Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...


Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας.

Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων.


Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους Γ. Παραδείση - Π. Στεργίου με Ford Escort RS μπροστά από τους πρώην ασφάλτινους και εντυπωσιακούς Ι. Παράβαλο - Δ. Κολοτούρο με Toyota Corolla οι οποίοι ήταν πρώτοι στην κατηγορία μέχρι 1600κ.ε και στα έως 2000κ.ε. Εμπροσθιοκίνητα. Tρίτοι οι Σ. Γιαμαλάκης – Ν. Σαμιός με το δυνατό CHRYSLER-TALBOT SUNBEAM. Δεύτεροι στην κατηγορία μέχρι 1600κ.ε οι Χ. Πλατής – Σ.Τρανός Καραλής με Toyοta Starlet.Τρίτοι με ίδιο αυτοκίνητο οι Θ. Καλαμαράς – Κ. Κακαλής


Δεύτεροι στα έως 2000κ.ε. Εμπροσθιοκίνητα οι Ι. Καλαιτζιαν – Ι. Πάλμος με Fiat Ritmo με τρίτους τους Ι. Μαστρογιάννη – Ν. Παππά με Peugeot 205. Στα σύγχρονα τώρα, απόλυτοι κυρίαρχοι και πρώτοι στην γενική κατάταξη οι Ι. Παπαδημητρίου – Χ. Κουζιώνης με Skoda new Fabia. Εντυπωσιακή προσπάθεια – προπόνηση για τους επόμενους αγώνες του πρωτθλήματος. Δεύτεροι γενικής οι Π. Χατζημάρκος – Μ. Τσαούσογλου με Renault Clio. Με ίδιο αυτοκίνητο τρίτοι οι περσινοί κυπελλούχοι Π. Παραδείσης – Μ. Φράγκου.


Στην ομάδα Ν, πρώτοι οι Κ. Τζέμος - Α. Αγγελόπουλος δεύτεροι οι Α. Τσούλος – Π. Σπυρογιάννης με τρίτους τους Ν. Ντάβαρη – Μ .Κωνσταντίνο , όλοι με Mitsubishi Evo 9. Στην F2 πρώτοι οι Ν. Παπαχριστόπουλος – Ν. Ξανθός με Peugeot 208,δεύτεροι οι Θ. Τσάκαλος -Κ. Σαμαράς με Ford fiesta και τρίτοι οι Ε. Χαλδαίος – Σ. Λαινόπουλος με Peugeot 208. Στην F2E  A. Aναστασόπουλος – Α. Παρασκευόπουλος πρώτοι με Toyota Corolla,δεύτεροι οι Γ. Μανέτας – Α. Αδαμόπουλος με Toyota Corolla και τρίτοι οι Α. Μπάσδελης – Κ. Ζωτιάδης με VW Golf Mk2.


Ιδιαίτερα θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Σπάρτης και την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την βοήθεια τους στο αγώνα.

Επίσης τον χορηγό μας Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ, τους χορηγούς επικοινωνίας και το σωματείο Α.Λ.Α. Καλαματας για την προσφορά τους στον αγώνα.

Ραντεβού το 2026!












Αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...