Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RALLY SPRINT KPHTHΣ ΜΑΛΙΑ-ΚΡΑΣΙ


Με τον κόσμο να δίνει βροντερό παρόν στο βουνό, πραγματοποιήθηκε ο 4ος αγώνας της χρονιάς για το Κύπελλο οδηγών – συνοδηγών rally sprint Κρήτης, στη διαδρομή Μάλια – Κράσι, την Κυριακή 3/10. Τον αγώνα διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία ο Αγωνιστικός Όμιλος Κρήτης, έναν αγώνα που ήταν κάτι σαν τελική πρόβα, τόσο για τους οργανωτές όσο και για τους αγωνιζόμενους, ενόψει του 32ου Rally Κρήτης που είναι ο επόμενος αγώνας.
Είκοσι δύο πληρώματα πήραν εκκίνηση και κατάφεραν να τερματίσουν δεκαπέντε. Η διαδρομή, πατημένη ανηφορική, ευνοούσε ιδιαίτερα τα δυνατότερα αυτοκίνητα, γι’ αυτό και οι τρεις πρώτοι της μεγάλης κατηγορίας ήταν και πρώτοι στην άτυπη γενική κατάταξη. Ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέκος Χαλκιαδάκης, στην πρώτη τους εμφάνιση με το νέο τους όπλο, ένα Seat Ibiza Kit Car. Ακολούθησαν οι Μανόλης Πιτσάκης – Γιάννης Λιοδάκης με Mitsubishi Lancer Evo8 και 3οι τερμάτισαν οι Αθηναίοι Κώστας Κόρακας – Τάσος Κόρακας με ίδιο αυτοκίνητο. Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza και 5οι τερμάτισαν οι Δημήτρης Καζάνας – Δημήτρης Βιτσαξάκης με Seat Ibiza Kit Car. Αξίζει να αναφέρουμε την εγκατάλειψη των Γιάννη Παπαδοκωσταντάκη – Σταύρου Κλαριδόπουλου με Mitsubishi Carisma από ζημιά στο σύστημα μετάδοσης στην εκκίνηση του πρώτου σκέλους, που σίγουρα θα διεκδικούσαν μία θέση στο βάθρο της μεγάλης κατηγορίας, καθώς και των Μανόλη Μηλάκη – Βασίλη Γκούφα με VW Golf Kit Car που δεν κατάφεραν να εκκινήσουν στο ένα σκέλος από ζημιά.
Στα δίλιτρα επικράτησαν οι Μανόλης Κυριανιτάκης – Σήφης Φαραντάκης με VW Golf GTI και 2οι τερμάτισαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Μιχάλης Μπανταλάκης με Ford Escort MK1. Άτυχοι στάθηκαν οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306, που εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο. Στην κατηγορία των 1600ων κυβικών, ταχύτεροι με διαφορά ήταν οι Γιώργος Περουλάκης – Γιώργος Ζωφάκης με Honda Civic TypeR, ακολούθησαν οι Νίκος Κακεπάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Citroen Saxo και 3οι τερμάτισαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 Rallye. Οι Βαγγέλης Παρθενιάδης – Κώστας Χατζάκης με Citroen Saxo τερμάτισαν 4οι, αφήνοντας τους Γιάννη Δαμιανάκη – Λευτέρη Θεοδωράκη με Peugeot 106 Rallye και τους Γιάννη Χριστοδουλάκη – Νίκο Μαλλιωτάκη με Toyota Corolla, στην 5η και την 6η θέση αντίστοιχα. Αξίζει να αναφέρουμε την εγκατάλειψη των Γιάννη Νικολιδάκη – Μάνου Πετούση με Peugeot 106 Rallye που εγκατέλειψαν από σασμάν και που σίγουρα θα διεκδικούσαν μία θέση στην πρώτη τριάδα.
Στη μικρή κατηγορία επικράτησαν άνετα οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift GTI και 2οι ήταν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιώργος Γονάκης – Λευτέρης Αλυγιζάκης με Peugeot 106, που είχαν μία έξοδο και εγκατέλειψαν. Στην ασφαλή και επιτυχημένη διεξαγωγή του αγώνα πρόσφερε τα μέγιστα η Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Κρήτης (SV9), όπου κάλυψε με έμψυχο δυναμικό και υλικά τις επικοινωνίες του αγώνα. Σημαντική ήταν και η υποστήριξη που πρόσφεραν, η Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηρακλείου, το ΕΚΑΒ Λασιθίου, η ΕΛΠΑ Ηρακλείου και οι εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο οδηγών – συνοδηγών rally sprint Κρήτης, το 32ο Rally Κρήτης, στις 30 και 31 Οκτωβρίου, που προσμετρά στη βαθμολογία με συντελεστή δύο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ