Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC Opel Electric Rally Cup ...


Ο Fabian Kamermans εξασφάλισε την πρώτη του νίκη στο ADAC Opel Electric Rally Cup ‘powered by GSE’ στο ADAC Rallye Stemweder Berg με μια κυρίαρχη απόδοση και χάρη στην τέλεια επιλογή ελαστικών. Μετά από δώδεκα ειδικές διαδρομές σε περίπου 108 χιλιόμετρα, ο Ολλανδός και ο συνοδηγός του Stefan Müller ήταν 11,1 δευτερόλεπτα μπροστά από το γερμανικό δίδυμο Kilian Nierenz και Milena Raithel. Οι Βαυαροί, από την πλευρά τους, ξεπέρασαν τους Ισπανούς Alex "Sito" Español και Borja Odriozola κατά μόλις 1,7 δευτερόλεπτα. Έτσι, η Español αύξησε το προβάδισμά της στη συνολική κατάταξη έναντι του Βέλγου Tom Heindrichs κατά οκτώ βαθμούς. Ο αδελφός του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ράλι Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Jonas Schmitz τερμάτισαν τέταρτοι στο ασφάλτινο ράλι γύρω από το Lübbecke. Στον τελικό της σεζόν από τις 16 έως τις 19 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, το οποίο αποτελεί μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, τρεις οδηγοί έχουν ακόμα πιθανότητες να κερδίσουν τον τίτλο: Ο Español προηγείται του Heindrichs με δώδεκα βαθμούς, ενώ ο Nierenz είναι 29 βαθμούς πίσω και πρέπει να ελπίζει ότι οι αντίπαλοί του είναι εκτός ρυθμού. Στον γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος γύρω από το Passau, το μέγιστο των 35 βαθμών είναι ακόμα διαθέσιμο.


Η σωστή επιλογή ελαστικών χαράζει την πορεία για τη νίκη στο Ράλι Stemweder Berg

Μια προκαταρκτική απόφαση για τη νίκη στο ADAC Rallye Stemweder Berg, το οποίο αποτελεί μέρος του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι, είχε ήδη ληφθεί στην τρίτη ειδική διαδρομή το βράδυ της Παρασκευής. Ως οι μόνοι στην κατηγορία, οι Kamermans/Müller είχαν την κατάλληλη νότα και έβαλαν ελαστικά βροχής στο Opel Corsa Rally Electric. Αμέσως, άρχισε να βρέχει αμέσως πριν από την έναρξη της ειδικής διαδρομής, οπότε το ολλανδικό δίδυμο δημιούργησε ένα σημαντικό προβάδισμα 18,6 δευτερολέπτων. Αλλά ακόμα και μετά από αυτό, ο Kamermans δεν κατάφερε απλώς να διαχειριστεί το προβάδισμά του, αλλά εδραίωσε το πλεονέκτημά του με τρεις ακόμη καλύτερους χρόνους σε ειδικές διαδρομές. «Η πρώτη νίκη είναι υπέροχη. Φυσικά, η τέλεια επιλογή ελαστικών το βράδυ της Παρασκευής έπαιξε ρόλο στο χέρι μας. Ήταν σαφές ότι έπρεπε να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας και να συνεχίσουμε να επιτιθέμεθα. Στη δεύτερη ειδική διαδρομή το πρωί του Σαββάτου, είχαμε μια πραγματική στιγμή σοκ, αλλά στη συνέχεια προσεγγίσαμε το υπόλοιπο του ράλι σαν να είχε μόλις ξεκινήσει. Αυτό ήταν το κλειδί για αυτή τη νίκη. Το να κερδίσουμε εδώ μετά τον τελευταίο ράλι, στον οποίο σχεδόν όλα πήγαν στραβά, είναι απλά υπέροχο», δήλωσε ο Kamermans. Παρόλο που οι πιθανότητές του για τον τίτλο είναι πιθανό να είναι μόνο μαθηματικές, ο Kilian Nierenz ήταν πολύ ικανοποιημένος με τη δεύτερη θέση, την τέταρτη θέση στο βάθρο αυτή τη σεζόν: «Ξεκινήσαμε τέλεια το ράλι με δύο καλύτερους χρόνους. Η βροχή το βράδυ της Παρασκευής μας εξέπληξε όσο και όλους εκτός από τον Fabi. Ήταν απλώς πιο έξυπνος εκεί. Τη δεύτερη μέρα έκανα μερικά λάθη, οπότε είμαστε ακόμα πιο χαρούμενοι για αυτή τη δεύτερη θέση. Ήταν κλειστά, ήταν συναρπαστικά και ήταν και πάλι πολύ διασκεδαστικά. Στόχος μας τώρα είναι να εξασφαλίσουμε την τρίτη θέση συνολικά στον τελικό». Ο τρίτος Άλεξ Εσπανιόλ σημείωσε τρεις καλύτερους χρόνους σε ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στην τελική Power Stage, και ήταν ευχαριστημένος με την αυξημένη πρωτοπορία στη συνολική βαθμολογία: «Όπως οι περισσότεροι άλλοι, κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών την Παρασκευή το βράδυ. Έτσι, το σχέδιο για τη δεύτερη ημέρα ήταν σαφές: πλήρης επίθεση, πάρτε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Αυτό λειτούργησε εξαιρετικά, και το γεγονός ότι καταφέραμε να κερδίσουμε την Power Stage στο τέλος και να πάρουμε τους πέντε επιπλέον βαθμούς μας έδωσε λίγο περισσότερο χώρο στην βαθμολογία. Παρ' όλα αυτά, θα πάμε στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης πλήρως συγκεντρωμένοι, όπως έχουμε κάνει σε όλα τα προηγούμενα ράλι. Γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να κερδίσεις το ADAC Opel Electric Rally Cup».


Στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης, ο θρύλος των αγώνων της Opel, Φόλκερ Στρίτσεκ, οδήγησε για άλλη μια φορά το νέο Opel Mokka GSE Rally των 207 kW (281) ίππων ως το επικεφαλής όχημα στις ειδικές διαδρομές του ADAC Rallye Stemweder Berg. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το πρώτο αυτοκίνητο ράλι που αναπτύσσεται σύμφωνα με τους κανονισμούς eRally5 της FIA, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ το 2026. Για δεύτερη φορά μετά το Ράλι Mont-Blanc Morzine του 2024, ο Δρ. Gerd Ennser συμμετείχε σε έναν αγώνα Κυπέλλου. Εναλλάσσοντας με τον γιο του Fabian, ο πρόεδρος αθλητισμού της ADAC οδήγησε ένα Opel Corsa Rally Electric ως όχημα που προηγούνταν και απόλαυσε την εμπειρία: «Το ADAC Opel Electric Rally Cup είναι μοναδικό. Για την ADAC, είναι σημαντικό να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είμαι μεγάλος οπαδός των ράλι από τότε που ήμουν μικρός και πάντα ενθουσιαζόμουν όταν έχω την ευκαιρία να συμμετέχω ενεργά σε ένα αυτοκίνητο ράλι. Δεν είμαι πλέον τόσο ανταγωνιστικός όσο τα αγόρια - αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ διασκεδαστικό!» Πρώτα απ 'όλα, η διασκέδαση θα είναι επίσης το επίκεντρο ενός εξέχοντος οδηγού σε τρεις εβδομάδες. Στο πλαίσιο του τελικού της σεζόν του ADAC Opel Electric Rally Cup, ο Fabian Vettel (26) θα κάνει το ντεμπούτο του σε ράλι. Ο αδελφός του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1, Σεμπάστιαν Φέτελ, θα μοιραστεί το Corsa Rally Electric με τον έμπειρο συνοδηγό του, Τζίνο Κρουχ, στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!