Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο GRAND PRIX Καναδάς ...


Βροχή, συγκρούσεις, αυτοκίνητο ασφαλείας, ανατροπές και δράματα, είχε το Grand Prix του Καναδά. Ο Μαξ Φερστάπεν αναδείχθηκε νικητής και ήταν μια από τις καλύτερες νίκες του οδηγού της Red Bull, που ήρθε στον τερματισμό ενός αγώνα, με τρεις διαφορετικούς πρωτοπόρους - τον Τζορτζ Ράσελ, τον Λάντο Νόρις και φυσικά τον Μαξ - από τρεις διαφορετικές ομάδες, Mercedes, McLaren και Red Bull. Κάποια στιγμή στον αγώνα, ο Όσκαρ Πιάστρι (McLaren) και ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), διεκδικούσαν κι αυτοί, όχι μόνο το βάθρο, αλλά και τη νίκη, αν και τερμάτισαν στην 4η και στην 5η θέση, αντίστοιχα. Αυτή ήταν η 60η νίκη του Μαξ Φερστάπεν στη Formula 1, η 3η συνεχόμενη στο Μόντρεαλ και η 6η της σεζόν. Είναι η 119η νίκη της Red Bull και η 5η νίκη σ’ αυτό το Grand Prix. Ο αγώνας εκκίνησε σε βρεγμένη πίστα, 18 οδηγοί επέλεξαν να ξεκινήσουν με ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ το δίδυμο της Haas, επέλεξε τα βρόχινα ελαστικά, τα οποία όπως αποδείχτηκε στην πράξη, ταίριαζαν καλύτερα στις αρχικές συνθήκες. Στη συνέχεια του αγώνα, τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν τα κατάλληλα, καθώς οι συνθήκες εναλλάσσονταν μεταξύ ήλιου και βροχής, με την πίστα να στεγνώνει σταδιακά γύρω από την αγωνιστική γραμμή. Μια ακόμη μπόρα όμως, περιέπλεξε τα πράγματα. Οι δύο McLaren είχαν ταχύτερο ρυθμό εκείνη τη στιγμή, έτσι, ο Νόρις είχε βρεθεί επικεφαλής του αγώνα. Ο Ράσελ είχε κάνει λάθος στην προσπάθεια να αμυνθεί στην επίθεση του συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα να χάσει δύο θέσεις, καθώς τον πέρασε και ο Φερστάπεν. Η έξοδος του Σάρτζαντ στον 23ο γύρο, προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Οι περισσότεροι οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν την πρώτη περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, σαράντα λεπτά μετά την έναρξη του αγώνα, για να βάλουν ένα δεύτερο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Ο Νόρις ήταν άτυχος, γιατί είχε περάσει την είσοδο των πιτ, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και έχασε την πρωτοπορία. Ο Βρετανός το αντιμετώπισε στωϊκά και δήλωσε: «Ωφελήθηκα στο Μαϊάμι, έχασα εδώ». Κάποιοι οδηγοί όπως οι Οκόν, Τσουνόντα και Μπότας, ρίσκαραν χωρίς ν’ αλλάξουν ελαστικά, περιμένοντας να βάλουν κατευθείαν τα σλικ. 


Όταν οι στεγνές γόμες ήταν κατάλληλες, η πλειοψηφία (14) των οδηγών επέλεξε τη μέση γόμα, λόγω της πιο εύκολης διαχείρισης. Λίγο πριν το τέλος, μια έξοδος του Σάινθ, παρέσυρε τον Άλμπον στον 52ο γύρο, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί εκ νέου το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με την εγκατάλειψη του Ισπανού, βρέθηκαν και οι δυο Ferrari εκτός αγώνα. Oι Mercedes επέλεξαν να αλλάξουν εκ νέου ελαστικά και αυτό είχε ως συνέπεια να πέσουν πίσω από τις McLaren. Ο Ράσελ πίεσε τον Πιάστρι, βρέθηκε εκτός πίστας και έχασε προς στιγμή και την 4η θέση από τον Χάμιλτον. Την ανέκτησε, αμφότεροι πέρασαν τον Πιάστρι και ο Βρετανός ταλαντούχος οδηγός, έδωσε το 1ο φετινό βάθρο στη Mercedes. Παρόλα αυτά, στις δηλώσεις τους, ούτε ο Ράσελ, ούτε ο Χάμιλτον ήταν ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματά τους. Ο νικητής Μαξ Φερστάπεν, τόνισε: «Ήταν ένας αρκετά τρελός αγώνας. Συνέβαιναν πολλά πράγματα και έπρεπε να είμαστε πολύ καλοί στις αποφάσεις μας. Πιστεύω ότι ως ομάδα, τα πήγαμε πολύ καλά, μείναμε ψύχραιμοι, και αλλάξαμε λάστιχα την κατάλληλη στιγμή. Το αυτοκίνητο ασφαλείας λειτούργησε καλά, αλλά ακόμα και μετά από αυτό, πιστεύω ότι διαχειριστήκαμε αρκετά καλά τις διαφορές. Μου άρεσε πολύ, ήταν πολύ διασκεδαστικό. Τέτοιους αγώνες τους χρειάζεσαι. Η McLaren και η Mercedes, πίεζαν σε διαφορετικά στάδια του αγώνα και ήταν πολύ διασκεδαστικό»


Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1  οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία. Τα μονοθέσια δίνουν το επόμενο ραντεβού στο 10ο Grand Prix της χρονιάς, την Κυριακή 23 Ιουνίου στην Ισπανία, ζωντανά, αποκλειστικά, στις 16:00, στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στον ΑΝΤ1.  

Μη χάσετε στιγμή!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο