Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το City Safety της Volvo μειώνει τα ατυχήματα κατά 28% .....


Μια από τις πιο διεξοδικές επιστημονικές μελέτες για τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης στα αυτοκίνητα, αποκαλύπτει ότι το σύστημα City Safety, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων της Volvo, μειώνει τις ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης για περιπτώσεις σύγκρουσης στο πίσω μέρος προπορευόμενου οχήματος κατά 28%.
Βασισμένη σε δεδομένα από πραγματικές αιτήσεις αποζημίωσης που προέρχονται από τις σουηδικές ασφαλιστικές εταιρείες If και Volvia, η μελέτη για την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του City Safety αποδεικνύει την αξία των συστημάτων αυτόματης πέδησης για την αποφυγή σύγκρουσης σε πραγματικές συνθήκες.
Το κύριο όφελος του City Safety έχει να κάνει με την ικανότητά του να ελαττώνει τη συχνότητα τραυματισμών του αυχένα που σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με την απότομη επιβράδυνση-επιτάχυνση (φαινόμενο «whiplash»), η οποία παρατηρείται συχνά σε ατυχήματα με χαμηλή ταχύτητα. Δευτερεύον όφελος για τους οδηγούς των Volvo είναι η μείωση στη ζημιά που υφίστανται τα αυτοκίνητά τους από το ατύχημα και, επομένως, στο κόστος επισκευής τους.
Ισχυρό στατιστικό δείγμα  
Η μελέτη έχει μεγάλη αξία για την εκτίμηση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης, καθώς είναι η μοναδική που βασίζεται σε ένα ευρύ φάσμα δεδομένων από ασφαλιστικές εταιρείες, το οποίο καλύπτει πάνω από 160.000 «οχηματικά έτη» (κατά το «ανθρωποώρες»). Σε αντίθεση με τα δεδομένα που προέρχονται από την αστυνομία ή τις υπηρεσίες άμεσης βοήθειας, τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών καλύπτουν όλα τα ατυχήματα, ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ανθρώπινος τραυματισμός. Προσφέρουν έτσι μια περισσότερο ολιστική εικόνα όσον αφορά την απόδοση σε πραγματικές συνθήκες του City Safety, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό των μοντέλων της Volvo Cars.


«Η Volvo Cars λανσάρισε την πρώτη τεχνολογία αποφυγής ατυχήματος το 2006. Το 2008, το City Safety ενσωματώθηκε ως βασικός εξοπλισμός σε όλα τα νέα μοντέλα της Volvo. Από τότε, παρακολουθούμε την απόδοση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης των αυτοκινήτων της Volvo σε όλη τη Σουηδία, όπου το μερίδιο αγοράς μας είναι 20%. Το ότι το ένα πέμπτο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους σουηδικούς δρόμους είναι Volvo, μας προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό στατιστικό δείγμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων», λέει η Μαγκνταλένα Λίντμαν (Magdalena Lindman), εξειδικευμένη μηχανικός στο Τμήμα Ανάλυσης Δεδομένων για την Ασφαλή Κυκλοφορία, της Volvo Cars. 
Οι αριθμοί της μελέτης δείχνουν ότι αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με την πρώτη και δεύτερη γενιά του City Safety (οι οποίες διαθέτουν ενεργή αυτόματη πέδηση έως και τα 30 ή 50 χλμ./ ώρα αντίστοιχα υπό ορισμένες κυκλοφοριακές συνθήκες) ενεπλάκησαν σε 28% λιγότερα ατυχήματα και, αντιστοίχως, λιγότερες ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης.   
Μειωμένα ασφάλιστρα
Το City Safety της Volvo Cars παρέχει, επιπλέον, άμεσα οικονομικά οφέλη σε όσους οδηγούν ένα Volvo, με τις ασφαλιστικές εταιρείες να προσφέρουν σε κάποιες αγορές εκπτώσεις μεταξύ 20 και 25% στα ασφάλιστρα, χάρη σε αυτή την καινοτόμο τεχνολογία.
Τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης καθίστανται όλο και πιο δημοφιλή ανάμεσα σε οδηγούς που περνούν πολύ χρόνο πίσω από το τιμόνι, στο «σταμάτα-ξεκίνα» της αστικής κυκλοφορίας, όπου το ρίσκο μιας σύγκρουσης με χαμηλή ταχύτητα είναι ιδιαίτερα υψηλό. Η πρώτη γενιά των συστημάτων παρέμενε ενεργή σε ταχύτητες μέχρι και 30 χλμ./ ώρα. Στη συνέχεια, από το 2013, το όριο αυξήθηκε στα 50 χλμ./ ώρα. Το 2015, το City Safety αναβαθμίστηκε και πάλι, με το Νέο XC90 ειδικά να ενσωματώνει την τελευταία γενιά του συστήματος που παραμένει ενεργή συνεχώς και αποτελεσματική, ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.
Η διαρκής βελτίωση του City Safety, που ειδικά στο Νέο XC90 είναι ενεργό σε όλο το εύρος ταχυτήτων, φέρνει τη Volvo Cars πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου της, γνωστού ως Vision 2020 (Όραμα 2020). Σύμφωνα με αυτό, η Volvo μέχρι το 2020, θα έχει αναπτύξει την αναγκαία τεχνολογία ώστε μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε ένα νέο Volvo. Απώτερος στόχος της Volvo, η δημιουργία αυτοκινήτων που θα είναι αδύνατο να συγκρουστούν.
Τα αποτελέσματα αυτής της ανεξάρτητης μελέτης για τις προόδους και την αποτελεσματικότητα των Συστημάτων Αποφυγής Σύγκρουσης παρουσιάστηκαν στο 24ο Διεθνές Τεχνολογικό Συνέδριο για την Αναβαθμισμένη Ασφάλεια Οχημάτων (ESV), που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Γκέτεμποργκ, από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...