Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΠΟΥΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
ΕΘΕΑ – ΕΠΑ
ΣΟΑΑ
ΛΑΒ
Μ.Μ.Ε.
Σας αναφέρω ότι,
μετά από ένσταση που κατέθεσα με συνολικό κόστος 2.910 ευρώ, κατά των αυτοκινήτων:
Νο 9 Σπύρου Μαυροειδάκου,
Νο 7 Αποστόλη Βλάχου,
Νο 10 Θανάση Κρέτσα και
ενώ έχει λήξει το park ferme, ο κύριος Αποστόλης Βλάχος, με την προτροπή του επίσης συναθλητή μας κυρίου Αγγλόπουλου, κατέθεσαν ένσταση εναντίον του αυτοκινήτου μου η οποία δεν έγινε δεκτή από τους αγωνοδίκες λόγω του ότι ήταν εκπρόθεσμη.
Οι κύριοι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι τα αυτοκίνητα με αριθμό συμμετοχής 9, 7, 10 μαζί με το δικό μου Νο 11, να οδηγηθούν συνοδεία στο συνεργείο που υπέδειξε η οργάνωση Λ.Α.Β. Μετά από  έλεγχο που έγινε στο αυτοκίνητο μου από τους τεχνικούς εφόρους, δόθηκε η άδεια να πάρω το αυτοκίνητο μου και να αποχωρήσω μαζί με τον μηχανικό μου από το συνεργείο όπου ξεκίνησε η διαδικασία της αποσυναρμολόγησης των αυτοκινήτων. Φεύγοντας,  ο κύριος Αποστόλης Βλάχος, μου ζήτησε το λόγο που γίνεται ένσταση στο αυτοκίνητο του διότι αυτός δεν ακολουθεί το πρωτάθλημα αναβάσεων και τρέχει επιλεκτικά σε κάποιους αγώνες. Υπήρξε μια έντονη συζήτηση μεταξύ μας, την οποία και έληξα με την απάντηση ότι έχω κάθε δικαίωμα να υποβάλλω ένσταση και έτσι αποχώρησα από το συνεργείο.
Ενώ έχω πάρει τον δρόμο της επιστροφής και βρισκόμουν στην περιφερειακή οδό Βόλου-Λάρισας-Αθήνας με την οικογένεια μου, η οποία αποτελείται εκτός της συζύγου μου και από δυο ανήλικα παιδιά και φορτωμένος με το αγωνιστικό στο τρέϊλερ, ξαφνικά και χωρίς καμία ένδειξη προειδοποίησης, ένα επαγγελματικό όχημα μάρκας Peugeot, τύπου 207 και χρώμα λευκό, έκανε ένα επικίνδυνο ελιγμό, κλείνοντας μου τον δρόμο και βάζοντας τις ζωές μας σε κίνδυνο, ακινητοποιήθηκε. Σαν έμπειρος οδηγός, αντέδρασα αποτελεσματικά χωρίς να πάθει κανείς το παραμικρό, όμως πέραν του ψυχολογικού σοκ και χωρίς ακόμα να έχω συνειδητοποιήσει τι ακριβώς έχει συμβεί, ο οδηγός του παραπάνω επαγγελματικού οχήματος, βρέθηκε στο παράθυρο μου με ένα απερίγραπτο ύφος και όχι με την καλύτερη διάθεση. Στη συνέχεια άρχισε να μου ζητάει το λόγο που έκανα ένσταση στα παραπάνω αγωνιστικά αυτοκίνητα, μου επέβαλε με άσχημο τρόπο να επιστρέψω στο συνεργείο έτσι ώστε να γίνει έλεγχος και στο δικό μου. Χωρίς να γνωρίζω σε ποιον απευθύνομαι και για ποιο λόγο πρέπει να απολογηθώ για την ένσταση που δικαιούμαι να κάνω ως αγωνιζόμενος, ζήτησα να μάθω με ποιον κύριο ομιλώ. Μου απάντησε ότι είναι ο πατέρας του συναθλητή μου με αριθμό συμμετοχής 7, κυρίου Αποστόλη Βλάχου και σαν να μην φτάνουν όλα τα παραπάνω με απείλησε και καταράστηκε εμένα και την οικογένεια μου ότι για όλα αυτά που έχω κάνει σήμερα να τα βρούμε στον δρόμο μας, να τρακάρουμε και να σκοτωθούμε!!! Μετά από όσα είπε, έχοντας πλέον χάσει την ψυχραιμία μου, αντί να κάνω αυτό που θα έκανε ο κάθε εξοργισμένος άνθρωπος στη θέση μου (όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος), δεν έδωσα  συνέχεια, έβαλα όπισθεν, προσπέρασα το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο του και αποχώρησα. Αμέσως επικοινώνησα και ενημέρωσα για το παραπάνω συμβάν με τον πρόεδρο του ΣΟΑΑ κύριον Γιώργο Κοσμόπουλο και τον πρόεδρο της Λ.Α.Β. κύριον Δημήτρη Γαρουφαλιά, οι οποίοι βρίσκονταν στο συνεργείο που διεξαγόταν η αποσυναρμολόγηση των παραπάνω αυτοκινήτων.
Θεωρώ ότι είναι προσβλητικό ως προς το άτομο μου μετά από δεκαπενταετή πορεία στο χώρο, μη έχοντας προκαλέσει ποτέ κανέναν, κάνοντας απλά και μόνο το χόμπι μου κάτω από ήπιους τόνους, να μπαίνει σε κίνδυνο όχι μόνο η ζωή μου αλλά και της οικογένειας μου, να δέχομαι τέτοια προκλητική συμπεριφορά από μέλος της ομάδας αγωνιζόμενου και σας παρακαλώ όπως προστατέψετε το σπορ από τέτοιες ανάρμοστες συμπεριφορές.

Με εκτίμηση,
Χάρης Μπουροθανασόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο