Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Peugeot TotalEnergies FIA WEC ...


Ένα γύρο πριν το τέλος, και η ομάδα Peugeot TotalEnergies έφτασε πολύ κοντά στην πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA κατά τη διάρκεια του 100ού αγώνα FIA WEC, που πραγματοποιήθηκε στους πρόποδες του όρους Φούτζι. Οι Paul Di Resta και Loïc Duval πραγματοποίησαν εξαιρετικές εκκινήσεις στο τιμόνι των PEUGEOT 9X8 #93 και #94. Ο Paul κέρδισε μία θέση και τερμάτισε τρίτος στην πρώτη στροφή, ενώ ο Loïc ανέβηκε πέντε θέσεις στον πρώτο γύρο. Μετά από δύο ώρες τολμηρής επίθεσης και σταθερής άμυνας, τα PEUGEOT 9X8 ήταν μέσα στην πρώτη πεντάδα όταν οι Jean-Eric Vergne και Malthe Jakobsen ανέλαβαν την ευθύνη. Δεύτερος στην επανεκκίνηση μετά από μια μακρά περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Jean-Eric Vergne πέρασε στην πρώτη θέση στον 98ο γύρο του 6ωρου αγώνα του Φούτζι, ενώ ο Malthe πάλεψε για να ανέβει στην τρίτη θέση μετά από σκληρές μάχες στην κυκλοφορία. Λίγο μετά τη μέση της απόστασης, και τα δύο PEUGEOT 9X8 έτρεχαν στο προσωρινό βάθρο. Στο επόμενο pit stop, ο Malthe Jakobsen παρέμεινε στο τιμόνι του #94, αλλά στάθηκε άτυχος που μπήκε στα pit λίγο πριν από ένα Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, το οποίο έριξε το αυτοκίνητο στην έκτη θέση. Ο Jean-Eric Vergne σταμάτησε έναν γύρο αργότερα, υπό την ουδετεροποίηση του αγώνα, επιτρέποντας στο #93 να διατηρήσει το προβάδισμα με τον Mikkel Jensen να οδηγεί τώρα. Οι Δανοί οδηγοί της Team Peugeot TotalEnergies έκαναν εξαιρετική δουλειά για να κρατήσουν τις θέσεις τους και να αποκρούσουν τις μερικές φορές επιθετικές επιθέσεις των αντιπάλων. Στο τελευταίο pit stop, η ομάδα επέλεξε να τοποθετήσει τέσσερα νέα ελαστικά και στα δύο PEUGEOT 9X8. Ο Mikkel Jensen επέστρεψε στη δεύτερη θέση, ενώ ο Stoffel Vandoorne ανέλαβε το #94 στην έκτη θέση. Ο Βέλγος ολοκλήρωσε έτσι την επιτυχημένη του πορεία με την Team Peugeot TotalEnergies μέσα στην πρώτη πεντάδα. Ο Mikkel Jensen έδωσε τα πάντα στην καρό σημαία για να υπερασπιστεί τη δεύτερη θέση, πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της γαλλικής ομάδας στο FIA WEC.


Alain Favey, Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot: «Το γεγονός ότι και τα δύο αυτοκίνητα βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα και η εξασφάλιση ενός δεύτερου συνεχόμενου βάθρου εδώ στο Fuji αποτελεί τεράστια πηγή υπερηφάνειας για όλη την ομάδα. Ανταμείβει όχι μόνο την αποφασιστικότητα και τη σκληρή δουλειά της ομάδας, καθώς και της ιαπωνικής θυγατρικής μας —η οποία εργάστηκε ακούραστα για αυτή την εκδήλωση— αλλά και τη σταθερή πρόοδο του 9X8 κατά τους τρεις τελευταίους αγώνες. Το να βλέπουμε το αυτοκίνητο να εξελίσσεται και να κάνει ένα νέο βήμα μπροστά, αγώνα με τον αγώνα, αποτελεί πηγή κινήτρου και ικανοποίησης για όλους στην Peugeot.»

Jean-Marc Finot, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Stellantis Motorsport: «Μετά το πρώτο μας βάθρο της χρονιάς με την τρίτη θέση στο Ώστιν πριν από δύο εβδομάδες, η Team Peugeot TotalEnergies συνεχίζει την πρόοδό της με μια υπέροχη δεύτερη θέση στο Fuji. Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας που κράτησε την ομάδα και τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε αγωνία για έξι ώρες. Αν και η αλληλουχία των αγωνιστικών περιστατικών δεν μας επέτρεψε να κερδίσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ισχυρές επιδόσεις για να στοχεύσουμε στο κορυφαίο σκαλί.»

Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής, Peugeot Sport: «Ήταν ένας αρκετά γεμάτος γεγονότα αγώνας με πολλά περιστατικά στην πίστα, και FCY και Safety Cars που επηρέασαν το τελικό αποτέλεσμα. Εμείς επωφεληθήκαμε εν μέρει με το #93. Άλλοι κέρδισαν περισσότερα από εμάς. Όλα κατέληξαν στη στρατηγική των ελαστικών - ποιος μπορούσε να κρατήσει τα ελαστικά του στην πίστα για περισσότερο χρόνο. Καταφέραμε να κρατήσουμε πίσω την Porsche, η οποία είχε την ίδια στρατηγική με εμάς, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα εναντίον της Alpine. Παρόλα αυτά, είναι ένα πολύ δυνατό συνολικό αποτέλεσμα, με μια καλή δεύτερη θέση για το #93.»


Jean-Eric Vergne (PEUGEOT 9X8 #93): «Είχα ένα καλό stint. Μου πήρε λίγο χρόνο για να προσπεράσω και να περάσω στην πρώτη θέση, αλλά στη συνέχεια κατάφερα να ανοίξω μια διαφορά για να δώσω το αυτοκίνητο στον Mikkel με ένα μικρό πλεονέκτημα, και μπήκαμε στα pit την κατάλληλη στιγμή. Ήταν ένας καλός αγώνας. Η δεύτερη θέση είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την ομάδα.»

Malthe Jakobsen (PEUGEOT 9X8 #94):  «Ένας δύσκολος αγώνας με δύο αυτοκίνητα ασφαλείας και δύο επανεκκινήσεις, πολλές μάχες στην πίστα και μερικές εξαιρετικές προσπεράσεις. Η διαχείριση των πίσω ελαστικών ήταν δύσκολη. Ξέρουμε ότι έχουμε τη δυνατότητα να παλέψουμε με τους καλύτερους και ανυπομονώ να βρεθώ στο Μπαχρέιν για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!