Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo e-Stelvio ...


Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε τον εξηλεκτρισμό του SUV της που θα υποδεχτεί την ηλεκτροκίνηση με αφετηρία την νέα γενιά του που αναμένεται το 2025. H ιταλική φίρμα ήδη προετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την μορφή ενός μικρού SUV ονόματι Milano το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα έχει δρομολογηθεί να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του τον προσεχή Απρίλιο. Αυτονόητα ωστόσο τα ηλεκτρικά σχέδια της Alfa δεν θα παραμείνουν μονοθεματικά και μονοδιάστατα, με την ιταλική φίρμα να προετοιμάζει το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό της βήμα που θα πάρει την μορφή της Stelvio, όπως ανακοίνωσε ο ιταλός κατασκευαστής ή μάλλον για την ακρίβεια, ο όμιλος Stellantis. Βάσει των σχετικών ανακοινώσεων η νέα γενιά της Stelvio θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία μαζί με άλλα αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα του ομίλου και συγκεκριμένα της Jeep και της DS, ξεκινώντας από το δεύτερο ήμισυ του 2025. Σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα, ηλεκτρική Stelvio θα είναι το πρώτο μοντέλο του Stellantis Group που θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική STLA Large το οποίο θα διατεθεί στην Ευρώπη. Αν και οι Ιταλοί δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα προδιαγραφές σε σχέση με την νέα Stelvio, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η νέα αρχιτεκτονική θα μπορεί να υποστηρίξει τόσο δικίνητες όσο και τετρακίνητες κατασκευές, φιλοξενώντας ένα ή περισσότερα μοτέρ. Αυτό που επίσης έχει κοινοποιηθεί είναι ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας από 85 έως 118 kWh με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μεγέθη αυτονομίας που θα φλερτάρουν ή και θα ξεπερνούν τα 700 χλμ. Αυτό που επίσης έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα συνδυάζεται με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας με γρήγορους ρυθμούς που θα φτάνουν έως και 4,5 kWh/λεπτό. Τις προδιαγραφές της ηλεκτρικής Stelvio αναμένεται να συμπληρώνουν ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι σε συνδυασμό με λογισμικό ανίχνευσης εδάφους. Σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές της περγαμηνές έχει ανακοινωθεί μια κοίλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας «συμβατή» με over-the-air updates και ευφυές λογισμικό βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός από την νέα ηλεκτρική τροπή για την Stelvio, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε επίσης ότι η αρχιτεκτονική STLA Large θα αποτελέσει την αφετηρία και για το μοντέλο που από το 2026 θα αντικαταστήσει την Giulia το οποίο επίσης θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino όπου ο όμιλος Stellantis επενδύει σημαντικά ποσά προκειμένου να αναδιαμορφώσει τις γραμμές παραγωγής. Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται πέντε νέα μοντέλα με αφετηρία το συγκεκριμένο δάπεδο και ηλεκτρική τεχνολογία καθώς ο όμιλος Stellantis έχει χαράξει ένα φιλόδοξο σχέδιο εξηλεκτρισμού της πλειονότητας των αυτοκινητοβιομηχανιών που διαθέτει και έχουν κύρια στόχευση στην Ευρώπη το οποίο θα ολοκληρωθεί τη διετία 2027-2028.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι