Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κερδίζει θέσεις ο Σερδερίδης .....


Ανεβάζοντας φανερά το ρυθμό του και εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις προπορευόμενων συνδυασμών, ο Ιορδάνης Σερδερίδης ανέβηκε θέσεις τόσο στη γενική κατάταξη, όσο και στην κατηγορία  WRC2 του Ράλλυ Πολωνίας. Ο Έλληνας οδηγός βρίσκεται πλέον στην 16η της δεύτερης τη τάξει κατηγορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία είναι ιδιαίτερα σκληρός, με όλα τα μεγάλα ονόματα παρόντα, κι έτσι ο αρχικός στόχος της ομάδας του Σερδερίδη για είσοδο στην βαθμολογούμενη 10αδα μοιάζει να απομακρύνεται. 


Το Σάββατο, ο εκπρόσωπός μας στο κορυφαίο πρωτάθλημα ράλλυ, αντιμετώπισε πρόβλημα με το διαφορικό της Citroen DS3 R5, κάτι που τον ανάγκασε να κόψει ρυθμό, όπως αναφέρει: «Κινηθήκαμε σαφώς ταχύτερα από την πρώτη ημέρα στην οποία αντιμετωπίσαμε προβλήματα με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Ο ρυθμός μας το πρωί ήταν πολύ καλός, ωστόσο το απόγευμα αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το πίσω διαφορικό. Δυστυχώς, αυτό μας ανάγκασε να μην αποδώσουμε όπως θα θέλαμε στις απογευματινές ειδικές». Το πρόβλημα στο αυτοκίνητο δε λύθηκε στο βραδινό σέρβις, με αποτέλεσμα ο Καβαλιώτης οδηγός να πρέπει να επιβιώσει στην αυριανή σύντομη ημέρα που κλείνει τον αγώνα: «Δεν καταφέραμε να επιδιορθώσουμε τη βλάβη. Την Κυριακή, θα μπούμε στις ειδικές, έχοντας πρόβλημα. Αυτό το γνωρίζουμε και θα κάνουμε τα πάντα ώστε να τερματίσουμε», δήλωσε.


Μόλις 2 ειδικές διαδρομές περιλαμβάνει το τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Πολωνίας συνολικού μήκους 30 αγωνιστικών χιλιομέτρων και ο στόχος πλέον του Σερδερίδη είναι να φέρει το αυτοκίνητο με ασφάλεια στη ράμπα του τερματισμού, στην τρίτη του συμμετοχή στο συγκεκριμένο αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...