Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo e-Stelvio ...


Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε τον εξηλεκτρισμό του SUV της που θα υποδεχτεί την ηλεκτροκίνηση με αφετηρία την νέα γενιά του που αναμένεται το 2025. H ιταλική φίρμα ήδη προετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την μορφή ενός μικρού SUV ονόματι Milano το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα έχει δρομολογηθεί να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του τον προσεχή Απρίλιο. Αυτονόητα ωστόσο τα ηλεκτρικά σχέδια της Alfa δεν θα παραμείνουν μονοθεματικά και μονοδιάστατα, με την ιταλική φίρμα να προετοιμάζει το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό της βήμα που θα πάρει την μορφή της Stelvio, όπως ανακοίνωσε ο ιταλός κατασκευαστής ή μάλλον για την ακρίβεια, ο όμιλος Stellantis. Βάσει των σχετικών ανακοινώσεων η νέα γενιά της Stelvio θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία μαζί με άλλα αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα του ομίλου και συγκεκριμένα της Jeep και της DS, ξεκινώντας από το δεύτερο ήμισυ του 2025. Σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα, ηλεκτρική Stelvio θα είναι το πρώτο μοντέλο του Stellantis Group που θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική STLA Large το οποίο θα διατεθεί στην Ευρώπη. Αν και οι Ιταλοί δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα προδιαγραφές σε σχέση με την νέα Stelvio, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η νέα αρχιτεκτονική θα μπορεί να υποστηρίξει τόσο δικίνητες όσο και τετρακίνητες κατασκευές, φιλοξενώντας ένα ή περισσότερα μοτέρ. Αυτό που επίσης έχει κοινοποιηθεί είναι ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας από 85 έως 118 kWh με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μεγέθη αυτονομίας που θα φλερτάρουν ή και θα ξεπερνούν τα 700 χλμ. Αυτό που επίσης έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα συνδυάζεται με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας με γρήγορους ρυθμούς που θα φτάνουν έως και 4,5 kWh/λεπτό. Τις προδιαγραφές της ηλεκτρικής Stelvio αναμένεται να συμπληρώνουν ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι σε συνδυασμό με λογισμικό ανίχνευσης εδάφους. Σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές της περγαμηνές έχει ανακοινωθεί μια κοίλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας «συμβατή» με over-the-air updates και ευφυές λογισμικό βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός από την νέα ηλεκτρική τροπή για την Stelvio, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε επίσης ότι η αρχιτεκτονική STLA Large θα αποτελέσει την αφετηρία και για το μοντέλο που από το 2026 θα αντικαταστήσει την Giulia το οποίο επίσης θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino όπου ο όμιλος Stellantis επενδύει σημαντικά ποσά προκειμένου να αναδιαμορφώσει τις γραμμές παραγωγής. Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται πέντε νέα μοντέλα με αφετηρία το συγκεκριμένο δάπεδο και ηλεκτρική τεχνολογία καθώς ο όμιλος Stellantis έχει χαράξει ένα φιλόδοξο σχέδιο εξηλεκτρισμού της πλειονότητας των αυτοκινητοβιομηχανιών που διαθέτει και έχουν κύρια στόχευση στην Ευρώπη το οποίο θα ολοκληρωθεί τη διετία 2027-2028.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει