Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Jeep Avenger 4xe ...


Πιστή στην παράδοση που τη θέλει αφοσιωμένη στην περιπέτεια και την υψηλή τεχνολογία, η Jeep ανακοινώνει την νεότερη προσθήκη στην γκάμα του πιο κόμπακτ σε διαστάσεις μοντέλου της. Το Avenger 4xe χρησιμοποιεί με τον ιδανικό τρόπο τον εξηλεκτρισμό για να εξελίξει περαιτέρω τις αξίες της μάρκας και να προσαρμόσει στο σήμερα το θρύλο που χτίζει η Jeep από το 1941. Όλη η υπόσταση της νέας έκδοσης του Jeep Avenger στηρίζεται στην υβριδική τεχνολογία 4xe. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα δεν αποσκοπεί απλώς στην μείωση της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων αλλά σε κάτι πολύ πιο σημαντικό: Στο να εξασφαλίζει μοναδική εξηλεκτρισμένη οδηγική εμπειρία σε όλα τα τερέν. Με το νέο μοντέλο η Jeep έχει πλέον τετρακίνητη εκπροσώπηση σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Με το συνδυασμό του υβριδικού συστήματος και τετρακίνησης, το αποτέλεσμα είναι κορυφαία πρόσφυση και εκτός δρόμου δυνατότητες που δεν έχουν αντίπαλο στην κατηγορία. Το υβριδικό σύστημα του Avenger 4xe συντίθεται από τον θερμικό κινητήρα των 1,2 lt με ισχύ 136 HP (100 kW) και δύο ηλεκτρικούς που αποδίδουν 21 kW ο καθένας. Όπως συμβαίνει και στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο με το διπλό συμπλέκτη και τις 6 σχέσεις, ενώ ο άλλος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι χάρη στην τεχνολογία “power looping” ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται συνεχώς με ενέργεια, οπότε το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο χωρίς περιορισμούς που αφορούν στο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Το αποτέλεσμα δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα πραγματικό Jeep, που μπορεί να τα βγάλει πέρα απέναντι σε κάθε δυσκολία. Το Avenger 4xe μπορεί επίσης να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με χαμηλή ταχύτητα, χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ύστερα και από την προσθήκη της έκδοσης 4xe στην γκάμα του Avenger, η Jeep ολοκληρώνει με ακόμα μεγαλύτερη συνέπεια τη δέσμευσή της για την κάλυψη όλων των αναγκών που έχουν οι πελάτες της. Με την αμιγώς ηλεκτρική, τη θερμική, την ήπια υβριδική και τώρα με την εξηλεκτρισμένη τετρακίνητη έκδοση, το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις Jeep μπορεί να διευρύνει ακόμα περισσότερο το όριο των υψηλών ικανοτήτων σε συνδυασμό με τη βιωσιμότητα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου