Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ος Γύρος Αυστραλία ...


Το 3ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Μαρτίου στην Αυστραλία και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+, είχε νικητή τον Κάρλος Σάινθ, ο οποίος  έσπασε την μονοκρατορία του Φερστάπεν και έφερε στη Ferrari την 1η νίκη για το 2024. Η εκπομπή «FORMULA 1 SHOW» φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, μια αποκλειστική συνέντευξη του τοπικού ήρωα, Ντάνιελ Ρικάρντο στον Πάνο Σεϊτανίδη. Δείτε το σχετικό βίντεο ΕΔΩ!


ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 3ο GRAND PRIX ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 

Το Grand Prix της Αυστραλίας είχε ανατροπές, γρήγορους γύρους και μια σπουδαία νίκη για τη Ferrari, αφού μετά από 2 χρόνια (από το Μπαχρέιν το 2022), οι κόκκινοι πέτυχαν το 1-2, συγκεντρώνοντας συνολικά 44 βαθμούς. Η προηγούμενη εγκατάλειψη για τον Μαξ Φερστάπεν ήταν, επίσης, πριν δύο χρόνια στην Αυστραλία. Από τότε ο Ολλανδός έχει βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες μέχρι σήμερα. Ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα στον πίσω δεξί τροχό. Η δαγκάνα των φρένων έμεινε μαγκωμένη, έτσι, προκλήθηκε υπερθέρμανση και εν τέλει, έκρηξη στην πλήμνη του τροχού. Μπορείτε να δείτε το βίντεο όπου ο Μαξ Φερστάπεν μένει εκτός αγώνα ΕΔΩ!


O πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος παρακολούθησε τη συνέχεια του αγώνα από το pit wall, δήλωσε: «Ήμασταν άτυχοι σήμερα, μπορούμε να δούμε από τα μέχρι στιγμής δεδομένα, ότι μόλις εκκίνησα, το δεξί πίσω φρένο απλώς κόλλησε και μάγκωσε. Βασικά, ήταν σαν να οδηγείς με το χειρόφρενο ανεβασμένο, οπότε, η θερμοκρασία συνέχιζε να αυξάνεται. Μετά είδα να εμφανίζεται καπνός, καθώς είχε πάρει φωτιά. Στην 3η στροφή, φρέναρα και έχασα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ένιωσα περίεργα τον πίσω άξονα, μετά στην 6η και στην 7η στροφή, με επιβράδυνε. Η ομάδα θα διερευνήσει και θα δούμε αν υπάρχουν απαντήσεις. Αλλά, υπάρχουν κάποια πράγματα, που δεν ελέγχονται. Είναι κρίμα γιατί το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό, αλλά αυτά συμβαίνουν. Φυσικά, είμαι απογοητευμένος που δεν τερματίσαμε στον αγώνα, καθώς είχαμε καλή ευκαιρία να κερδίσουμε. Ελπίζω, να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στη Suzuka».


Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Σάινθ δεν απειλήθηκε, κατάφερε να διαχειριστεί τη διαφορά του από την άλλη Ferrari και να πάρει την 3η νίκη της καριέρας του. Πίσω από τις Ferrari, τερμάτισαν οι McLaren με το Νόρις να ανεβαίνει στο βάθρο. Ο Πέρεζ είχε χτυπήσει το πάτωμα της Red Bull, με αποτέλεσμα να υστερεί σε απόδοση, και έτσι περιορίστηκε στην 5η θέση. Οι Alonso και Russel, μονομαχούσαν για την 6η θέση στο τέλος και ο Βρετανός βγήκε και χτύπησε τη Mercedes στη στροφή 6. Φάνηκε σα να έκοψε απρόσμενα ο Alonso, ενώ οι αγωνοδίκες εξετάζουν το συμβάν. Η Mercedes αφού χτύπησε στα λάστιχα, ακινητοποιήθηκε στο μέσο της πίστας, χωρίς να τραυματιστεί ο οδηγός. Ο ρυθμός αγώνα οριοθετήθηκε για 2η φορά, με εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, και τερμάτισε υπό αυτό το καθεστώς. Η 1η φορά που είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην εγκατάλειψη του Hamilton από πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Ο Κάρλος Σάινθ είχε την 1η του νίκη στη Σιγκαπούρη, τον περασμένο Σεπτέμβριο, ενώ ο Λεκλέρ, πήρε 19 βαθμούς, χάρη στον επιπλέον πόντο για τον ταχύτερο γύρο αγώνα, με αποτέλεσμα να είναι 2ος στη βαθμολογία με 47 βαθμούς. Πρώτος, παρά την εγκατάλειψή του, παραμένει ο Φερστάπεν με 51 βαθμούς, ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ο Πέρεζ με 46 βαθμούς.  Αντίστοιχα, στους κατασκευαστές η Red Bull παραμένει πρώτη με 97 βαθμούς, η Ferrari ακολουθεί με 93 βαθμούς και η McLaren με 55 βαθμούς. Ήταν η 3η νίκη του Σάινθ και ο 20ος τερματισμός της καριέρας του στο βάθρο, ενώ για τη Ferrari ήταν η 244η νίκη και το 86ο 1-2. 

Δείτε ένα βίντεο με τα καλύτερα στιγμιότυπα της θριαμβευτικής νίκης του Κάρλος Σάινθ ΕΔΩ!


O Κάρλος Σάινθ, ο μεγάλος νικητής που έφερε την ανατροπή στο 3ο Grand Prix στην Αυστραλία,  δήλωσε:  «Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας. Ένιωσα πολύ καλά εκεί έξω. Σωματικά, δεν ήταν το πιο εύκολο, αλλά ήμουν τυχερός που ήμουν λίγο πολύ μόνος μου. Μπορούσα να διαχειριστώ τον ρυθμό μου, να διαχειριστώ τα ελαστικά, να διαχειριστώ τα πάντα. Δεν ήταν δύσκολος αγώνας, είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ περήφανος για την ομάδα. Κάναμε το 1-2 και αυτό δείχνει ότι η σκληρή δουλειά, αποδίδει. Η ζωή μερικές φορές είναι τρελή. Αυτό που συνέβη στην αρχή της χρονιάς (η μεταγραφή του Hamilton), μετά το βάθρο στο Μπαχρέιν, μετά η σκωληκοειδής απόφυση, η επιστροφή, η νίκη… είναι ένα τρενάκι με κρύο – ζέστη, αλλά είμαι εξαιρετικά χαρούμενος». 

Τα μονοθέσια δίνουν επόμενο ραντεβού την Κυριακή 7 Απριλίου, στις 08:00, στην ιστορική πίστα της Suzuka, με το χαρακτηριστικό σχήμα «8», για έναν ακόμα συναρπαστικό αγώνα υψηλών ταχυτήτων που θα μεταδοθεί αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στον ΑΝΤ1. 

Μη χάσετε στιγμή!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου