Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Volvo εξαγοράζει την Polestar .....


Η σουηδική Volvo Cars ανακοινώνει την εξαγορά του 100% των μετοχών της Polestar, της – επίσης σουηδικής - εταιρείας αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Η εξαγορά περιλαμβάνει και το εμπορικό σήμα της Polestar, με τη Volvo να σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την ονομασία Polestar για όλα τα μοντέλα της υψηλών επιδόσεων. 
Η εξαγορά θα επιτρέψει στην Polestar να χρησιμοποιήσει στο άμεσο μέλλον την υβριδική τεχνολογία (Twin Engine), που έχει αναπτύξει η Volvo, για τη δημιουργία αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Η σουηδική μάρκα είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και πρωτοπόρος στην προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης αυτοκινήτων. Η Volvo σήμερα, εξελίσσει και κατασκευάζει μερικά από τα πιο ισχυρά και ταυτόχρονα φιλικά στο περιβάλλον υβριδικά συστήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Volvo και η Polestar έχουν μία πολύ μεγάλη κοινή ιστορία. Συνεργάζονται στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1996 και έχουν παρουσιάσει πρόσφατα εκδόσεις Polestar πολύ επιτυχημένων μοντέλων της Volvo, που συνδυάζουν την άνεση με την υψηλή ισχύ και την απόλυτη οδηγική εμπειρία.


Ειδικά σε αυτό αναφέρθηκε ο Χάκαν Σάμουελσον, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars: «Η οδήγηση ενός Volvo Polestar είναι μία μοναδική εμπειρία! Αποφασίσαμε να προσφέρουμε αυτήν την εμπειρία σε ακόμα περισσότερους οδηγούς Volvo, ενισχύοντας με ανθρώπινο δυναμικό το brand της Polestar και υιοθετώντας το ως το όνομα για τα μελλοντικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Volvo.» 
Η Volvo Cars υπολογίζει σε πώληση 750 περίπου S60 Polestar και V60 Polestar για το 2015, σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνολικά, οι πωλήσεις υψηλών επιδόσεων μοντέλων Polestar το 2015 αναμένονται να ξεπεράσουν τις 1.500. Σε αυτά τα νούμερα φυσικά δεν περιλαμβάνονται τα μετά την πώληση (after market) βελτιωτικά πακέτα της Polestar, τα οποία είναι πολύ δημοφιλή – και στην Ελλάδα - ανάμεσα στους κατόχους μοντέλων της Volvo.


Περισσότερες λεπτομέρειες για την εξαγορά, ιδίως όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη, δεν έχουν ανακοινωθεί. Όλο το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό της Polestar θα απορροφηθεί από τη Volvo Cars. Η αγωνιστική ομάδα της Polestar θα παραμείνει υπό τη διεύθυνση του Κρίστιαν Νταλ (Christian Dahl), παλιού οδηγού αγώνων και μέχρι πρότινος ιδιοκτήτη της Polestar, αλλά με διαφορετικό όνομα, το οποίο θα αποτελέσει αντικείμενο μελλοντικής ανακοίνωσης.
Η Volvo Cars εξαγόρασε την Polestar Performance AB, η οποία έχει ως αντικείμενο εξέλιξη λογισμικού για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και after market βελτιωτικές λύσεις, τόσο hardware όσο και software, καθώς και την Polestar Holding AB, ιδιοκτήτρια των εμπορικών σημάτων της Polestar. Στην εξαγορά δεν περιλαμβάνεται η αγωνιστική ομάδα της Polestar.


Τα Volvo S60 Polestar και V60 Polestar διαθέτουν ένα εξελιγμένο από την Polestar σασί και χρησιμοποιούν κινητήρα Τ6 ισχύος 350 ίππων, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9”. Τα συγκεκριμένα μοντέλα αποτελούν δείγμα γραφής της συνεργασίας Volvo και Polestar στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου επιδόσεων, που προσφέρει την απόλυτη οδηγική εμπειρία που συνδυάζεται με υψηλότατα επίπεδα αδρεναλίνης. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ