Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ - Επικεφαλής οι Βωβός - «ΕΛ-ΕΜ»


Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ ΕΛΠΑ, ένατου γύρου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα με τα πληρώματα να επιστρέφουν στη μαρίνα της Ιτέας. Από την πρώτη στιγμή, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», με το Mitsubishi Lancer EVO IX, έκαναν γνωστές τις διαθέσεις τους: κέρδισαν και τις τρεις ε.δ. του πρώτου loop και έφτασαν στο ενδιάμεσο service έχοντας χτίσει μια σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό. Οι μόνοι που προσπάθησαν να ακολουθήσουν το ρυθμό τους ήταν οι Παπαδημητρίου - Πολυζώης, με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά μηχανικά προβλήματα από την πρώτη ειδική του αγώνα, και ειδικότερα με το κιβώτιο ταχυτήτων δεν τους επέτρεψαν να κινηθούν σε καλύτερο ρυθμό. Στο ενδιάμεσο σέρβις δέχθηκαν ποινή 2.20 δλ., καθώς καθυστέρησαν προσπαθώντας να επιλύσουν το πρόβλημα με αποτέλεσμα να χάσουν κάθε ελπίδα για διάκριση, ενώ η ατυχία τους κορυφώθηκε στην 5η ε.δ., όταν και εγκατέλειψαν από αστοχία στη βάση του κιβωτίου. Έτσι, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα με μια διαφορά της τάξης 1:33.2 από τους πλέον δεύτερους, Πολωνούς Solowow – Baran με Ford Fiesta S2000, και πέρα από το σαφές προβάδισμά τους στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, κατοχύρωσαν και την 3η του νίκη στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού η κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ανεξάρτητα στο ελληνικό Πρωτάθλημα.
Πίσω στη μάχη του ΕΛΠΑ, τους Solowow - Baran που ταλαιπωρήθηκαν «ανοίγοντας» τον δρόμο όντας πρώτοι στη σειρά εκκίνησης, ακολουθούν στην 3η θέση οι Ουκρανοί Protasov - Aftazaniv με Mitsubishi Lancer EVO IX, στην πρώτη τους εμφάνιση στην Ελλάδα. Δεύτερο ελληνικό πλήρωμα και τέταρτοι γενικής είναι οι έτεροι διεκδικητές του ελληνικού Πρωταθλήματος, Μίχος - Χειράκης, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές, ακολουθούμενοι από τους Χατζητσοπάνη – Πετρόπουλο, στην επανεμφάνιση τους με το Subaru Impreza N12. Την εξάδα κλείνουν οι Oleksowicz - Obrebowski με Ford Fiesta S2000, μόλις 8.7 δλ. πίσω από τους πέμπτους.
Πρώτοι στην κατηγορία F2, στην κατηγορία με τα αυτοκίνητα που διαθέτουν κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, είναι οι Cerny - Kohout με το Citroen C2 R2, οι οποίοι διεκδικούν και τον ευρωπαϊκό τίτλο 2WD Cup.
Από πλευράς ιστορικών αυτοκινήτων, μετά την εγκατάλειψη των Καροτσιέρη – Κατάρα από έξοδο στην ΕΔ3 και ενώ προηγούνταν, η ημέρα ολοκληρώθηκε με νικητές τους Λυκάκη – Χατζηθεοδωρίδη με Ford Escort RS 2000, δεύτερους τους Μάριο Σταφυλοπάτη – Γιώργο Χατζηρήγα με Escort RS 1600 και και τους Δημήτρη Βαζάκα – Κων.νο Λύτρα με ένα Toyota Starlet να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
 Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, με συνολικό μήκος 133,65 χιλιομέτρων, με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 16:16 στην προβλήτα της Ιτέας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι