Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIA BAJA GREECE 2024 ...


Μέρα ανατροπών η τελευταία του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIA BAJA GREECE 2024 με πρωταγωνιστή για μια ακόμη φορά το χώμα και τη σκόνη, αλλά και τη βροχή που έκανε την εμφάνισή της την τελευταία μέρα των αγώνων, προσθέτοντας επιπλέον δυσκολία στις ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές. Η δράση μεταφέρθηκε και πάλι στο Βίτσι με τους αγωνιζόμενους να βρίσκονται απέναντι στην ειδική διαδρομή «Μαυρόκαμπος» μήκους 114,47 χιλιομέτρων την οποία επανέλαβαν και το μεσημέρι, καλύπτοντας συνολικά 229 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Έτσι, μετά από σχεδόν 820 χιλιόμετρα διαδρομών εκ των οποίων τα 560 ειδικές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα η μεγάλη συνάντηση στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς αναδεικνύοντας μεγάλο νικητή την ομάδα των Ισπανών Eduardo Pons και Jaume Betriu με TAURUS T3 MAX και συνολικό χρόνο 7 ώρες 50 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γάλλοι Lionel και Lucie Baud με G RALLY TEAM OT3, και χρόνο 8 ώρες, 3 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν ο Ιάπωνας Akira Miura και ο Γάλλος συνοδηγός του Jean Michel Polato με TOYOTA HILUX OVERDRIVE και χρόνο 8 ώρες, 7 λεπτά και 53 δεύτερα. Στην κατηγορία T1+, στην κορυφή βρέθηκε η ομάδα του Akira Miura (TOYOTA HILUX OVERDRIVE), ενώ δεύτερη τερμάτισε αυτή των Zapletal – Sykora (FORD F-150 EVO). Νικήτρια στην κατηγορία SSV είναι η ομάδα του Αργεντίνου Fernando Alvarez και του Γάλλου συνοδηγού του Xavier Pansieri (BRP CAN-AM MAVERICK) και ακολούθησε αυτή των Toril – Nasser Al-Kuwari (BRP CAN-AM MAVERICK). Οι Ισπανοί Pons και Betriu κέρδισαν και στην κατηγοριά Challenger ακολουθούμενοι από τους Lionel και Lucie Baud.


Στον Εθνικό αγώνα, νικητές αναδείχθηκαν οι Τούρκοι Israfil Akyuz και Mert Tepe με CAN-AM MAVERICK και χρόνο 08:59:49.8, ενώ στη δεύτερη θέση κυμάτισε η γαλανόλευκη, με τους Ταξιάρχη Αδαμόπουλο και Θεόδωρο Αργυρόπουλο (CAN-AM MAVERICK) και χρόνο 09:01:19.4. Τρίτοι τερμάτισαν οι Ιρανοί Mohammadzadeh Ghasem και Mahmoodreza Ebadian επίσης με CAN-AM MAVERICK και χρόνο 09:44:10.2. Το BAJA GREECE 2024 ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 21:00 με την απονομή των επάθλων στο πάρκο Εθνικής Αντίστασης στην πόλη του Άργους Ορεστικού. Εκεί ο κόσμος τίμησε τους νικητές του φετινού επετειακού Ράλι και τους χειροκρότησε θερμά παρά την καταρρακτώδη βροχή, ενώ όλοι οι αγωνιζόμενοι μίλησαν με τα καλύτερα λόγια τόσο για την άψογη οργάνωση του αγώνα, όσο και για τους ανθρώπους του Άργους Ορεστικού και τη φιλοξενία τους, ανανεώνοντας το ραντεβού για την επόμενη χρονιά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...