Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Jeep Avenger e-Hybrid ...


Δύο προσθήκες με μεγάλο ειδικό βάρος απέκτησε η γκάμα του Jeep Avenger. 

Η πρώτη αφορά στο επίπεδο εξοπλισμού Longitude σε συνδυασμό με τον 1.2Τ κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 100 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η τιμή της νέας έκδοσης είναι €23.990.

Η δεύτερη προσθήκη για τον κάτοχο του τίτλου «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2023 έχει να κάνει με την έκδοση e-Hybrid, με 48V ήπια υβριδικό σύστημα και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας. Τα δύο αυτά στοιχεία εξασφαλίζουν από κοινού την οδηγική εμπειρία ενός full υβριδικού συστήματος μαζί με fun to drive χαρακτήρα, σε τιμή που ξεκινάει από τις €26.490.


Η γκάμα των εκδόσεων περιλαμβάνει τα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit. Ακόμα και στο εισαγωγικό Longitude ο εξοπλισμός έχει όλα όσα χρειάζονται για εύκολη, άνετη και ασφαλή καθημερινότητα: Οθόνη αφής 10,25” για το infotainment, υπηρεσίες Uconnect, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16”, διατήρηση της λωρίδας κίνησης, αυτόνομο φρενάρισμα, αναγνώριση των οδικών σημάτων, αλλά και τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control, ως σύμμαχο για τις διαδρομές εκτός ασφάλτου. Το Altitude προσθέτει μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες, τιμόνι με επένδυση από οικολογικό δέρμα, αυτόματο κλιματισμό και πίνακα οργάνων 10,25”, ενώ το κορυφαίο Summit 18άρες ζάντες αλουμινίου, Full LED εμπρός φώτα, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, επαγωγική φόρτιση, handsfree πόρτα χώρου αποσκευών, αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, κάμερα οπισθοπορείας με drone view, αισθητήρες παρκαρίσματος 360ο και παρακολούθηση τυφλού σημείου. Υπάρχουν επίσης πολλά πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού που αναβαθμίζουν περαιτέρω το στιλ, την πολυτέλεια και την ψυχαγωγία, φέρνοντας το Avenger στα μέτρα του κάθε πελάτη. Σημαντική είδηση είναι και ότι σε όλα τα Jeep Avenger διατίθεται πλέον και ανοιγόμενη ηλιοροφή, με συνολικό εμβαδό 0,9 m2 εκ των οποίων τα 0,2 m2 ανοίγουν. Για το Avenger το λογότυπο e-Hybrid κρύβει από πίσω του ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V με πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 21 kW που βρίσκεται τοποθετημένος αμέσως μετά το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις έξι σχέσεις, έχει τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, με ταχύτητα έως 30 km/h και για απόσταση έως 1 km. Σύστημα εξηλεκτρισμού (με μίζα-εναλλάκτη BSG) διαθέτει και ο θερμικός κινητήρας των 1,2 lt, ο οποίος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller προκειμένου να επωφελείται στο μέγιστο βαθμό από το υβριδικό πακέτο.


Με τους 100 PS και τα 205 Nm το νέο Avenger e-Hybrid ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10,9” και έχει τελική ταχύτητα 184 km/h, ενώ καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,9-5,1 lt/100 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και εκπέμπει 111-114 g/km CO2, οπότε δεν επιβαρύνεται από τέλη κυκλοφορίας και μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά στο δακτύλιο. Να σημειωθεί και ότι υπάρχει δυνατότητα έλξης ρυμουλκούμενου έως 1.100 kg -με φρένα, βάρος που για την έκδοση βενζίνης φτάνει τα 1.200 kg.


Οι τιμές για την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα ξεκινούν από €30.700 για την έκδοση Longitude μαζί με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», ενώ η μπαταρία της καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών. Τα μηχανικά μέρη καλύπτονται για 4 χρόνια ή 160.000 km, όπως σε όλα τα Avenger. Για όλες τις λεπτομέρειες της εμπλουτισμένης γκάμας του μοντέλου και για τον αναλυτικό τιμοκατάλογο, μπορείτε να επισκεφθείτε τόσο το jeep.gr όσο και το επίσημο δίκτυο συνεργατών της μάρκας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου