς στους 100 φίλους-συνεργάτες που υπερέβησαν εαυτό έτσι ώστε να μην γίνει καμία έκπτωση στο οτιδήποτε αφορά τον δικός μας αγώνα.  
Στον καθεαυτού αγώνα είναι αλήθεια πως όλα ξεκίνησαν «μουδιασμένα» βλέποντας τις συμμετοχές να «κλείνουν» στις 24. Όταν όμως ακούστηκαν τα πρώτα «σκασίματα» στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου και χρόνια φίλοι και γνωστοί ξανάσμιξαν για άλλη μια χρονιά έφυγε κάθε ίχνος αμφιβολίας για το αποτέλεσμα του αγώνα.
Με την υποδειγματική σχεδίαση ο αγώνας ταξίδεψε τα πληρώματα σε όλη την ορεινή Χαλκιδική χωρίς να κουράσει ή να απογοητεύσει κανέναν. Οι εύκολα προσβάσιμες ειδικές διαδρομές έδωσαν την ευκαιρία στους πιο φανατικούς να δουν με ευκολία ακόμα και τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές. 
Η μάχη για τις πρώτες θέσεις ήταν αδυσώπητη, σε κάποια σημεία τόσο «σκληρή» που είχε σαν αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθεια στις πρώτες 4 ειδικές διαδρομές τα 11 από τα 23 πληρώματα που εκκίνησαν.
Έτσι στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. μετά από έξι ειδικές διαδρομές και  88.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα τερμάτισαν μόλις 12 πληρώματα. Πρώτοι γενικής οι Φιλιππίδης – Μαχαίρας, δεύτεροι οι Βελάνης – Βελάνης αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX και τρίτοι γενικής οι Πλάγος – Ρέντης με Peugeot 106 S16. Τέταρτοι γενικής, δεύτεροι στην F2 και πρώτοι στην Α7 οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Πέμπτοι γενικής, δεύτεροι στην Α6, τρίτοι στην F2 και πρώτο πλήρωμα Α.Ο.Θ. οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Έκτοι γενικής και δεύτεροι στην Α7 οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R. Έβδομοι γενικής και τρίτοι στην Α6 οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος με Suzuki Ignis. Όγδοοι γενικής οι Αναγωνστάκης – Μαύρος με Suzuki Swift  και ένατοι γενικής τρίτοι στην Α7 οι Μπακιρτζόπουλος – Θωμόπουλος με Peugeot 206  RC. Την τελευταία τριάδα της γενικής συμπληρώνουν τα πληρώματα Σταυρίδης – Κωνσταντινίδης με Peugeot 106 Rallye, Κούκας – Τούπας Peugeot 205 και Αναστασοβίτης – Aναστασοβίτης με Opel Astra GSi 16V. 
Από έξοδο αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη οι “Simetra” –  Πάλλας με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι Κίτσος – Παμπούκης με Opel Astra F και οι Δήμου – Ντίτορας με Peugeot 106 S16.
Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν τα πληρώματα Αργυρίου – Κυπαρρισσάς, Δημητρίου – Δημητρίου και Ευθυμιάδης – Παπανικολάου όλοι μεPeugeot 106 S16, οι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Citroen Saxo, Καλούδης – Τοπούζης με Mitsubishi Lancer Evo IX, Καρπάνος – Καρπάνος με MitsubishiLancer Evo X και Λάκης – Τριαντσφυλλίδης με Seat Ibiza.
Άτυχοι στάθηκαν οι Καραβασίλης – Καρλιώτης οι οποίοι εγκατέλειψαν τον αγώνα λόγω σπασμένου παρμπρίζ. Το πλήρωμα δεν έκλεισε καλά το καπό του Honda Civic Type R με αποτέλεσμα να ανοίξει εν κινήσει και να σπάσει το παρμπρίζ.
Τέλος δεν γίνετε να μην αναφερθεί και δημοσιοποιηθεί το ευχαριστώ του Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. προς τις εταιρίες BMW Τρικαλιώτης Α.Ε., Μασούτης Α.Ε., BIRRA PEJA, τις οδικές βοήθειες Hellas Service και Καμζέλης, την Baxevanakis Jap Autoparts, την Stepmat, την Green Cola, την Σπιτική Πίτα, την Top Line S.A., τις μπαταρίες Delcore καθώς επίσης και το Ε.Κ.Α.Β., το Πυροσβεστικό και Αστυνομικό Σώμα, τους Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού, τους Έλληνες Διασώστες αλλά και την εταιρία RedFish.  Τέλος ένα ευχαριστώ προς όλους τους εκπροσώπου των Μ.Μ.Ε., ειδικού τύπου και μη,  που προέβαλαν τα μέγιστα το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από όποιο μετερίζι.
Επόμενες δραστηριότητες του Α.Ο.Θ. είναι στις 11/10 η 42η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων  και το διήμερο 31/10-01/11 το 44ο Ράλλυ Sprint Θερμαϊκού το οποίο θα εμπεριέχει και την 2η Πανελλήνια Εκδήλωση Βετεράνων Οδηγών Αγώνων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...