Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το City Safety της Volvo μειώνει τα ατυχήματα κατά 28% .....


Μια από τις πιο διεξοδικές επιστημονικές μελέτες για τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης στα αυτοκίνητα, αποκαλύπτει ότι το σύστημα City Safety, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων της Volvo, μειώνει τις ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης για περιπτώσεις σύγκρουσης στο πίσω μέρος προπορευόμενου οχήματος κατά 28%.
Βασισμένη σε δεδομένα από πραγματικές αιτήσεις αποζημίωσης που προέρχονται από τις σουηδικές ασφαλιστικές εταιρείες If και Volvia, η μελέτη για την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του City Safety αποδεικνύει την αξία των συστημάτων αυτόματης πέδησης για την αποφυγή σύγκρουσης σε πραγματικές συνθήκες.
Το κύριο όφελος του City Safety έχει να κάνει με την ικανότητά του να ελαττώνει τη συχνότητα τραυματισμών του αυχένα που σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με την απότομη επιβράδυνση-επιτάχυνση (φαινόμενο «whiplash»), η οποία παρατηρείται συχνά σε ατυχήματα με χαμηλή ταχύτητα. Δευτερεύον όφελος για τους οδηγούς των Volvo είναι η μείωση στη ζημιά που υφίστανται τα αυτοκίνητά τους από το ατύχημα και, επομένως, στο κόστος επισκευής τους.
Ισχυρό στατιστικό δείγμα  
Η μελέτη έχει μεγάλη αξία για την εκτίμηση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης, καθώς είναι η μοναδική που βασίζεται σε ένα ευρύ φάσμα δεδομένων από ασφαλιστικές εταιρείες, το οποίο καλύπτει πάνω από 160.000 «οχηματικά έτη» (κατά το «ανθρωποώρες»). Σε αντίθεση με τα δεδομένα που προέρχονται από την αστυνομία ή τις υπηρεσίες άμεσης βοήθειας, τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών καλύπτουν όλα τα ατυχήματα, ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ανθρώπινος τραυματισμός. Προσφέρουν έτσι μια περισσότερο ολιστική εικόνα όσον αφορά την απόδοση σε πραγματικές συνθήκες του City Safety, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό των μοντέλων της Volvo Cars.


«Η Volvo Cars λανσάρισε την πρώτη τεχνολογία αποφυγής ατυχήματος το 2006. Το 2008, το City Safety ενσωματώθηκε ως βασικός εξοπλισμός σε όλα τα νέα μοντέλα της Volvo. Από τότε, παρακολουθούμε την απόδοση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης των αυτοκινήτων της Volvo σε όλη τη Σουηδία, όπου το μερίδιο αγοράς μας είναι 20%. Το ότι το ένα πέμπτο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους σουηδικούς δρόμους είναι Volvo, μας προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό στατιστικό δείγμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων», λέει η Μαγκνταλένα Λίντμαν (Magdalena Lindman), εξειδικευμένη μηχανικός στο Τμήμα Ανάλυσης Δεδομένων για την Ασφαλή Κυκλοφορία, της Volvo Cars. 
Οι αριθμοί της μελέτης δείχνουν ότι αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με την πρώτη και δεύτερη γενιά του City Safety (οι οποίες διαθέτουν ενεργή αυτόματη πέδηση έως και τα 30 ή 50 χλμ./ ώρα αντίστοιχα υπό ορισμένες κυκλοφοριακές συνθήκες) ενεπλάκησαν σε 28% λιγότερα ατυχήματα και, αντιστοίχως, λιγότερες ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης.   
Μειωμένα ασφάλιστρα
Το City Safety της Volvo Cars παρέχει, επιπλέον, άμεσα οικονομικά οφέλη σε όσους οδηγούν ένα Volvo, με τις ασφαλιστικές εταιρείες να προσφέρουν σε κάποιες αγορές εκπτώσεις μεταξύ 20 και 25% στα ασφάλιστρα, χάρη σε αυτή την καινοτόμο τεχνολογία.
Τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης καθίστανται όλο και πιο δημοφιλή ανάμεσα σε οδηγούς που περνούν πολύ χρόνο πίσω από το τιμόνι, στο «σταμάτα-ξεκίνα» της αστικής κυκλοφορίας, όπου το ρίσκο μιας σύγκρουσης με χαμηλή ταχύτητα είναι ιδιαίτερα υψηλό. Η πρώτη γενιά των συστημάτων παρέμενε ενεργή σε ταχύτητες μέχρι και 30 χλμ./ ώρα. Στη συνέχεια, από το 2013, το όριο αυξήθηκε στα 50 χλμ./ ώρα. Το 2015, το City Safety αναβαθμίστηκε και πάλι, με το Νέο XC90 ειδικά να ενσωματώνει την τελευταία γενιά του συστήματος που παραμένει ενεργή συνεχώς και αποτελεσματική, ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.
Η διαρκής βελτίωση του City Safety, που ειδικά στο Νέο XC90 είναι ενεργό σε όλο το εύρος ταχυτήτων, φέρνει τη Volvo Cars πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου της, γνωστού ως Vision 2020 (Όραμα 2020). Σύμφωνα με αυτό, η Volvo μέχρι το 2020, θα έχει αναπτύξει την αναγκαία τεχνολογία ώστε μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε ένα νέο Volvo. Απώτερος στόχος της Volvo, η δημιουργία αυτοκινήτων που θα είναι αδύνατο να συγκρουστούν.
Τα αποτελέσματα αυτής της ανεξάρτητης μελέτης για τις προόδους και την αποτελεσματικότητα των Συστημάτων Αποφυγής Σύγκρουσης παρουσιάστηκαν στο 24ο Διεθνές Τεχνολογικό Συνέδριο για την Αναβαθμισμένη Ασφάλεια Οχημάτων (ESV), που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Γκέτεμποργκ, από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα