Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Kia EV9 - 5 Αστέρων ...


Το ολοκαίνουργιο EV9 της Kia βραβεύτηκε με την υψηλότερη βαθμολογία ασφάλειας μετά από εκτεταμένες δοκιμές από το Euro NCAP, τον κορυφαίο ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών ασφάλειας της Ευρώπης. Το πλήρως ηλεκτρικό 7θέσιο SUV πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων, επιδεικνύοντας περαιτέρω τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά ασφάλειας του οχήματος. Το EV9 αξιολογήθηκε σε τέσσερις κατηγορίες και πέτυχε σε υψηλότερη βαθμολογία καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας δοκιμής πετυχαίνοντας 84% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 88% για την προστασία των παιδιών, 76% για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένων των πεζών και 83% για την κατηγορία «υποβοήθηση ασφάλειας», η οποία αξιολογεί ένα όχημα με βάση τη διαθεσιμότητα μιας ολοκληρωμένης σειράς τεχνολογιών σύγκρουσης και αποφυγής ατυχήματος. Ο Euro NCAP επαίνεσε τον χώρο επιβατών του EV9 για το ότι παραμένει σταθερός στη δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης και παρέχει καλή προστασία των γονάτων και της μέσης όλων των επιβατών – ανεξάρτητα από το μέγεθος και τις θέσεις τους που κάθονται. Στη δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης, το EV9 συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς, παρέχοντας ισχυρή προστασία σε όλες τις ευαίσθητες περιοχές του σώματος του οδηγού και των επιβατών. Το SUV εξέπληξε επίσης για το προηγμένο σύστημα eCall που ενεργοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σύγκρουσης. Το EV9 σημείωσε ακόμη υψηλότερη βαθμολογία στις δοκιμές παιδιών/ επιβατών, με το όχημα να προστατεύει όλες τις κρίσιμες περιοχές του αμαξώματος των ανδρείκελων που αντιπροσωπεύουν επιβάτες έξι και δέκα ετών καθώς και την αποτελεσματικότητα του αερόσακου του EV9 και το έξυπνο σύστημα ανίχνευσης παιδικής παρουσίας. Κατά τη δοκιμή των τεχνολογιών υποβοήθησης ασφάλειας του EV9, το Euro NCAP ξεχώρισε την απόδοση του συστήματος Automatic Emergency Braking (AEB) του οχήματος, το οποίο ανταποκρίθηκε καλά σε άλλα οχήματα και απέφυγε τις επιπτώσεις στα περισσότερα σενάρια δοκιμών. Άλλα χαρακτηριστικά ασφάλειας που επισημάνθηκαν από το EuroNCAP ήταν το Lane Keeping Assistant(LKA) που διορθώνει απαλά την πορεία του οχήματος εάν παρεκκλίνει της λωρίδας που κινείται και επεμβαίνει σε πιο κρίσιμες καταστάσεις. Το σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας διαπιστώθηκε επίσης ότι τα καταφέρνει καλά στον ακριβή προσδιορισμό του τοπικού ορίου ταχύτητας, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει να επιτρέψει την αυτόματη ρύθμιση του περιοριστή από το σύστημα. Η βαθμολογία ασφάλειας του EV9 ενισχύθηκε από την υψηλής αντοχής Electric-Global Modular Platform(E-GMP) και την άκαμπτη δομή του αμαξώματος του οχήματος. Σε συνδυασμό με μια ποικιλία ενεργών χαρακτηριστικών υποστήριξης οδηγού και ασφάλειας, επιβεβαιώνει την ικανότητα του EV9 για μέγιστη άνεση και ασφάλεια στο δρόμο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου