Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ANANEΩΜΕΝΗ MERCEDES CL


Την ανανεωμένη CL-Class παρουσίασε η Mercedes στο φεστιβάλ του Goodwood, οι πωλήσεις της οποίας πρόκειται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο. Ξεκινώντας από τις εξωτερικές αλλαγές του πολυτελούς coupe μοντέλου, η Mercedes περπάτησε στα γνωστά μονοπάτια του facelift, ανασχεδιάζοντας τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία όπως και οι προβολείς ομίχλης είναι τεχνολογίας LED, ενώ η μάσκα διαθέτει μεγαλύτερο άνοιγμα και δύο γρίλιες που της χαρίζουν περισσότερα σπορ χαρακτηριστικά. Διαφοροποιημένα είναι τα φωτιστικά σώματα πίσω όπως και ο προφυλακτήρας, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι τώρα μεγαλύτερες.
Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, οι οποίες εντοπίζονται στο νέο τιμόνι και σε επιλεγμένες, μικρές πινελιές ανανέωσες, με την προσθήκη παράλληλα περισσότερου ξύλου.
Μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές που βρίσκονται κάτω από το καπό της CL-Class και αυτές αφορούν τους δύο νέους V8 bi-turboκινητήρες των 4,6 και 5,5 λίτρων. Ο πρώτος εφοδιάζει την έκδοση CL550 και αποδίδει 435 ίππους και 71 χλγρμ ροπή, επιταχύνοντας το coupe αμάξωμα από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 4,9΄΄. Κύριο χαρακτηριστικό του νέου μοτέρ είναι η μειωμένη κατά 10-15 % κατανάλωση καυσίμου και η μείωση των ρύπων κατά 23% από τα 288 στα 224 γρ/χλμ. Ο δεύτερος επίσης νέος κινητήρας των 5,5 αποδίδει 544 ίππους και 80 χλγρμ ροπή και φυσικά αντιπροσωπεύει την έκδοση CL63 AMG. Δύο ακόμα κινητήρες θα εδρεύουν κάτω από το καπό της ανανεωμένης CL και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους γνωστούς μας V12 bi-turbo των 5,5 λίτρων με τους 510 ίππους της CL600 και ο κορυφαίος V12 των 630 ίππων με τα 100 χλγρμ τη ροπή.
Όλες οι εκδόσεις των κινητήρων συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων που μεταφέρουν την κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...