Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Jeep Avenger 4xe ...


Πιστή στην παράδοση που τη θέλει αφοσιωμένη στην περιπέτεια και την υψηλή τεχνολογία, η Jeep ανακοινώνει την νεότερη προσθήκη στην γκάμα του πιο κόμπακτ σε διαστάσεις μοντέλου της. Το Avenger 4xe χρησιμοποιεί με τον ιδανικό τρόπο τον εξηλεκτρισμό για να εξελίξει περαιτέρω τις αξίες της μάρκας και να προσαρμόσει στο σήμερα το θρύλο που χτίζει η Jeep από το 1941. Όλη η υπόσταση της νέας έκδοσης του Jeep Avenger στηρίζεται στην υβριδική τεχνολογία 4xe. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα δεν αποσκοπεί απλώς στην μείωση της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων αλλά σε κάτι πολύ πιο σημαντικό: Στο να εξασφαλίζει μοναδική εξηλεκτρισμένη οδηγική εμπειρία σε όλα τα τερέν. Με το νέο μοντέλο η Jeep έχει πλέον τετρακίνητη εκπροσώπηση σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Με το συνδυασμό του υβριδικού συστήματος και τετρακίνησης, το αποτέλεσμα είναι κορυφαία πρόσφυση και εκτός δρόμου δυνατότητες που δεν έχουν αντίπαλο στην κατηγορία. Το υβριδικό σύστημα του Avenger 4xe συντίθεται από τον θερμικό κινητήρα των 1,2 lt με ισχύ 136 HP (100 kW) και δύο ηλεκτρικούς που αποδίδουν 21 kW ο καθένας. Όπως συμβαίνει και στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο με το διπλό συμπλέκτη και τις 6 σχέσεις, ενώ ο άλλος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι χάρη στην τεχνολογία “power looping” ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται συνεχώς με ενέργεια, οπότε το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο χωρίς περιορισμούς που αφορούν στο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Το αποτέλεσμα δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα πραγματικό Jeep, που μπορεί να τα βγάλει πέρα απέναντι σε κάθε δυσκολία. Το Avenger 4xe μπορεί επίσης να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με χαμηλή ταχύτητα, χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ύστερα και από την προσθήκη της έκδοσης 4xe στην γκάμα του Avenger, η Jeep ολοκληρώνει με ακόμα μεγαλύτερη συνέπεια τη δέσμευσή της για την κάλυψη όλων των αναγκών που έχουν οι πελάτες της. Με την αμιγώς ηλεκτρική, τη θερμική, την ήπια υβριδική και τώρα με την εξηλεκτρισμένη τετρακίνητη έκδοση, το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις Jeep μπορεί να διευρύνει ακόμα περισσότερο το όριο των υψηλών ικανοτήτων σε συνδυασμό με τη βιωσιμότητα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ