Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Dacia Spring ...


Η Dacia ανανεώνει το Spring σχεδιαστικά και εξοπλιστικά προσδίδοντας του ένα σαφώς πιο αστικό όσο και πιο σύγχρονο στίγμα. Το μοντέλο που ανέλαβε να δώσει το ηλεκτρικό στίγμα δια χειρός Dacia, ανανεώνεται βελτιώνοντας κάθε παράμετρό του, σε έκταση που υπερβαίνει τις εθιμοτυπικές βελτιώσεις της διαδικασίας και προσδίδουν στο 3,7 –πλέον- μέτρων ένα πιο pop χαρακτήρα. Ξεκινώντας από την αρκετά διαφορετική εξωτερική του εμφάνιση, εκτός από τα 3,0 εκατοστά μικρότερου μήκους, το Duster υποδέχεται στην όψη του την νέα γρίλια και σήμα των Dacia όπως αυτή εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της μεταξύ των οποίων και το ανανεωμένο Duster, και η οποία περιστοιχίζεται από νέου σχεδιασμού εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά είναι η επιλογή της Dacia να επενδύσει τους προφυλακτήρες με ένα μοτίβο που θυμίζει τυπωμένο χαρτί η χρησιμότητα του οποίου έγκειται στην μείωση των εμφανών φθορών που προκύπτουν από την μετακίνηση και την στάθμευση σε αστικό περιβάλλον. Επίσης οι συγκεκριμένες επιφάνειες αντικαθίστανται εύκολα εφόσον η φθορά τους το επιβάλλει.


Η Dacia αφαίρεσε τις ράγες οροφής καθώς χρησιμοποιούνται ελάχιστα σε ένα αστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο ενώ τα προστατευτικά στα πλευρικά τμήματα έχουν αποκτήσει μια διαφορετική σχεδίαση. Η low-cost φίρμα έχει επιλέξει τη διόγκωση των θόλων προφανώς στο πλαίσιο της προστασίας του αμαξώματος από φθορές στο ασφυκτικό αστικό οδικό δίκτυο. Στο πίσω τμήμα εκτός από την νέα, πιο παιχνιδιάρικη αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ανάμεσά τους παρεπιδημεί μια νέα λωρίδα από πλαστικό με το λογότυπο της Dacia που τονίζει το πλάτος του αμαξώματος. Η θυγατρική της Renault έχει επίσης να εμπλουτίσει την παλέτα αποχρώσεων με δύο ακόμα προσθήκες. Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς το Spring διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο και πιο clean cut ταμπλό. Οι εκδόσεις που βρίσκονται στην βάση της γκάμας εφοδιάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών καθώς και μια βάση για smartphone που μπορεί να υποκαταστήσει το infotainment. Oι εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα επωφελούνται από ένα infotainment 10,0 ιντσών με αιωρούμενη οθόνη αφής και δυνατότητα αναβάθμισης Over The Air, κάτω από την οποία μετακινούνται πλέον οι αεραγωγοί σε μοτίβο «Υ» ενώ χαμηλότερα παραμένουν οι φυσικοί διακόπτες για εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.


Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το ρυθμιζόμενο πλέον καθ΄ύψος τιμόνι ενώ το φινίρισμα είναι σαφώς πιο προσεγμένο χάρη στις λεπτομέρειες και στις διαφορετικές υφές. Επίσης το Duster επιτρέπει πλέον την διαβάθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση μέσω του διακόπτη B. Στις προαιρετικές επιλογές του συγκαταλέγονται πρακτικές λύσεις όπως ποτηροθήκη, στήριγμα για το καλώδιο φόρτισης, βάση κινητού με ή χωρίς επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης. Aναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει, αναλόγως την έκδοση, cruise control, αισθητήρες στάθμευσης, περιοριστή ταχύτητας, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, θύρες USB-C μεταξύ άλλων. Παρά την οριακή μείωση του μήκους, το Spring διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ κατά 8%, ξεκινώντας από τα 308 λίτρα και φτάνοντας έως τα 1.004 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.


Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η γκάμα ηλεκτρικών συνόλων η οποία εξακολουθεί να αποτελείται από δύο επιλογές με ισχύ 45 ίππων και 65 ίππων με 125 και 113 Nm ροπής αντίστοιχα. Η μπαταρία των 27 kWh εγγυάται αυτονομία έως 220 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης, μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως kW σε ταχυφορτιστή DC, μια δυνατότητα που αποτελεί προαιρετική επιλογή και εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 45 λεπτά. Επίσης το νέο Spring διαθέτει σύστημα V2L το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για την επαναφόρτιση εξωτερικών συσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την αναβάθμιση, το Dacia Spring υπόσχεται να παραμείνει το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...