Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ 34ο RALLY ΕΛΠΑ !


Για δεύτερη συνεχή χρονιά ένα ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να επικρατήσει στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο Άρης Βωβός, πάντα με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX αποδείχτηκαν με διαφορά το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 7 από τις συνολικά 12 ειδικές διαδρομές και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος χωρίς ουσιαστική απειλή. Αυτή είναι η 3η νίκη του Έλληνα πρωταθλητή στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, μετά από τις αντίστοιχες το 1998 και το 2001. Παράλληλα, με τη σημερινή εγκατάλειψη των Μίχου-Χειράκη (μετά από έξοδο με το Lancer EVO IX), οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» εξασφάλισαν και την κατάκτηση -για δεύτερη συνεχή χρονιά- του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, το οποίο είναι και το έκτο για τον Έλληνα οδηγο! Δεύτεροι, με διαφορά μεγαλύτερη των 4 λεπτών πίσω από τους πρώτους, ακολούθησαν οι Protasov-Aftanaziv οι οποίοι αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρίσκονταν στην 3η θέση, επωφελήθηκαν από την εγκατάλειψη από κινητήρα των μέχρι και την ΕΔ10 δεύτερων, Solowow-Baran με Ford Fiesta S2000. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Tlustak-Skaloud στην πρώτη τους επαφή με το Skoda Fabia S2000 οι οποίοι επίσης επωφελήθηκαν από μια εγκατάλειψη, αυτή των Oleksowicz - Obrebowski στην ΕΔ10 από σπασμένο κιβώτιο στο Ford Fiesta S2000.
Τέταρτοι στη γενική κατάταξη ολοκλήρωσαν οι Σπανός - Γκοτοβός με το Subaru Impreza N12. Το ελληνικό πλήρωμα ακολούθησε σωστή στρατηγική και τις δύο ημέρες του αγώνα, μένοντας μακριά από προβλήματα που θα μπορούσαν να τους στοιχίσουν σε χρόνο. Πίσω τους, μετά από ένα συνετό αγώνα, στην κατάταξη αναρριχήθηκαν οι Νίκος Χαλιβελάκης – Ελένη Μαλακτάρη με ακόμα ένα Lancer IX, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Cerny - Kohout με το Citroen C2 R2 οι οποίοι ήταν και οι ταχύτεροι στα αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς. Σημειώνεται ότι με αυτήν τους τη νίκη κατακτούν τον τίτλο στο 2WD Cup.
Σε επίπεδο ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, στο οποίο κάθε ημέρα του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ προσμετρά ανεξάρτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και τη δεύτερη ημέρα νικητές αναδείχτηκαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», με δεύτερους τους Θέμη Χαλκιά – Νίκο Μουζάκη με Subaru Impreza N12 και τρίτους τους Θανάση Τσίλη – Μάνο Αχτίδα με ακόμα ένα Lancer IX.
Η αυλαία του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ έπεσε με τον τερματισμό και την απονομή στην προβλήτα της Ιτέας, της πόλης που για δεύτερη χρονιά υποδέχτηκε τον ελληνικό γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι