Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Jeep Avenger 4xe ...


Πιστή στην παράδοση που τη θέλει αφοσιωμένη στην περιπέτεια και την υψηλή τεχνολογία, η Jeep ανακοινώνει την νεότερη προσθήκη στην γκάμα του πιο κόμπακτ σε διαστάσεις μοντέλου της. Το Avenger 4xe χρησιμοποιεί με τον ιδανικό τρόπο τον εξηλεκτρισμό για να εξελίξει περαιτέρω τις αξίες της μάρκας και να προσαρμόσει στο σήμερα το θρύλο που χτίζει η Jeep από το 1941. Όλη η υπόσταση της νέας έκδοσης του Jeep Avenger στηρίζεται στην υβριδική τεχνολογία 4xe. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα δεν αποσκοπεί απλώς στην μείωση της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων αλλά σε κάτι πολύ πιο σημαντικό: Στο να εξασφαλίζει μοναδική εξηλεκτρισμένη οδηγική εμπειρία σε όλα τα τερέν. Με το νέο μοντέλο η Jeep έχει πλέον τετρακίνητη εκπροσώπηση σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Με το συνδυασμό του υβριδικού συστήματος και τετρακίνησης, το αποτέλεσμα είναι κορυφαία πρόσφυση και εκτός δρόμου δυνατότητες που δεν έχουν αντίπαλο στην κατηγορία. Το υβριδικό σύστημα του Avenger 4xe συντίθεται από τον θερμικό κινητήρα των 1,2 lt με ισχύ 136 HP (100 kW) και δύο ηλεκτρικούς που αποδίδουν 21 kW ο καθένας. Όπως συμβαίνει και στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο με το διπλό συμπλέκτη και τις 6 σχέσεις, ενώ ο άλλος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι χάρη στην τεχνολογία “power looping” ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται συνεχώς με ενέργεια, οπότε το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο χωρίς περιορισμούς που αφορούν στο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Το αποτέλεσμα δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα πραγματικό Jeep, που μπορεί να τα βγάλει πέρα απέναντι σε κάθε δυσκολία. Το Avenger 4xe μπορεί επίσης να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με χαμηλή ταχύτητα, χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ύστερα και από την προσθήκη της έκδοσης 4xe στην γκάμα του Avenger, η Jeep ολοκληρώνει με ακόμα μεγαλύτερη συνέπεια τη δέσμευσή της για την κάλυψη όλων των αναγκών που έχουν οι πελάτες της. Με την αμιγώς ηλεκτρική, τη θερμική, την ήπια υβριδική και τώρα με την εξηλεκτρισμένη τετρακίνητη έκδοση, το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις Jeep μπορεί να διευρύνει ακόμα περισσότερο το όριο των υψηλών ικανοτήτων σε συνδυασμό με τη βιωσιμότητα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...