Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με το νέο Ford Focus στα Πρωταθλήματα Τουρισμού.


Η Ford αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το νέο Focus σαν αυτοκίνητο Τουρισμού επόμενης γενιάς με συμμετοχή σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα, υπογραμμίζοντας έτσι την ολοκληρωμένη φιλοσοφία της εταιρείας να αξιοποιεί τις πλατφόρμες των παγκόσμιων προϊόντων της.
Αυτή η στρατηγική κίνηση ανακοινώθηκε στην Έκθεση Speciality Equipment Manufacturers Association (SEMA) 2010 στο Las Vegas.
Η Ford αποκτά συνεχώς μεγαλύτερη δημοτικότητα ως εταιρεία που δημιουργεί προσιτές πλατφόρμες με δυνατότητα αγωνιστικής χρήσης όπως τα μοντέλα Escort, Capri, Mustang και πιο πρόσφατα το Fiesta.
Η παράδοση συνεχίζεται με το νέο Ford Focus που θα προαχθεί σε παγκόσμιο αυτοκινήτου τουρισμού μέσα από τη συνεργασία των ιδιωτικών αγωνιστικών ομάδων με το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της εταιρίας.
«Έχει εκδηλωθεί τεράστιο ενδιαφέρον από την Παγκόσμια αγωνιστική κοινότητα για το νέο Focus το οποίο έχει όλα τα προσόντα για Παγκόσμιο αυτοκίνητο Τουρισμού» δήλωσε ο Jost Capito, director of Global Performance Vehicles & Motorsports Business Development. «Επιπλέον, η συνεργασία μας με ιδιωτικές αγωνιστικές ομάδες διασφαλίζει ότι το Focus θα έχει την απαιτούμενη υποστήριξη για να αγωνίζεται και να κερδίζει»< πρόσθεσε.
Η πρώτη αγωνιστική του εμφάνιση προγραμματίζεται στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 2011. Σε όλο τον κόσμο, το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα μπορεί να τρέχει σε πολλά εθνικά και περιφερειακά Πρωταθλήματα όπως το Κινεζικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού και οι 24ωροι αγώνες αντοχής (π.χ. ο κλασικός 24ωρος αγώνας του Nurburgring στη Γερμανία). Όπως το νέο Focus ST δρόμου, το παγκόσμιο αγωνιστικό Focus υιοθετεί τεχνολογία κινητήρα Ford EcoBoost που θα την μεταφέρει στην αγωνιστική πίστα.
Οι ιδιωτικές αγωνιστικές ομάδες βοηθούν τη Ford να εξελίξει κοινές τεχνικές προδιαγραφές για το αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα συμμορφώνονται με τους κανονισμούς Super 2000 της FIA ενώ θα μπορούν και να διευρύνονται.
Μέσα από τη συνεργασία προσδιορίζονται τα ισχυρά σημεία και να μοιράζονται ρόλοι για την εξέλιξη του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η Ford θα υποστηρίξει τις αγωνιστικές ομάδες προσφέροντας δεδομένα και εξαρτήματα παραγωγής ώστε να τρέχουν με πιο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα τα οποία εξελίσσονται με μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Ωφελημένοι οι πελάτες
Πέραν της αγωνιστικής δράσης του, το νέο Focus τουρισμού θα ωφελήσει και τους πελάτες του νέου Focus ST δρόμου.
«Η δέσμευση της Ford να εκμεταλλευτεί το μηχανοκίνητο αθλητισμό για την προώθηση οχημάτων υψηλών επιδόσεων είναι σαφέστατη και το προσεχές Focus ST δρόμου θα ωφεληθεί από το Focus τουρισμού» δήλωσε ο Capito. «Παρομοίως η εμπειρία από το Ford Racing Boss 302R μας οδήγησε στη δημιουργία του 2012 Mustang Boss 302».
Ένα κοινό Focus ST υψηλών επιδόσεων εξελίσσεται για όλες τις παγκόσμιες αγορές και προγραμματίζεται να λανσαριστεί κατά τη διάρκεια του 2012. Είναι η πρώτη φορά που η Ford δημιουργεί ένα υψηλού κύρους μοντέλο επιδόσεων για ένα παγκόσμιο κοινό.
Το πρόγραμμα εξέλιξης του Focus ST έχει αναλάβει το global Performance Vehicles group της Ford με μηχανικούς της Team RS (Europe) και της SVT (USA), οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι στην εξέλιξη και βελτίωση αυτοκινήτων όπως τα εκπληκτικά Focus RS, Shelby GT500 Mustang και Raptor SVT F150.
«Το νέο Focus ST θα είναι το πρώτο μας πραγματικό παγκόσμιο όχημα δρόμου υψηλών επιδόσεων και είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε την ευκαιρία σε πολλούς πελάτες από όλο τον κόσμο να πάρουν μία πρώτη γεύση από την αναγνωρισμένη κληρονομιά ST της Ford» δήλωσε ο Capito. «Όπως τα μοντέλα ST και RS που προηγήθηκαν, το νέο Focus ST θα δοκιμαστεί σε πολλές διαφορετικές και απαιτητικές οδικές συνθήκες ? στις στροφές των κλασικών Βρετανικών δρόμων Β, στη Γερμανική εθνική οδό (autobahn) και προσεχώς σε αγωνιστικές πίστες σε όλο τον κόσμο».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...