Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT ECO BONUS ...


Προωθώντας στρατηγικά την ηλεκτροκίνηση και προκειμένου να την καταστήσει πιο προσιτή στο ευρύ κοινό, η FIAT ταράζει τα νερά με το νέο ECO BONUS για το αμιγώς ηλεκτρικό 500e προσφέροντας όφελος €6.000 για το επίπεδο εξοπλισμού la Prima και €4.800 για τα υπόλοιπα. Έτσι, το FIAT 500e γίνεται πιο προσιτό από ποτέ και μάλιστα είναι ετοιμοπαράδοτο, οπότε ο κάθε νέος κάτοχος περιορίζει άμεσα το κόστος της καθημερινής μετακίνησης στο ελάχιστο. Ισχύει επίσης χρηματοδοτικό πρόγραμμα με ειδικούς όρους, με ελάχιστη προκαταβολή 25%, ονομαστικό επιτόκιο 8,95% και 36 ή 48 δόσεις. Προκειμένου δε να εξαλειφθεί το όποιο άγχος εκ της τυχόν καθυστέρησης εκταμίευσης της υφιστάμενης κρατικής επιδότησης, η αποπληρωμή της 1ης δόσης θα ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2025 και μέχρι τότε η FIAT αναλαμβάνει το κόστος των τόκων του πιστούμενου κεφαλαίου, παρέχοντας άτοκη περίοδο χάριτος. Να υπογραμμιστεί πως σε συνδυασμό με το ECO BONUS ισχύει τόσο η 5ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη που συνοδεύει όλα τα FIAT όσο και η 8ετής κάλυψη της μπαταρίας. Με τον τρόπο αυτό συντίθεται μια ασυναγώνιστη προσφορά για το πιο στιλάτο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο έχει κερδίσει δύο διαδοχικές χρονιές τον τίτλο του best seller αυτοκινήτου πόλης στην ευρωπαϊκή αγορά.


Με τρεις επιλογές αμαξώματος -την κλασική Hatchback, την πρακτική 3+1 με μια επιπλέον πίσω πόρτα και τη μοναδική Cabrio- το 500e κινείται από κινητήρα 118 PS και τροφοδοτείται από μπαταρία 42 kWh. Η χωρητικότητά της επαρκεί για αυτονομία έως 320 km σε μικτή χρήση, ενώ η ταχυφόρτιση από το 0-80% διαρκεί μόνο 35 λεπτά και μόλις 5 λεπτά αρκούν για ακτίνα δράσης 50 km. Το «παρών» δίνει επίσης η υψηλή ψηφιακή τεχνολογία μέσω του εξελιγμένου infotainment και των UConnect services, στοιχεία που βάζουν το δικό τους λιθαράκι στη δημιουργία του ιδανικού περιβάλλοντος για μια απολαυστική αστική καθημερινότητα χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με ελεύθερη κίνηση στο Δακτύλιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράση ...

Χωρίς προβλήματα διεξήχθησαν το Σάββατο 6 Απριλίου οι χρονομετρημένες δοκιμές της Ανάβασης Ριτσώνας, του πρώτου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Η πλειονότητα των οδηγών βελτίωσε τις επιδόσεις σκέλος με σκέλος και δηλώνει έτοιμη να ριχτεί στη μάχη με τα χρονόμετρα την Κυριακή. Ο καιρός ήταν με το μέρος θεατών, οδηγών και οργανωτών, με αποτέλεσμα η διαδικασία να κυλήσει ομαλά και να πραγματοποιηθούν και τα τρία σκέλη των προγραμματισμένων δοκιμών. Στο αγωνιστικό μέρος, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) έδειξε από το Σάββατο αποφασισμένος για τη νίκη στη Formula Saloon , κατηγορία στην οποία κατέκτησε τον τίτλο το 2023. Ο «Mario» σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 2:00.05 και στόχος του στον αγώνα είναι εκτός από τη νίκη, να πετύχει χρόνο λιγότερο από 2 λεπτά. Ο Πιτ Παρθένης αν και αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, ανέκαμψε στη συνέχεια, πέτυχε τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση στην κατηγορία και αναμένεται να «κυνηγήσει» τον οδηγό του Ford Fiesta την Κυριακή,

Fabricia Pons ......

Σας αρέσει να αγωνίζεστε στην Ελλάδα; «100%. Μου αρέσει να αγωνίζομαι πάρα πολύ στην Ελλάδα!» Το 1982 κερδίσατε με τη Μισέλ Μουτόν το Ράλλυ Ακρόπολις. Είστε το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που το έχει καταφέρει. Σήμερα με τον “Lucky” κερδίσατε το ασφάλτινος σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, πιστεύετε ότι μπορείτε να κερδίσετε και στο χώμα; «Είμαστε ικανοποιημένοι από το σημερινό μας αποτέλεσμα και στόχος μας είναι να απολαύσουμε το αυριανό σκέλος, αλλά και να τερματίσουμε πάλι στην 1η θέση.» Ποια είναι η άποψη σας για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις; «Είναι ένα πολύ καλό ράλλυ. Δυστυχώς, όμως, πλέον είναι μικρό, για παράδειγμα η 1η μέρα του αγώνα είχε μόλις δύο ειδικές. Βάλαμε τα κράνη το μεσημέρι και το απόγευμα είχε ήδη τελειώσει. Το ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες. Στο παρελθόν είχαμε σημειώσεις και για τις ειδικές διαδρομές, και για τις απλές, επειδή οι απλές ήταν τότε πολύ σφικτές σε χρόνο. Ήταν ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, ενώ δυστυχώς τώρα είναι

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...