Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος+2ος Γύρος F1...


Το κορυφαίο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το 1ο Grand Prix του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1, έκανε πρεμιέρα το Σάββατο 2 Μαρτίου στην πίστα του Μπαχρέιν και όλη η δράση και οι συναρπαστικές στιγμές μεταδόθηκαν  ζωντανά από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+. Μεγάλος νικητής, αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά, ο Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος διατήρησε την πρωτοκαθεδρία του παίρνοντας την 55η νίκη του!


Παράλληλα, μια μεγάλη γιορτή στήθηκε με μια exclusive live προβολή του Bahrain Grand Prix στα Village Cinemas σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Οι φίλοι της Formula 1 έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία θέασης, με τη μοναδική ποιότητα εικόνας και ήχου των Village Cinemas, που τους μετέφερε ζωντανά στη πίστα του Σακχίρ στο Μπαχρέιν. Επίσης, όσοι παρευρέθηκαν στα Village Cinemas @The Mall Athens, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν πολλά happening με δώρα, αλλά και να νιώσουν σαν πραγματικοί οδηγοί της Formula 1,  αφού είχαν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης μονοθέσιου με τα Red Bull Simulator Playseats, τους απόλυτους προσομοιωτές οδήγησης. Στην εκπομπή «FORMULA 1 SHOW» με τους Τάκη Πουρναράκη, Πάνο Σεϊτανίδη και Μαρία Θωμά, που προηγήθηκε του αγώνα, ο απεσταλμένος του ΑΝΤ1 στο Σακχίρ, Πάνος Σεϊτανίδης, μας μετέφερε τον παλμό της πρεμιέρας του πρωταθλήματος.  Δείτε το σχετικό βίντεο ΕΔΩ!

ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 1ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΠΑΧΡΕΪΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ


Χωρίς μεγάλες ανατροπές, αλλά και με πραγματικές διαφορές ανάμεσα στις ομάδες, ολοκληρώθηκε, ο 1ος αγώνας της χρονιάς, στο νησάκι του Περσικού Κόλπου, στην έρημο του Σακχίρ. Για πρώτη φορά στην 20χρονη ιστορία του αγώνα, ο 1ος  από τον 2ο  είχε διαφορά πάνω από 20 sec, και για την ακρίβεια 22.4 sec. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στη βαθμολογούμενη 10αδα τερμάτισαν τα μονοθέσια των 5 κορυφαίων ομάδων. Η αυστριακή ομάδα, η Red Bull, κατέκτησε τις 2 πρώτες θέσεις, αφήνοντας στην 3η θέση τη Ferrari.  H υστέρηση απόδοσης του Hamilton, που εκκίνησε 9ος αλλά δεν βρήκε ποτέ ρυθμό στον αγώνα, αλλά και τα λάθη του Piastri, μπέρδεψαν τις Mercedes με τις McLaren και έτσι δεν είχαμε απόλυτη ομοιομορφία αποτελεσμάτων. Πιο πίσω, οι RB έδωσαν μάχη με τη Ηaas του Magnussen, με τον Tsunoda να μην κρύβει τον εκνευρισμό του, όταν του ζητήθηκε ν’ αφήσει το Ricciardo να περάσει. Μάλιστα, είχαμε και ένταση, ανάμεσα στους δυο οδηγούς της ομάδας στο γύρο εξόδου από την πίστα.  Η θερμοκρασία του οδοστρώματος παρέμεινε χαμηλά στους 23 βαθμούς Κελσίου, το οποίο βοήθησε στη διαχείριση των ελαστικών, αν και κανένας οδηγός δεν επιχείρησε να κάνει μόνο μια αλλαγή.  Για τον Verstappen δεν θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει τη σεζόν από το Grand Slam: Κέρδισε τον αγώνα, από την pole position, χωρίς να χάσει το προβάδισμα σε κανέναν από τους 57 γύρους. Ο Ολλανδός, εξασφάλισε, επίσης, τον βαθμό του ταχύτερου γύρου (με χρόνο 1'32"608 στον 39ο γύρο, χρόνο 1 ½ δευτερόλεπτο ταχύτερο από τον 2ο καλύτερο, που έθεσε ο Charles Leclerc με 1'34"090). Το Grand Slam ήταν το 5o του Ολλανδού πρωταθλητή, γεγονός που τον τοποθετεί μαζί με τον Alberto Ascari και τον Michael Schumacher, στην 3η θέση στη λίστα των GC (μπροστά τους είναι ο Lewis Hamilton και ο Jim Clark ). Όσο για τη Red Bull, με 114 νίκες, έφτασε τη Williams στην 4η θέση της σχετικής λίστας. Όσον αφορά στη χρήση και στη στρατηγική των ελαστικών, ο αγώνας εξελίχθηκε σχεδόν όπως αναμενόταν. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με μαλακά ελαστικά, προτού περάσουν στα σκληρά. Στη Red Bull, που είχαν μόνο ένα διαθέσιμο σετ σκληρής γόμας C1, χρησιμοποίησαν στο τέλος ξανά τη μαλακή γόμα C3, που είχαν εξοικονομήσει από τις κατατακτήριες δοκιμές. Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, επέλεξε το δεύτερο σετ σκληρής γόμας για το τρίτο και τελευταίο μέρος. Οι εξαιρέσεις μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού: ο Nico Hulkenberg, που αναγκάστηκε να μπει στο pit στον 1Ο γύρο, μετά από μια σύγκρουση στην εκκίνηση, έκανε 3 αλλαγές, όπως και οι Pierre Gasly (Alpine) και Logan Sargeant (Williams). Ο Daniel Ricciardo (Racing Bulls) έκανε δύο αλλαγές, επιλέγοντας ένα νέο σετ μαλακής γόμας C3 για να τερματίσει τον αγώνα.


Μετά την εντυπωσιακή πρεμιέρα στο Μπαχρέιν, η Formula 1 πατάει ξανά γκάζι με το 2ο Grand Prix του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος, που διεξάγεται στην πίστα του «Jeddah Corniche Circuit» της Σαουδικής Αραβίας, και θα μεταδοθεί το Σάββατο, 9 Μαρτίου, στις 19:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στις 23:00 στον ΑΝΤ1. Πέμπτη 7 Μαρτίου, και την Παρασκευή 8 Μαρτίου, οι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα καθορίσουν την τελική γραμμή εκκίνησης. Επιπλέον, το Σάββατο 9 Μαρτίου στις 19:00, θα είναι διαθέσιμη στο streaming κανάλι του ΑΝΤ1+ το «F1 Kids», μια παράλληλη μετάδοση ειδικά διαμορφωμένη για τα παιδιά. Οι μικροί φίλοι θα μπορούν να παρακολουθήσουν όλη την αγωνιστική δράση, με ειδικά γραφικά και ηχητικά εφέ σχεδιασμένα για παιδιά και τους σούπερ σταρ οδηγούς σχεδιασμένους σαν καρτούν. Στην περιγραφή θα είναι η Μαρία Ανδρεάδη, η οποία θα λύνει όλες τις απορίες  της 11χρονης Ολίβιας Σεϊτανίδη, ενώ μαζί θα σχολιάζουν όλα τα δρώμενα της F1. Η Formula 1 μεταφέρεται στην άλλη πλευρά της αραβικής χερσονήσου, στο λιμάνι της Τζέντα, για το 2ο  τριήμερο της σεζόν. Η «Jeddah Corniche Circuit» ονομάστηκε ως η «γρηγορότερη » στο ημερολόγιο της Formula 1, με τα μονοθέσια να επιτυγχάνουν μέση ταχύτητα στο γύρο στα 250 χλμ/ώρα. Μόλις 1500 χλμ. διαδρομής, χωρίζουν τον Περσικό Κόλπο από την Ερυθρά Θάλασσα, όπου από αύριο Πέμπτη 7 Μαρτίου έως το Σάββατο 9 Μαρτίου – λόγω Ραμαζανίου – θα διεξαχθεί το 2ο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας. Η οδηγική πρόκληση, δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετική. Στο Σακχίρ είχαμε φρένο, γκάζι, μουσική και μεγάλη φθορά των ελαστικών. Στη Τζέντα έχουμε λεία άσφαλτο, που δεν φθείρει τα ελαστικά, και πολύ υψηλές ταχύτητες. Μόνο στον ναό της ταχύτητας, τη Μόντσα ο ρυθμός είναι πιο γρήγορος. Με μήκος 6.174 χιλιόμετρα, η διαδρομή στη Τζέντα είναι η μεγαλύτερη σε δημόσιους δρόμους και η 2η μεγαλύτερη συνολικά, μετά το Σπα. Απαρτίζεται από 27 στροφές, καμία πίστα δεν έχει περισσότερες, και οι οδηγοί θα χρειαστεί να στρίψουν 1350 φορές, πριν τερματίσουν τους 50 γύρους. Πολλές στροφές είναι μέσης ή υψηλής ταχύτητας, οπότε μονοθέσια και οδηγοί, υπόκεινται σε υψηλά πλευρικά φορτία. Όπως και στο Μπαχρέιν, οι κατατακτήριες δοκιμές και ο αγώνας πραγματοποιούνται βράδυ. Η έναρξη του 2ου Grand Prix είναι προγραμματισμένη στις 19:00 ώρα Ελλάδος και οι θερμοκρασίες αναμένεται να είναι αισθητά χαμηλότερες από αυτές στο FP1 και στο FP3, την Πέμπτη 7 Μαρτίου και την Παρασκευή 8 Μαρτίου, αντίστοιχα. Παράλληλα, η πίστα της Τζέντα, εκτός από τους αγώνες υποστήριξης του 2ου γύρου του πρωταθλήματος Formula 2,  φιλοξενεί, την πρεμιέρα του αμιγώς γυναικείου πρωταθλήματος F1 Academy, που θα μεταδοθεί απευθείας από το ΑΝΤ1+ στις 14:05. Πρόκειται για τον 1ο από τους 7 γύρους του θεσμού, που όλοι θα διεξαχθούν στο πλαίσιο του F1 Grand Prix. Από φέτος, η F1 Academy συγκαταλέγεται ως κατηγορία junior, οπότε οι πέντε κορυφαίες οδηγοί του πρωταθλήματος θα λάβουν πόντους για Superlicense της FIA, που επιτρέπει να οδηγήσεις και στη F1. Επίσης, σε κάθε αγώνα θα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί, μια τοπική οδηγός. Στη Σαουδική Αραβία, θα αγωνιστεί η Ρίμα Τζουφάλι.  Στην εκπομπή «Formula 1 Show», που ξεκινά, μια ώρα πριν τον αγώνα, το Σάββατο 9 Μαρτίου στις 18:00, μπορείτε να παρακολουθήσετε αποκλειστικά θέματα και συνεντεύξεις από την καρδιά της δράσης αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+. Μεταξύ άλλων, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η συνέντευξη του διευθυντή FIA Formula 1, Νικόλα Τομπάζη στον Πάνο Σεϊτανίδη αλλά και η ανάλυση του αεροδυναμικού σχεδιασμού της Red Bull. Στην παρουσίαση της εκπομπής θα πλαισιώσουν τον Τάκη Πουρναράκη και τον Πάνο Σεϊτανίδη, η Μαρία Θωμά και ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης. Στις μεταδόσεις θα βρίσκονται οι Γιώργος Ανανίδας, Μαρία Ανδρεάδη, Κώστας Λεώνης, Τζώρτζης Μαρκογιάννης, Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σεϊτανίδης. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ 2ου GRAND PRIX ΣΕ ΑΝΤ1+:

F1 FP1 7/3 15:30 ANT1+

F2 Qualifying 7/3 17:00 ANT1+

F1 FP2 7/3 19:00 ANT1+

F1 Academy First Race 8/3 14:10 ANT1+

F1 FP3 8/3 15:30 ANT1+

F2 Sprint Race 8/3 17:10 ANT1+

F1 Qualifying 8/3 19:00 ANT1+

F1 Academy Second Race 9/3 14:05 ANT1+

F2 Feature Race 9/3 15:25 ANT1+

F1 Formula 1 Show 9/3 18:00 ANT1+

F1 Race 9/3 19:00 ANT1+

F1 Formula 1 Show 9/3 Με τη λήξη του αγώνα ΑΝΤ1+

F1 Race (delay) 9/3 23:00 ANT1

Θα μπορέσει ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull Racing να παραμείνουν στην κορυφή ή θα έχει απάντηση ο ανταγωνισμός; Μη χάσετε ούτε λεπτό από την αδρεναλίνη και το θέαμα της Formula 1, το Σάββατο 9 Μαρτίου, στις 19:00 ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στις 23:00 στον ΑΝΤ1. Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα και τον Πάνο Σεϊτανίδη να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους, να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia», να φτιάξουν την ομάδα τους στο F1 Fantasy και να τη βάλουν τη λίγκα F1 ANT1 και φυσικά να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράση ...

Χωρίς προβλήματα διεξήχθησαν το Σάββατο 6 Απριλίου οι χρονομετρημένες δοκιμές της Ανάβασης Ριτσώνας, του πρώτου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Η πλειονότητα των οδηγών βελτίωσε τις επιδόσεις σκέλος με σκέλος και δηλώνει έτοιμη να ριχτεί στη μάχη με τα χρονόμετρα την Κυριακή. Ο καιρός ήταν με το μέρος θεατών, οδηγών και οργανωτών, με αποτέλεσμα η διαδικασία να κυλήσει ομαλά και να πραγματοποιηθούν και τα τρία σκέλη των προγραμματισμένων δοκιμών. Στο αγωνιστικό μέρος, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) έδειξε από το Σάββατο αποφασισμένος για τη νίκη στη Formula Saloon , κατηγορία στην οποία κατέκτησε τον τίτλο το 2023. Ο «Mario» σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 2:00.05 και στόχος του στον αγώνα είναι εκτός από τη νίκη, να πετύχει χρόνο λιγότερο από 2 λεπτά. Ο Πιτ Παρθένης αν και αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, ανέκαμψε στη συνέχεια, πέτυχε τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση στην κατηγορία και αναμένεται να «κυνηγήσει» τον οδηγό του Ford Fiesta την Κυριακή,

Fabricia Pons ......

Σας αρέσει να αγωνίζεστε στην Ελλάδα; «100%. Μου αρέσει να αγωνίζομαι πάρα πολύ στην Ελλάδα!» Το 1982 κερδίσατε με τη Μισέλ Μουτόν το Ράλλυ Ακρόπολις. Είστε το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που το έχει καταφέρει. Σήμερα με τον “Lucky” κερδίσατε το ασφάλτινος σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, πιστεύετε ότι μπορείτε να κερδίσετε και στο χώμα; «Είμαστε ικανοποιημένοι από το σημερινό μας αποτέλεσμα και στόχος μας είναι να απολαύσουμε το αυριανό σκέλος, αλλά και να τερματίσουμε πάλι στην 1η θέση.» Ποια είναι η άποψη σας για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις; «Είναι ένα πολύ καλό ράλλυ. Δυστυχώς, όμως, πλέον είναι μικρό, για παράδειγμα η 1η μέρα του αγώνα είχε μόλις δύο ειδικές. Βάλαμε τα κράνη το μεσημέρι και το απόγευμα είχε ήδη τελειώσει. Το ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες. Στο παρελθόν είχαμε σημειώσεις και για τις ειδικές διαδρομές, και για τις απλές, επειδή οι απλές ήταν τότε πολύ σφικτές σε χρόνο. Ήταν ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, ενώ δυστυχώς τώρα είναι

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...