Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ MITSUBISHI L 200


Το Mitsubishi L200 μετά την πρόσφατη αναβάθμιση του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2,5lt. ο οποίος προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή 178HP και 400Nm αντίστοιχα, μπήκε κάτω από το «μικροσκόπιο» των σχεδιαστών της Mitsubishi Motors Corporation και υποβλήθηκε σε μία σειρά αλλαγών τόσο  εξωτερικά όσο και στην καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να συνεχίσει την πετυχημένη του πορεία στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων.
Πιο συγκεκρινένα εξωτερικά το ανανεωμένο L200 ξεχωρίζει από:
Την επιχρωμιωμένη μπροστινή γρίλια
Τα νέα φωτιστικά σώματα με διπλούς προβολείς
Την προστατευτική ποδιά εμπρός σε ασημό χρώμα
Τους μπροστινούς προβολείς ομίχλης με επιχρωμιωμένο πλαίσιο
Τα φαρδιά φτερά στο χρώμα του αμαξώματος
Το πλαϊνό σκαλοπάτι νέας σχεδίασης σε σχήμα σωλήνα (Double Cab)
Τις ζάντες αλουμινίου 16’ και 17΄
Την ψηλότερη καρότσα για το Club Cab
Παράλληλα έχει δεχτεί και μία σειρά αλλαγές  στην καμπίνα των επιβατών προκειμένου ο οδηγός και οι επιβάτες να νιώθουν άνετα στο ευρύχωρο εσωτερικό του. Οι αλλαγές της καμπίνας επικεντρώνονται:
Στο νέο τιμόνι με χειριστήρια (ηχοσύστημα/ cruise control)
Στο νέο μοχλό ταχυτήτων στην αυτόματη έκδοση
Στην κεντρική κονσόλα, το βελτιωμένο υποβραχιόνιο, το χειρόφρενο με επιχρωμιωμένο μπουτόν
Τις νέες επενδύσεις στα καθίσματα
Στους αισθητήρες φωτός και βροχής
Στην υποδοχή Aux-in
Οι διαθέσιμες εκδόσεις και τιμές του ανανεωμένου L200 είναι:
L200 Double Cab
Intense 4X4    €27,370 με ιπποδύναμη 136HP
Intense Plus 4X4 €30,360 με ιπποδύναμη 178HP
Intstyle 4X4 a/t €33,760 με ιπποδύναμη 178HP 
L200 Club Cab
Invite 4Χ4 €23,950
Intense Plus 4X4 €28,400
L200 Single Cab
Inform 4X2 €16,500
Inform 4X2 A/C € 17,660
Inform 4X4 A/C €21,590
178 ps High-Power
Ο κινητήρας των 178 Hp διατίθεται μαζί με την μονάδα μεσαίας ισχύος 2.5Di-D 136 ps, προσφέροντας έτσι στους Ευρωπαίους πελάτες μία εκτενή γκάμα επιλογών κινητήριων μονάδων. Οι επεμβάσεις των μηχανιών της MMC είχαν ως αποτέλεσμα ο νέος κινητήρας 2.5 Di-D High-Power να αποδίδει 178 ps @ 4000 rpm (+ 29% με M/T με A/T έναντι του Mid-Power) και 400Nm @ 2000 rpm για τις εκδόσεις M/T (+ 27% έναντι του Mid-Power) και 350 Nm @ 2000 rpm για εκδόσεις A/T (+ 11% έναντι του Mid-Power).
Αναβαθμισμένη  παθητική ασφάλεια
Το L200 προσφέρει το κορυφαία επίπεδα παθητικής ασφάλειας στην κατηγορία του των επαγγελματιών οχημάτων, αφού είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας  αυτής που έχει κερδίσει 4 αστέρια για την Προστάσια Ενήλικων  Επιβατών στο crash-test του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Euro-NCAP.
H ασφάλεια του L200 είναι αποτέλεσμα του ανασχεδιασμένου πλαισίου, τύπου σκάλας με την ονομασία Reinforced Impact Safety Evolution(RISE), που προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία και αντοχή και των εμπρός ζωνών παραμόρφωσης που αποροφούν την ενέργιεα κρούσης σε περίπτωση ατυχήματος. Μέσα στην καμπίνα των επιβατών η ασφάλεια διασφαλίζεται από τους αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, τους πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας ανάλογα με την έκδοση.
Μακρύτερη καρότσα
Εκτός ότι προσφέρει τη μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα στην κατηγορία του (215,3 cm), το L200 Double Cab διαθέτει και μακρύτερη καρότσα, ώστε να ικανοποιεί καλύτερα τις ανάγκες των πελατών για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους.
Σχεδιασμένη με γνώμονα την επαγγελματική χρήση, διαθέτει πιο ευθύ προφίλ και προσφέρει 18 πρόσθετα εκατοστά ωφέλιμου χώρου (από τα σημερινά 1325 mm στα 1505 mm).
Αν και παραμένει μακρύτερο κατά 18 cm (5180 mm με προφυλακτήρα-σκαλοπάτι), το νέο L200 Double Cab διατηρεί το στάνταρ μεταξόνιό του για να μην υπονομευθεί ο κορυφαίος κύκλος στροφής 5.9 m.
Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης “Super Select”
Μοναδικό στην κατηγορία pick-up και όμοιο με του Pajero, το σύστημα Super Select της Mitsubishi Motors επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση στο κιβώτιο της τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Μπορεί να αλλάζει από 2WD σε 4WD «εν κινήσει», δηλαδή: χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξαρτήτως είδους οδοστρώματος.
Το πλεονέκτημα του Super Select βρίσκεται στη θέση μόνιμης τετρακίνησης “4H” Full Time που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Στην ιδιαίτερη περίπτωση ενός pickup όπως το L200, το Super Select προσδίδει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα, όπως συμβαίνει πολύ συχνά στην περίπτωση ενός SUT.
Επιπλέον του συστήματος τετρακίνησης “Super Select”, διατίθεται επίσης το σύστημα “Easy Select” (ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο), που μπορεί επίσης να αλλάζει από 2WD σε 4WD χωρίς να σταματά το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξάρτητα από το είδος του οδοστρώματος, όπως συμβαίνει και με το “Super Select”).
Τέλος, το L200 που εφοδιάζεται με Easy Select και με Super Select απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος εμπλοκής πίσω διαφορικού. Με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό, μπλοκάρουν εντελώς και οι δύο πίσω τροχοί (εφικτό κάτω από 12 km/h) για μέγιστη πρόσφυση σε σαθρά  εδάφη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ