Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Renault Clio rally6 ...


Θέλοντας να κάνει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό πιο προσιτό, η γκάμα της Alpine Racing επεκτείνεται με το Renault Clio Rally6. Πρόκειται για ένα κιτ συμβατό με την πέμπτη γενιά του Clio και προσφέρεται με κόστος 16.666€ + ΦΠΑ. Για να ανταποκριθεί στην πρόκληση της προσβασιμότητας, το Renault Clio Rally6 στέφεται σε μια απλή και αποδεδειγμένη φόρμουλα ενός έτοιμου κιτ. Βασισμένο στις γνώριμες ικανότητες της πέμπτης γενιάς του Renault Clio παραγωγής, το νέο μοντέλο διαθέτει ένα στιβαρό πλαίσιο, έναν αξιόπιστο κινητήρα και πολλά δοκιμασμένα μηχανικά εξαρτήματα. Η διαδικασία για το Renault Clio Rally6 περιλαμβάνει τα εξής βήματα. Αρχικά οι πελάτες θα πρέπει να αγοράσουν ένα Renault Clio παραγωγής με κινητήρα TCe 1,3 λίτρων απόδοσης 140 ίππων και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Μετά από αυτό το αρχικό βήμα γίνεται η αγορά του κιτ που περιέχει όλα τα απαραίτητα τεχνικά στοιχεία για την μεταμόρφωση, πολλά από τα οποία προέρχονται από το Clio Rally5.


Ως βασικό χαρακτηριστικό ασφαλείας, το roll cage που αντιστοιχεί στον ορισμό Clio Rally4 και Clio Rally5 πρέπει να τοποθετηθεί από έναν από τους εγκεκριμένους τεχνίτες (με κόστος 2.200€ + ΦΠΑ). Το Renault Clio Rally6 θα είναι τότε έτοιμο!


Αποδεδειγμένα θεμέλια

Με αυτό το έργο να συνάδει με το μακροχρόνιο ήθος τους, οι τεχνικές ομάδες των Viry-Châtillon και Dieppe επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τους αγώνες μηχανοκίνητων αγώνων προσιτούς χωρίς να διακυβεύεται η οδηγική εμπειρία και η ασφάλεια. Το Clio Rally6 έχει βελτιστοποιηθεί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, χάρη στην τεχνογνωσία του. Τεχνικοί και μηχανικοί έχουν εφαρμόσει τις ίδιες αυστηρές και εξειδικευμένες μεθόδους που έχουν αποδείξει την αξία τους με τα Clio Rally5, Clio Rally4, Clio Rally3, Clio Cup και Clio RX για την ανάπτυξη αυτής της συγκεκριμένης λύσης. Τα εξαρτήματα του κιτ Rally6, τα περισσότερα από τα οποία δανείστηκαν από το Clio Rally5, έχουν δοκιμαστεί σε όλες τις επιφάνειες και σε όλες τις συνθήκες τις τελευταίες σεζόν, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα του κιτ. Εύκολο στη χρήση και διασκεδαστικό, το Clio Rally6 επιτρέπει στους οδηγούς όλων των επιπέδων να βιώσουν τον ανταγωνισμό με την καλύτερη αναλογία ποιότητας/κόστους στην αγορά.

Ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων

Ευφυέστατο στην προσέγγιση και με ευέλικτο χαρακτήρα, το Clio Rally6 αναπτύσσει έως και 150 ίππους και 27 m.kg ροπής, που είναι ιδανικό για την απόκτηση τεχνικών και οδηγικών δεξιοτήτων.  Παραγγελίες γίνονται ήδη δεκτές μέσω του Halkias Group και της Renault Halkias που αποτελεί τον επίσημο συνεργάτη της Alpine Racing στην Ελλάδα για αγορές νέως αγωνιστικών αλλά και την πλήρη υποστήριξή τους σε ανταλλακτικά. Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται μέσω e-mail στο racing@halkiasgroup.gr.


Clio Rally6 : Τεχνικές προδιαγραφές

  • Σασί
  • Renault Clio V with homologated roll cage
  • Μπροστινός άξονας : Pseudo Mc Pherson
  • Πίσω άξονας : H/axle
  • Ανάρτηση : Bos Suspension non-ajustable dampers
  • Διαστάσεις & Βάρη
  • Μήκος/Πλάτος/Ύψος : 4053 mm x 1988 mm x 1400 mm
  • Μεταξόνιο : 2585 mm
  • Μετατρόχια Μπροστά / Πίσω : 1,545 / 1505 mm

  • Κινητήρας
  • Renault H5H-490 – 1333 cm3 turbo 4κύλινδρο
  • Μέγιστη ισχύς : 150 hp
  • Μέγιστη ροπή : 270 Nm
  • Μέγιστη όριο περιστροφής : 6500
  • Ηλεκτρονικά : Life Racing with data acquisition
  • Βενζίνη : E85 / SP98

  • Μετάδοση
  • Κιβώτιο : TL4-387, μηχανικό 6 σχέσεων + όπισθεν
  • Διαφορικό και συμπλέκτης παραγωγής

  • Τροχοί
  • 7x17 aluminium wheels (Άσφαλτο)


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...