Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ος Γύρος Αυστραλία ...


Το 3ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Μαρτίου στην Αυστραλία και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+, είχε νικητή τον Κάρλος Σάινθ, ο οποίος  έσπασε την μονοκρατορία του Φερστάπεν και έφερε στη Ferrari την 1η νίκη για το 2024. Η εκπομπή «FORMULA 1 SHOW» φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, μια αποκλειστική συνέντευξη του τοπικού ήρωα, Ντάνιελ Ρικάρντο στον Πάνο Σεϊτανίδη. Δείτε το σχετικό βίντεο ΕΔΩ!


ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 3ο GRAND PRIX ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 

Το Grand Prix της Αυστραλίας είχε ανατροπές, γρήγορους γύρους και μια σπουδαία νίκη για τη Ferrari, αφού μετά από 2 χρόνια (από το Μπαχρέιν το 2022), οι κόκκινοι πέτυχαν το 1-2, συγκεντρώνοντας συνολικά 44 βαθμούς. Η προηγούμενη εγκατάλειψη για τον Μαξ Φερστάπεν ήταν, επίσης, πριν δύο χρόνια στην Αυστραλία. Από τότε ο Ολλανδός έχει βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες μέχρι σήμερα. Ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα στον πίσω δεξί τροχό. Η δαγκάνα των φρένων έμεινε μαγκωμένη, έτσι, προκλήθηκε υπερθέρμανση και εν τέλει, έκρηξη στην πλήμνη του τροχού. Μπορείτε να δείτε το βίντεο όπου ο Μαξ Φερστάπεν μένει εκτός αγώνα ΕΔΩ!


O πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος παρακολούθησε τη συνέχεια του αγώνα από το pit wall, δήλωσε: «Ήμασταν άτυχοι σήμερα, μπορούμε να δούμε από τα μέχρι στιγμής δεδομένα, ότι μόλις εκκίνησα, το δεξί πίσω φρένο απλώς κόλλησε και μάγκωσε. Βασικά, ήταν σαν να οδηγείς με το χειρόφρενο ανεβασμένο, οπότε, η θερμοκρασία συνέχιζε να αυξάνεται. Μετά είδα να εμφανίζεται καπνός, καθώς είχε πάρει φωτιά. Στην 3η στροφή, φρέναρα και έχασα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ένιωσα περίεργα τον πίσω άξονα, μετά στην 6η και στην 7η στροφή, με επιβράδυνε. Η ομάδα θα διερευνήσει και θα δούμε αν υπάρχουν απαντήσεις. Αλλά, υπάρχουν κάποια πράγματα, που δεν ελέγχονται. Είναι κρίμα γιατί το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό, αλλά αυτά συμβαίνουν. Φυσικά, είμαι απογοητευμένος που δεν τερματίσαμε στον αγώνα, καθώς είχαμε καλή ευκαιρία να κερδίσουμε. Ελπίζω, να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στη Suzuka».


Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Σάινθ δεν απειλήθηκε, κατάφερε να διαχειριστεί τη διαφορά του από την άλλη Ferrari και να πάρει την 3η νίκη της καριέρας του. Πίσω από τις Ferrari, τερμάτισαν οι McLaren με το Νόρις να ανεβαίνει στο βάθρο. Ο Πέρεζ είχε χτυπήσει το πάτωμα της Red Bull, με αποτέλεσμα να υστερεί σε απόδοση, και έτσι περιορίστηκε στην 5η θέση. Οι Alonso και Russel, μονομαχούσαν για την 6η θέση στο τέλος και ο Βρετανός βγήκε και χτύπησε τη Mercedes στη στροφή 6. Φάνηκε σα να έκοψε απρόσμενα ο Alonso, ενώ οι αγωνοδίκες εξετάζουν το συμβάν. Η Mercedes αφού χτύπησε στα λάστιχα, ακινητοποιήθηκε στο μέσο της πίστας, χωρίς να τραυματιστεί ο οδηγός. Ο ρυθμός αγώνα οριοθετήθηκε για 2η φορά, με εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, και τερμάτισε υπό αυτό το καθεστώς. Η 1η φορά που είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην εγκατάλειψη του Hamilton από πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Ο Κάρλος Σάινθ είχε την 1η του νίκη στη Σιγκαπούρη, τον περασμένο Σεπτέμβριο, ενώ ο Λεκλέρ, πήρε 19 βαθμούς, χάρη στον επιπλέον πόντο για τον ταχύτερο γύρο αγώνα, με αποτέλεσμα να είναι 2ος στη βαθμολογία με 47 βαθμούς. Πρώτος, παρά την εγκατάλειψή του, παραμένει ο Φερστάπεν με 51 βαθμούς, ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ο Πέρεζ με 46 βαθμούς.  Αντίστοιχα, στους κατασκευαστές η Red Bull παραμένει πρώτη με 97 βαθμούς, η Ferrari ακολουθεί με 93 βαθμούς και η McLaren με 55 βαθμούς. Ήταν η 3η νίκη του Σάινθ και ο 20ος τερματισμός της καριέρας του στο βάθρο, ενώ για τη Ferrari ήταν η 244η νίκη και το 86ο 1-2. 

Δείτε ένα βίντεο με τα καλύτερα στιγμιότυπα της θριαμβευτικής νίκης του Κάρλος Σάινθ ΕΔΩ!


O Κάρλος Σάινθ, ο μεγάλος νικητής που έφερε την ανατροπή στο 3ο Grand Prix στην Αυστραλία,  δήλωσε:  «Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας. Ένιωσα πολύ καλά εκεί έξω. Σωματικά, δεν ήταν το πιο εύκολο, αλλά ήμουν τυχερός που ήμουν λίγο πολύ μόνος μου. Μπορούσα να διαχειριστώ τον ρυθμό μου, να διαχειριστώ τα ελαστικά, να διαχειριστώ τα πάντα. Δεν ήταν δύσκολος αγώνας, είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ περήφανος για την ομάδα. Κάναμε το 1-2 και αυτό δείχνει ότι η σκληρή δουλειά, αποδίδει. Η ζωή μερικές φορές είναι τρελή. Αυτό που συνέβη στην αρχή της χρονιάς (η μεταγραφή του Hamilton), μετά το βάθρο στο Μπαχρέιν, μετά η σκωληκοειδής απόφυση, η επιστροφή, η νίκη… είναι ένα τρενάκι με κρύο – ζέστη, αλλά είμαι εξαιρετικά χαρούμενος». 

Τα μονοθέσια δίνουν επόμενο ραντεβού την Κυριακή 7 Απριλίου, στις 08:00, στην ιστορική πίστα της Suzuka, με το χαρακτηριστικό σχήμα «8», για έναν ακόμα συναρπαστικό αγώνα υψηλών ταχυτήτων που θα μεταδοθεί αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στον ΑΝΤ1. 

Μη χάσετε στιγμή!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι