Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo e-Stelvio ...


Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε τον εξηλεκτρισμό του SUV της που θα υποδεχτεί την ηλεκτροκίνηση με αφετηρία την νέα γενιά του που αναμένεται το 2025. H ιταλική φίρμα ήδη προετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την μορφή ενός μικρού SUV ονόματι Milano το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα έχει δρομολογηθεί να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του τον προσεχή Απρίλιο. Αυτονόητα ωστόσο τα ηλεκτρικά σχέδια της Alfa δεν θα παραμείνουν μονοθεματικά και μονοδιάστατα, με την ιταλική φίρμα να προετοιμάζει το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό της βήμα που θα πάρει την μορφή της Stelvio, όπως ανακοίνωσε ο ιταλός κατασκευαστής ή μάλλον για την ακρίβεια, ο όμιλος Stellantis. Βάσει των σχετικών ανακοινώσεων η νέα γενιά της Stelvio θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία μαζί με άλλα αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα του ομίλου και συγκεκριμένα της Jeep και της DS, ξεκινώντας από το δεύτερο ήμισυ του 2025. Σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα, ηλεκτρική Stelvio θα είναι το πρώτο μοντέλο του Stellantis Group που θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική STLA Large το οποίο θα διατεθεί στην Ευρώπη. Αν και οι Ιταλοί δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα προδιαγραφές σε σχέση με την νέα Stelvio, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η νέα αρχιτεκτονική θα μπορεί να υποστηρίξει τόσο δικίνητες όσο και τετρακίνητες κατασκευές, φιλοξενώντας ένα ή περισσότερα μοτέρ. Αυτό που επίσης έχει κοινοποιηθεί είναι ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας από 85 έως 118 kWh με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μεγέθη αυτονομίας που θα φλερτάρουν ή και θα ξεπερνούν τα 700 χλμ. Αυτό που επίσης έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα συνδυάζεται με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας με γρήγορους ρυθμούς που θα φτάνουν έως και 4,5 kWh/λεπτό. Τις προδιαγραφές της ηλεκτρικής Stelvio αναμένεται να συμπληρώνουν ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι σε συνδυασμό με λογισμικό ανίχνευσης εδάφους. Σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές της περγαμηνές έχει ανακοινωθεί μια κοίλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας «συμβατή» με over-the-air updates και ευφυές λογισμικό βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός από την νέα ηλεκτρική τροπή για την Stelvio, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε επίσης ότι η αρχιτεκτονική STLA Large θα αποτελέσει την αφετηρία και για το μοντέλο που από το 2026 θα αντικαταστήσει την Giulia το οποίο επίσης θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino όπου ο όμιλος Stellantis επενδύει σημαντικά ποσά προκειμένου να αναδιαμορφώσει τις γραμμές παραγωγής. Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται πέντε νέα μοντέλα με αφετηρία το συγκεκριμένο δάπεδο και ηλεκτρική τεχνολογία καθώς ο όμιλος Stellantis έχει χαράξει ένα φιλόδοξο σχέδιο εξηλεκτρισμού της πλειονότητας των αυτοκινητοβιομηχανιών που διαθέτει και έχουν κύρια στόχευση στην Ευρώπη το οποίο θα ολοκληρωθεί τη διετία 2027-2028.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου