Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο GRAND PRIX - Σαουδική Αραβία ...


Μετά την εντυπωσιακή διπλή νίκη της McLaren στο Μπαχρέιν, η Formula 1 συνεχίζει το συναρπαστικό ταξίδι της, στην πίστα του «Jeddah Corniche Circuit» της Σαουδικής Αραβίας, και θα μεταδοθεί την Κυριακή του Πάσχα, 20 Απριλίου, στις 20:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr) και ετεροχρονισμένα στις 23:50 στον ΑΝΤ1. Οι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Μ. Παρασκευή 18 Απριλίου και το M. Σάββατο 19 Απριλίου, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα καθορίσουν την τελική γραμμή εκκίνησης.


Μία εβδομάδα μετά τη μάχη του Μπαχρέιν και το εντυπωσιακό γκραν σλαμ του Όσκαρ Πιάστρι — νίκη, pole position και ταχύτερος γύρος — ομάδες, οδηγοί και μηχανικοί άφησαν πίσω τους την έρημο του Σακχίρ για να βρεθούν στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, στη φλεγόμενη πίστα της Τζέντα. Μόλις 1.500 χιλιόμετρα χωρίζουν τον Περσικό Κόλπο από τη Σαουδική Αραβία, όπου από αύριο, Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίου, έως και την Κυριακή του Πάσχα, 20 Απριλίου, θα διεξαχθεί ο πέμπτος αγώνας της σεζόν. Η οδηγική πρόκληση δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετική. Στο Σακχίρ είχαμε ρυθμό «φρένο – γκάζι», έντονη στρατηγική και σημαντική φθορά ελαστικών. Στην Τζέντα, όμως, όλα αλλάζουν: λεία άσφαλτος που δεν τιμωρεί τα ελαστικά, διαδοχικές στροφές υψηλής ταχύτητας και μέση ωριαία στο γύρο που αγγίζει τα 250 km/h — δεύτερη μόνο μετά τη Μόντσα, τον απόλυτο ναό της ταχύτητας. Εδώ, οι ισορροπίες αναδιατάσσονται. Τα μονοθέσια με ανώτερη αεροδυναμική απόδοση θα έχουν ξεκάθαρο προβάδισμα σε μια πίστα που απαιτεί ακρίβεια, θάρρος και καθαρό ρυθμό. Οι μηχανικοί καλούνται να ισορροπήσουν μεταξύ χαμηλής κάθετης δύναμης και σταθερότητας, ενώ οι οδηγοί θα δοκιμαστούν στα όρια σε έναν από τους πιο απαιτητικούς και γρήγορους αστικούς γύρους του πρωταθλήματος.


Με μήκος 6.174 μέτρα, η διαδρομή της Τζέντα είναι η μεγαλύτερη σε δημόσιους δρόμους και η δεύτερη μεγαλύτερη συνολικά στο καλεντάρι, πίσω μόνο από το θρυλικό Σπα του Βελγίου. Αποτελείται από 27 στροφές — περισσότερες από κάθε άλλη πίστα στο πρωτάθλημα — και οι οδηγοί θα χρειαστεί να στρίψουν συνολικά 1.350 φορές έως την καρό σημαία, καθώς ο αγώνας περιλαμβάνει 50 γύρους έντασης και αδρεναλίνης. Οι περισσότερες στροφές είναι μέσης ή υψηλής ταχύτητας, γεγονός που καθιστά τον γύρο εξαιρετικά απαιτητικό. Τα μονοθέσια και οι οδηγοί υποβάλλονται σε διαρκή πλευρικά φορτία, με τις δυνάμεις G να χτυπούν κόκκινο — μια πραγματική δοκιμασία τόσο για τα ελαστικά όσο και για τη φυσική κατάσταση των πιλότων. Σε αποκλειστική συνέντευξη στον ΑΝΤ1 και τον Πάνο Σεϊτανίδη, οι αρχιτέκτονες της πίστας, Χέρμαν και Κάρστεν Τίλκε, μιλούν για το εντυπωσιακό τους δημιούργημα και αποκαλύπτουν τα μελλοντικά τους σχέδια για τη Σαουδική Αραβία, η οποία επενδύει διαρκώς στη Formula 1 και τη μηχανοκίνητη τεχνολογία. Όπως και στο Μπαχρέιν, οι κατατακτήριες δοκιμές και ο αγώνας διεξάγονται υπό το φως των προβολέων, δημιουργώντας μια φαντασμαγορική ατμόσφαιρα ταχύτητας. Η εκκίνηση του Grand Prix είναι προγραμματισμένη για τις 20:00 ώρα Ελλάδας, το βράδυ της Κυριακής του Πάσχα.


Όσον αφορά τη στρατηγική του αγώνα, αναμένεται τακτική μιας αλλαγής, με επιλογή ανάμεσα στη μέση και τη σκληρή γόμα. Για τον συγκεκριμένο αγώνα, στη διάθεση όλων των ομάδων θα βρίσκονται οι πιο μαλακές γόμες της γκάμας — C3, C4 και C5 — ένα επίπεδο πιο μαλακές σε σχέση με την περσινή επιλογή. Δεδομένου ότι πρόκειται για διαδρομή σε δημόσιους δρόμους, με περιορισμένες περιοχές διαφυγής, είναι πολύ πιθανό να δούμε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ή ακόμα και διακοπή του αγώνα με κόκκινη σημαία, σε περίπτωση σοβαρού συμβάντος. Το προσπέρασμα παραμένει δύσκολη υπόθεση λόγω των συνεχών εναλλαγών κατεύθυνσης και της ροής της πίστας. Παρότι υπάρχουν τρεις ζώνες Drag Reduction System (DRS), ουσιαστικά μόνο στην είσοδο της πρώτης στροφής, στα φρένα, παρουσιάζεται ρεαλιστική ευκαιρία για επίθεση. Η διαδρομή της Τζέντα αποτελεί μια σπουδαία οδηγική πρόκληση, την οποία οι πιλότοι απολαμβάνουν — ένας απαιτητικός, ταχύς και τεχνικός γύρος που δεν αφήνει περιθώριο για λάθη. Πέρα από τον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος Formula 2, οι αγώνες του οποίου θα μεταδοθούν ζωντανά από τον ΑΝΤ1+, η πίστα της Τζέντα φιλοξενεί και τον δεύτερο αγώνα του αμιγώς γυναικείου πρωταθλήματος F1 Academy. Πρόκειται για τον δεύτερο από τους επτά γύρους του θεσμού, όλοι ενταγμένοι στο επίσημο πρόγραμμα Grand Prix της Formula 1. Η F1 Academy συγκαταλέγεται στις junior κατηγορίες και οι πέντε κορυφαίες οδηγοί της τελικής κατάταξης θα λάβουν πόντους για την απόκτηση της Superlicense της FIA — του επίσημου «διαβατηρίου» για τη Formula 1.


Στην εκπομπή «Formula 1 Show», που ξεκινά, μια ώρα πριν τον αγώνα, την Κυριακή  του Πάσχα, 20 Απριλίου στις 19:00, μπορείτε να παρακολουθήσετε αποκλειστικά θέματα και συνεντεύξεις από την καρδιά της δράσης αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+.  Μεταξύ άλλων συνέντευξη του διευθυντή FIA Formula 1, Νικόλα Τομπάζη και του επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλλα, στον Πάνο Σεϊτανίδη. Την παρουσίαση της εκπομπής αναλαμβάνουν οι Μαρία Θωμά, Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σεϊτανίδης, προσφέροντας πλήρη ανάλυση και έγκυρο σχολιασμό. Στις μεταδόσεις συμμετέχουν οι Γιώργος Ανανίδας, Μαρία Ανδρεάδη, Κώστας Λεώνης, Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σεϊτανίδης, μεταφέροντας ζωντανά την ένταση, το πάθος και τη στρατηγική της Formula 1.


Θα μπορέσει ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull Racing να κάνουν την ανατροπή ή θα παραμείνει στην κορυφή η McLaren; Μη χάσετε ούτε λεπτό από την αδρεναλίνη και το θέαμα της Formula 1, την Κυριακή του Πάσχα, 20 Απριλίου, στις 20:00 ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και σε μαγνητοσκόπηση στις 23:50 στον ΑΝΤ1. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...