Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Dacia Spring ...


Η Dacia ανανεώνει το Spring σχεδιαστικά και εξοπλιστικά προσδίδοντας του ένα σαφώς πιο αστικό όσο και πιο σύγχρονο στίγμα. Το μοντέλο που ανέλαβε να δώσει το ηλεκτρικό στίγμα δια χειρός Dacia, ανανεώνεται βελτιώνοντας κάθε παράμετρό του, σε έκταση που υπερβαίνει τις εθιμοτυπικές βελτιώσεις της διαδικασίας και προσδίδουν στο 3,7 –πλέον- μέτρων ένα πιο pop χαρακτήρα. Ξεκινώντας από την αρκετά διαφορετική εξωτερική του εμφάνιση, εκτός από τα 3,0 εκατοστά μικρότερου μήκους, το Duster υποδέχεται στην όψη του την νέα γρίλια και σήμα των Dacia όπως αυτή εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της μεταξύ των οποίων και το ανανεωμένο Duster, και η οποία περιστοιχίζεται από νέου σχεδιασμού εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά είναι η επιλογή της Dacia να επενδύσει τους προφυλακτήρες με ένα μοτίβο που θυμίζει τυπωμένο χαρτί η χρησιμότητα του οποίου έγκειται στην μείωση των εμφανών φθορών που προκύπτουν από την μετακίνηση και την στάθμευση σε αστικό περιβάλλον. Επίσης οι συγκεκριμένες επιφάνειες αντικαθίστανται εύκολα εφόσον η φθορά τους το επιβάλλει.


Η Dacia αφαίρεσε τις ράγες οροφής καθώς χρησιμοποιούνται ελάχιστα σε ένα αστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο ενώ τα προστατευτικά στα πλευρικά τμήματα έχουν αποκτήσει μια διαφορετική σχεδίαση. Η low-cost φίρμα έχει επιλέξει τη διόγκωση των θόλων προφανώς στο πλαίσιο της προστασίας του αμαξώματος από φθορές στο ασφυκτικό αστικό οδικό δίκτυο. Στο πίσω τμήμα εκτός από την νέα, πιο παιχνιδιάρικη αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ανάμεσά τους παρεπιδημεί μια νέα λωρίδα από πλαστικό με το λογότυπο της Dacia που τονίζει το πλάτος του αμαξώματος. Η θυγατρική της Renault έχει επίσης να εμπλουτίσει την παλέτα αποχρώσεων με δύο ακόμα προσθήκες. Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς το Spring διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο και πιο clean cut ταμπλό. Οι εκδόσεις που βρίσκονται στην βάση της γκάμας εφοδιάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών καθώς και μια βάση για smartphone που μπορεί να υποκαταστήσει το infotainment. Oι εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα επωφελούνται από ένα infotainment 10,0 ιντσών με αιωρούμενη οθόνη αφής και δυνατότητα αναβάθμισης Over The Air, κάτω από την οποία μετακινούνται πλέον οι αεραγωγοί σε μοτίβο «Υ» ενώ χαμηλότερα παραμένουν οι φυσικοί διακόπτες για εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.


Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το ρυθμιζόμενο πλέον καθ΄ύψος τιμόνι ενώ το φινίρισμα είναι σαφώς πιο προσεγμένο χάρη στις λεπτομέρειες και στις διαφορετικές υφές. Επίσης το Duster επιτρέπει πλέον την διαβάθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση μέσω του διακόπτη B. Στις προαιρετικές επιλογές του συγκαταλέγονται πρακτικές λύσεις όπως ποτηροθήκη, στήριγμα για το καλώδιο φόρτισης, βάση κινητού με ή χωρίς επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης. Aναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει, αναλόγως την έκδοση, cruise control, αισθητήρες στάθμευσης, περιοριστή ταχύτητας, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, θύρες USB-C μεταξύ άλλων. Παρά την οριακή μείωση του μήκους, το Spring διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ κατά 8%, ξεκινώντας από τα 308 λίτρα και φτάνοντας έως τα 1.004 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.


Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η γκάμα ηλεκτρικών συνόλων η οποία εξακολουθεί να αποτελείται από δύο επιλογές με ισχύ 45 ίππων και 65 ίππων με 125 και 113 Nm ροπής αντίστοιχα. Η μπαταρία των 27 kWh εγγυάται αυτονομία έως 220 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης, μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως kW σε ταχυφορτιστή DC, μια δυνατότητα που αποτελεί προαιρετική επιλογή και εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 45 λεπτά. Επίσης το νέο Spring διαθέτει σύστημα V2L το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για την επαναφόρτιση εξωτερικών συσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την αναβάθμιση, το Dacia Spring υπόσχεται να παραμείνει το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Στα μικρόφωνα Γ. Σταυρόπουλος και Ν. Τσάδαρης ...

Λίγα 24ωρα απομένουν μέχρι την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου που θα δοθεί η εκκίνηση του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος του WRC. Στις 19:00 το πρώτο πλήρωμα, από τα 72 που περιλαμβάνονται στη λίστα των συμμετοχών, οι Neuville-Wydaeghe με το Hyundai i20 Rally1, ως επικεφαλής του πρωταθλήματος, θα εκκινήσουν μπροστά από την είσοδο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, για τη μεγάλη περιπέτεια του φετινού αγώνα. Όλη την εξέλιξη του αγώνα, λεπτό προς λεπτό, χλμ. προς χλμ. θα την ακούτε ζωντανά από το επίσημο ραδιόφωνο του αγώνα, το Λαμία FM-1 στους 96.2 και διαδικτυακά στο lamiafm1.gr . Με συνεντεύξεις, σχόλια, ρεπορτάζ, δηλώσεις και ειδήσεις καθ΄όλη τη διάρκεια του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε να έχετε μια πλήρη ενημέρωση για τον εθνικό μας αγώνα. Επίσης τα μικρόφωνα θα είναι «ανοικτά» για όποια/ο φίλο των αγώνων θα θέλει να πει τη δική του άποψη για τους αγώνες, τι είδε στις ειδικές διαδρομές, ποιο πλήρωμα του αρέσει, με χαρά να την/τον φιλοξενήσουμε στο studio το οποίο θα είναι, όπως εξάλλου κάθε χρόνο,