Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ANANEΩΜΕΝΗ MERCEDES CL


Την ανανεωμένη CL-Class παρουσίασε η Mercedes στο φεστιβάλ του Goodwood, οι πωλήσεις της οποίας πρόκειται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο. Ξεκινώντας από τις εξωτερικές αλλαγές του πολυτελούς coupe μοντέλου, η Mercedes περπάτησε στα γνωστά μονοπάτια του facelift, ανασχεδιάζοντας τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία όπως και οι προβολείς ομίχλης είναι τεχνολογίας LED, ενώ η μάσκα διαθέτει μεγαλύτερο άνοιγμα και δύο γρίλιες που της χαρίζουν περισσότερα σπορ χαρακτηριστικά. Διαφοροποιημένα είναι τα φωτιστικά σώματα πίσω όπως και ο προφυλακτήρας, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι τώρα μεγαλύτερες.
Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, οι οποίες εντοπίζονται στο νέο τιμόνι και σε επιλεγμένες, μικρές πινελιές ανανέωσες, με την προσθήκη παράλληλα περισσότερου ξύλου.
Μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές που βρίσκονται κάτω από το καπό της CL-Class και αυτές αφορούν τους δύο νέους V8 bi-turboκινητήρες των 4,6 και 5,5 λίτρων. Ο πρώτος εφοδιάζει την έκδοση CL550 και αποδίδει 435 ίππους και 71 χλγρμ ροπή, επιταχύνοντας το coupe αμάξωμα από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 4,9΄΄. Κύριο χαρακτηριστικό του νέου μοτέρ είναι η μειωμένη κατά 10-15 % κατανάλωση καυσίμου και η μείωση των ρύπων κατά 23% από τα 288 στα 224 γρ/χλμ. Ο δεύτερος επίσης νέος κινητήρας των 5,5 αποδίδει 544 ίππους και 80 χλγρμ ροπή και φυσικά αντιπροσωπεύει την έκδοση CL63 AMG. Δύο ακόμα κινητήρες θα εδρεύουν κάτω από το καπό της ανανεωμένης CL και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους γνωστούς μας V12 bi-turbo των 5,5 λίτρων με τους 510 ίππους της CL600 και ο κορυφαίος V12 των 630 ίππων με τα 100 χλγρμ τη ροπή.
Όλες οι εκδόσεις των κινητήρων συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων που μεταφέρουν την κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ