Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ 34ο RALLY ΕΛΠΑ !


Για δεύτερη συνεχή χρονιά ένα ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να επικρατήσει στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο Άρης Βωβός, πάντα με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX αποδείχτηκαν με διαφορά το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 7 από τις συνολικά 12 ειδικές διαδρομές και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος χωρίς ουσιαστική απειλή. Αυτή είναι η 3η νίκη του Έλληνα πρωταθλητή στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, μετά από τις αντίστοιχες το 1998 και το 2001. Παράλληλα, με τη σημερινή εγκατάλειψη των Μίχου-Χειράκη (μετά από έξοδο με το Lancer EVO IX), οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» εξασφάλισαν και την κατάκτηση -για δεύτερη συνεχή χρονιά- του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, το οποίο είναι και το έκτο για τον Έλληνα οδηγο! Δεύτεροι, με διαφορά μεγαλύτερη των 4 λεπτών πίσω από τους πρώτους, ακολούθησαν οι Protasov-Aftanaziv οι οποίοι αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρίσκονταν στην 3η θέση, επωφελήθηκαν από την εγκατάλειψη από κινητήρα των μέχρι και την ΕΔ10 δεύτερων, Solowow-Baran με Ford Fiesta S2000. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Tlustak-Skaloud στην πρώτη τους επαφή με το Skoda Fabia S2000 οι οποίοι επίσης επωφελήθηκαν από μια εγκατάλειψη, αυτή των Oleksowicz - Obrebowski στην ΕΔ10 από σπασμένο κιβώτιο στο Ford Fiesta S2000.
Τέταρτοι στη γενική κατάταξη ολοκλήρωσαν οι Σπανός - Γκοτοβός με το Subaru Impreza N12. Το ελληνικό πλήρωμα ακολούθησε σωστή στρατηγική και τις δύο ημέρες του αγώνα, μένοντας μακριά από προβλήματα που θα μπορούσαν να τους στοιχίσουν σε χρόνο. Πίσω τους, μετά από ένα συνετό αγώνα, στην κατάταξη αναρριχήθηκαν οι Νίκος Χαλιβελάκης – Ελένη Μαλακτάρη με ακόμα ένα Lancer IX, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Cerny - Kohout με το Citroen C2 R2 οι οποίοι ήταν και οι ταχύτεροι στα αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς. Σημειώνεται ότι με αυτήν τους τη νίκη κατακτούν τον τίτλο στο 2WD Cup.
Σε επίπεδο ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, στο οποίο κάθε ημέρα του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ προσμετρά ανεξάρτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και τη δεύτερη ημέρα νικητές αναδείχτηκαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», με δεύτερους τους Θέμη Χαλκιά – Νίκο Μουζάκη με Subaru Impreza N12 και τρίτους τους Θανάση Τσίλη – Μάνο Αχτίδα με ακόμα ένα Lancer IX.
Η αυλαία του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ έπεσε με τον τερματισμό και την απονομή στην προβλήτα της Ιτέας, της πόλης που για δεύτερη χρονιά υποδέχτηκε τον ελληνικό γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε