Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ MITSUBISHI L 200


Το Mitsubishi L200 μετά την πρόσφατη αναβάθμιση του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2,5lt. ο οποίος προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή 178HP και 400Nm αντίστοιχα, μπήκε κάτω από το «μικροσκόπιο» των σχεδιαστών της Mitsubishi Motors Corporation και υποβλήθηκε σε μία σειρά αλλαγών τόσο  εξωτερικά όσο και στην καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να συνεχίσει την πετυχημένη του πορεία στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων.
Πιο συγκεκρινένα εξωτερικά το ανανεωμένο L200 ξεχωρίζει από:
Την επιχρωμιωμένη μπροστινή γρίλια
Τα νέα φωτιστικά σώματα με διπλούς προβολείς
Την προστατευτική ποδιά εμπρός σε ασημό χρώμα
Τους μπροστινούς προβολείς ομίχλης με επιχρωμιωμένο πλαίσιο
Τα φαρδιά φτερά στο χρώμα του αμαξώματος
Το πλαϊνό σκαλοπάτι νέας σχεδίασης σε σχήμα σωλήνα (Double Cab)
Τις ζάντες αλουμινίου 16’ και 17΄
Την ψηλότερη καρότσα για το Club Cab
Παράλληλα έχει δεχτεί και μία σειρά αλλαγές  στην καμπίνα των επιβατών προκειμένου ο οδηγός και οι επιβάτες να νιώθουν άνετα στο ευρύχωρο εσωτερικό του. Οι αλλαγές της καμπίνας επικεντρώνονται:
Στο νέο τιμόνι με χειριστήρια (ηχοσύστημα/ cruise control)
Στο νέο μοχλό ταχυτήτων στην αυτόματη έκδοση
Στην κεντρική κονσόλα, το βελτιωμένο υποβραχιόνιο, το χειρόφρενο με επιχρωμιωμένο μπουτόν
Τις νέες επενδύσεις στα καθίσματα
Στους αισθητήρες φωτός και βροχής
Στην υποδοχή Aux-in
Οι διαθέσιμες εκδόσεις και τιμές του ανανεωμένου L200 είναι:
L200 Double Cab
Intense 4X4    €27,370 με ιπποδύναμη 136HP
Intense Plus 4X4 €30,360 με ιπποδύναμη 178HP
Intstyle 4X4 a/t €33,760 με ιπποδύναμη 178HP 
L200 Club Cab
Invite 4Χ4 €23,950
Intense Plus 4X4 €28,400
L200 Single Cab
Inform 4X2 €16,500
Inform 4X2 A/C € 17,660
Inform 4X4 A/C €21,590
178 ps High-Power
Ο κινητήρας των 178 Hp διατίθεται μαζί με την μονάδα μεσαίας ισχύος 2.5Di-D 136 ps, προσφέροντας έτσι στους Ευρωπαίους πελάτες μία εκτενή γκάμα επιλογών κινητήριων μονάδων. Οι επεμβάσεις των μηχανιών της MMC είχαν ως αποτέλεσμα ο νέος κινητήρας 2.5 Di-D High-Power να αποδίδει 178 ps @ 4000 rpm (+ 29% με M/T με A/T έναντι του Mid-Power) και 400Nm @ 2000 rpm για τις εκδόσεις M/T (+ 27% έναντι του Mid-Power) και 350 Nm @ 2000 rpm για εκδόσεις A/T (+ 11% έναντι του Mid-Power).
Αναβαθμισμένη  παθητική ασφάλεια
Το L200 προσφέρει το κορυφαία επίπεδα παθητικής ασφάλειας στην κατηγορία του των επαγγελματιών οχημάτων, αφού είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας  αυτής που έχει κερδίσει 4 αστέρια για την Προστάσια Ενήλικων  Επιβατών στο crash-test του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Euro-NCAP.
H ασφάλεια του L200 είναι αποτέλεσμα του ανασχεδιασμένου πλαισίου, τύπου σκάλας με την ονομασία Reinforced Impact Safety Evolution(RISE), που προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία και αντοχή και των εμπρός ζωνών παραμόρφωσης που αποροφούν την ενέργιεα κρούσης σε περίπτωση ατυχήματος. Μέσα στην καμπίνα των επιβατών η ασφάλεια διασφαλίζεται από τους αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, τους πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας ανάλογα με την έκδοση.
Μακρύτερη καρότσα
Εκτός ότι προσφέρει τη μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα στην κατηγορία του (215,3 cm), το L200 Double Cab διαθέτει και μακρύτερη καρότσα, ώστε να ικανοποιεί καλύτερα τις ανάγκες των πελατών για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους.
Σχεδιασμένη με γνώμονα την επαγγελματική χρήση, διαθέτει πιο ευθύ προφίλ και προσφέρει 18 πρόσθετα εκατοστά ωφέλιμου χώρου (από τα σημερινά 1325 mm στα 1505 mm).
Αν και παραμένει μακρύτερο κατά 18 cm (5180 mm με προφυλακτήρα-σκαλοπάτι), το νέο L200 Double Cab διατηρεί το στάνταρ μεταξόνιό του για να μην υπονομευθεί ο κορυφαίος κύκλος στροφής 5.9 m.
Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης “Super Select”
Μοναδικό στην κατηγορία pick-up και όμοιο με του Pajero, το σύστημα Super Select της Mitsubishi Motors επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση στο κιβώτιο της τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Μπορεί να αλλάζει από 2WD σε 4WD «εν κινήσει», δηλαδή: χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξαρτήτως είδους οδοστρώματος.
Το πλεονέκτημα του Super Select βρίσκεται στη θέση μόνιμης τετρακίνησης “4H” Full Time που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Στην ιδιαίτερη περίπτωση ενός pickup όπως το L200, το Super Select προσδίδει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα, όπως συμβαίνει πολύ συχνά στην περίπτωση ενός SUT.
Επιπλέον του συστήματος τετρακίνησης “Super Select”, διατίθεται επίσης το σύστημα “Easy Select” (ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο), που μπορεί επίσης να αλλάζει από 2WD σε 4WD χωρίς να σταματά το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξάρτητα από το είδος του οδοστρώματος, όπως συμβαίνει και με το “Super Select”).
Τέλος, το L200 που εφοδιάζεται με Easy Select και με Super Select απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος εμπλοκής πίσω διαφορικού. Με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό, μπλοκάρουν εντελώς και οι δύο πίσω τροχοί (εφικτό κάτω από 12 km/h) για μέγιστη πρόσφυση σε σαθρά  εδάφη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι