Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Dacia Spring ...


Η Dacia ανανεώνει το Spring σχεδιαστικά και εξοπλιστικά προσδίδοντας του ένα σαφώς πιο αστικό όσο και πιο σύγχρονο στίγμα. Το μοντέλο που ανέλαβε να δώσει το ηλεκτρικό στίγμα δια χειρός Dacia, ανανεώνεται βελτιώνοντας κάθε παράμετρό του, σε έκταση που υπερβαίνει τις εθιμοτυπικές βελτιώσεις της διαδικασίας και προσδίδουν στο 3,7 –πλέον- μέτρων ένα πιο pop χαρακτήρα. Ξεκινώντας από την αρκετά διαφορετική εξωτερική του εμφάνιση, εκτός από τα 3,0 εκατοστά μικρότερου μήκους, το Duster υποδέχεται στην όψη του την νέα γρίλια και σήμα των Dacia όπως αυτή εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της μεταξύ των οποίων και το ανανεωμένο Duster, και η οποία περιστοιχίζεται από νέου σχεδιασμού εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά είναι η επιλογή της Dacia να επενδύσει τους προφυλακτήρες με ένα μοτίβο που θυμίζει τυπωμένο χαρτί η χρησιμότητα του οποίου έγκειται στην μείωση των εμφανών φθορών που προκύπτουν από την μετακίνηση και την στάθμευση σε αστικό περιβάλλον. Επίσης οι συγκεκριμένες επιφάνειες αντικαθίστανται εύκολα εφόσον η φθορά τους το επιβάλλει.


Η Dacia αφαίρεσε τις ράγες οροφής καθώς χρησιμοποιούνται ελάχιστα σε ένα αστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο ενώ τα προστατευτικά στα πλευρικά τμήματα έχουν αποκτήσει μια διαφορετική σχεδίαση. Η low-cost φίρμα έχει επιλέξει τη διόγκωση των θόλων προφανώς στο πλαίσιο της προστασίας του αμαξώματος από φθορές στο ασφυκτικό αστικό οδικό δίκτυο. Στο πίσω τμήμα εκτός από την νέα, πιο παιχνιδιάρικη αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ανάμεσά τους παρεπιδημεί μια νέα λωρίδα από πλαστικό με το λογότυπο της Dacia που τονίζει το πλάτος του αμαξώματος. Η θυγατρική της Renault έχει επίσης να εμπλουτίσει την παλέτα αποχρώσεων με δύο ακόμα προσθήκες. Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς το Spring διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο και πιο clean cut ταμπλό. Οι εκδόσεις που βρίσκονται στην βάση της γκάμας εφοδιάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών καθώς και μια βάση για smartphone που μπορεί να υποκαταστήσει το infotainment. Oι εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα επωφελούνται από ένα infotainment 10,0 ιντσών με αιωρούμενη οθόνη αφής και δυνατότητα αναβάθμισης Over The Air, κάτω από την οποία μετακινούνται πλέον οι αεραγωγοί σε μοτίβο «Υ» ενώ χαμηλότερα παραμένουν οι φυσικοί διακόπτες για εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.


Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το ρυθμιζόμενο πλέον καθ΄ύψος τιμόνι ενώ το φινίρισμα είναι σαφώς πιο προσεγμένο χάρη στις λεπτομέρειες και στις διαφορετικές υφές. Επίσης το Duster επιτρέπει πλέον την διαβάθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση μέσω του διακόπτη B. Στις προαιρετικές επιλογές του συγκαταλέγονται πρακτικές λύσεις όπως ποτηροθήκη, στήριγμα για το καλώδιο φόρτισης, βάση κινητού με ή χωρίς επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης. Aναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει, αναλόγως την έκδοση, cruise control, αισθητήρες στάθμευσης, περιοριστή ταχύτητας, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, θύρες USB-C μεταξύ άλλων. Παρά την οριακή μείωση του μήκους, το Spring διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ κατά 8%, ξεκινώντας από τα 308 λίτρα και φτάνοντας έως τα 1.004 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.


Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η γκάμα ηλεκτρικών συνόλων η οποία εξακολουθεί να αποτελείται από δύο επιλογές με ισχύ 45 ίππων και 65 ίππων με 125 και 113 Nm ροπής αντίστοιχα. Η μπαταρία των 27 kWh εγγυάται αυτονομία έως 220 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης, μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως kW σε ταχυφορτιστή DC, μια δυνατότητα που αποτελεί προαιρετική επιλογή και εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 45 λεπτά. Επίσης το νέο Spring διαθέτει σύστημα V2L το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για την επαναφόρτιση εξωτερικών συσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την αναβάθμιση, το Dacia Spring υπόσχεται να παραμείνει το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου