Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ 34ο RALLY ΕΛΠΑ !


Για δεύτερη συνεχή χρονιά ένα ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να επικρατήσει στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο Άρης Βωβός, πάντα με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX αποδείχτηκαν με διαφορά το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 7 από τις συνολικά 12 ειδικές διαδρομές και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος χωρίς ουσιαστική απειλή. Αυτή είναι η 3η νίκη του Έλληνα πρωταθλητή στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, μετά από τις αντίστοιχες το 1998 και το 2001. Παράλληλα, με τη σημερινή εγκατάλειψη των Μίχου-Χειράκη (μετά από έξοδο με το Lancer EVO IX), οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» εξασφάλισαν και την κατάκτηση -για δεύτερη συνεχή χρονιά- του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, το οποίο είναι και το έκτο για τον Έλληνα οδηγο! Δεύτεροι, με διαφορά μεγαλύτερη των 4 λεπτών πίσω από τους πρώτους, ακολούθησαν οι Protasov-Aftanaziv οι οποίοι αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρίσκονταν στην 3η θέση, επωφελήθηκαν από την εγκατάλειψη από κινητήρα των μέχρι και την ΕΔ10 δεύτερων, Solowow-Baran με Ford Fiesta S2000. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Tlustak-Skaloud στην πρώτη τους επαφή με το Skoda Fabia S2000 οι οποίοι επίσης επωφελήθηκαν από μια εγκατάλειψη, αυτή των Oleksowicz - Obrebowski στην ΕΔ10 από σπασμένο κιβώτιο στο Ford Fiesta S2000.
Τέταρτοι στη γενική κατάταξη ολοκλήρωσαν οι Σπανός - Γκοτοβός με το Subaru Impreza N12. Το ελληνικό πλήρωμα ακολούθησε σωστή στρατηγική και τις δύο ημέρες του αγώνα, μένοντας μακριά από προβλήματα που θα μπορούσαν να τους στοιχίσουν σε χρόνο. Πίσω τους, μετά από ένα συνετό αγώνα, στην κατάταξη αναρριχήθηκαν οι Νίκος Χαλιβελάκης – Ελένη Μαλακτάρη με ακόμα ένα Lancer IX, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Cerny - Kohout με το Citroen C2 R2 οι οποίοι ήταν και οι ταχύτεροι στα αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς. Σημειώνεται ότι με αυτήν τους τη νίκη κατακτούν τον τίτλο στο 2WD Cup.
Σε επίπεδο ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, στο οποίο κάθε ημέρα του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ προσμετρά ανεξάρτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και τη δεύτερη ημέρα νικητές αναδείχτηκαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», με δεύτερους τους Θέμη Χαλκιά – Νίκο Μουζάκη με Subaru Impreza N12 και τρίτους τους Θανάση Τσίλη – Μάνο Αχτίδα με ακόμα ένα Lancer IX.
Η αυλαία του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ έπεσε με τον τερματισμό και την απονομή στην προβλήτα της Ιτέας, της πόλης που για δεύτερη χρονιά υποδέχτηκε τον ελληνικό γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...