Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Dacia Spring ...


Η Dacia ανανεώνει το Spring σχεδιαστικά και εξοπλιστικά προσδίδοντας του ένα σαφώς πιο αστικό όσο και πιο σύγχρονο στίγμα. Το μοντέλο που ανέλαβε να δώσει το ηλεκτρικό στίγμα δια χειρός Dacia, ανανεώνεται βελτιώνοντας κάθε παράμετρό του, σε έκταση που υπερβαίνει τις εθιμοτυπικές βελτιώσεις της διαδικασίας και προσδίδουν στο 3,7 –πλέον- μέτρων ένα πιο pop χαρακτήρα. Ξεκινώντας από την αρκετά διαφορετική εξωτερική του εμφάνιση, εκτός από τα 3,0 εκατοστά μικρότερου μήκους, το Duster υποδέχεται στην όψη του την νέα γρίλια και σήμα των Dacia όπως αυτή εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της μεταξύ των οποίων και το ανανεωμένο Duster, και η οποία περιστοιχίζεται από νέου σχεδιασμού εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά είναι η επιλογή της Dacia να επενδύσει τους προφυλακτήρες με ένα μοτίβο που θυμίζει τυπωμένο χαρτί η χρησιμότητα του οποίου έγκειται στην μείωση των εμφανών φθορών που προκύπτουν από την μετακίνηση και την στάθμευση σε αστικό περιβάλλον. Επίσης οι συγκεκριμένες επιφάνειες αντικαθίστανται εύκολα εφόσον η φθορά τους το επιβάλλει.


Η Dacia αφαίρεσε τις ράγες οροφής καθώς χρησιμοποιούνται ελάχιστα σε ένα αστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο ενώ τα προστατευτικά στα πλευρικά τμήματα έχουν αποκτήσει μια διαφορετική σχεδίαση. Η low-cost φίρμα έχει επιλέξει τη διόγκωση των θόλων προφανώς στο πλαίσιο της προστασίας του αμαξώματος από φθορές στο ασφυκτικό αστικό οδικό δίκτυο. Στο πίσω τμήμα εκτός από την νέα, πιο παιχνιδιάρικη αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ανάμεσά τους παρεπιδημεί μια νέα λωρίδα από πλαστικό με το λογότυπο της Dacia που τονίζει το πλάτος του αμαξώματος. Η θυγατρική της Renault έχει επίσης να εμπλουτίσει την παλέτα αποχρώσεων με δύο ακόμα προσθήκες. Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς το Spring διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο και πιο clean cut ταμπλό. Οι εκδόσεις που βρίσκονται στην βάση της γκάμας εφοδιάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών καθώς και μια βάση για smartphone που μπορεί να υποκαταστήσει το infotainment. Oι εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα επωφελούνται από ένα infotainment 10,0 ιντσών με αιωρούμενη οθόνη αφής και δυνατότητα αναβάθμισης Over The Air, κάτω από την οποία μετακινούνται πλέον οι αεραγωγοί σε μοτίβο «Υ» ενώ χαμηλότερα παραμένουν οι φυσικοί διακόπτες για εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.


Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το ρυθμιζόμενο πλέον καθ΄ύψος τιμόνι ενώ το φινίρισμα είναι σαφώς πιο προσεγμένο χάρη στις λεπτομέρειες και στις διαφορετικές υφές. Επίσης το Duster επιτρέπει πλέον την διαβάθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση μέσω του διακόπτη B. Στις προαιρετικές επιλογές του συγκαταλέγονται πρακτικές λύσεις όπως ποτηροθήκη, στήριγμα για το καλώδιο φόρτισης, βάση κινητού με ή χωρίς επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης. Aναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει, αναλόγως την έκδοση, cruise control, αισθητήρες στάθμευσης, περιοριστή ταχύτητας, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, θύρες USB-C μεταξύ άλλων. Παρά την οριακή μείωση του μήκους, το Spring διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ κατά 8%, ξεκινώντας από τα 308 λίτρα και φτάνοντας έως τα 1.004 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.


Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η γκάμα ηλεκτρικών συνόλων η οποία εξακολουθεί να αποτελείται από δύο επιλογές με ισχύ 45 ίππων και 65 ίππων με 125 και 113 Nm ροπής αντίστοιχα. Η μπαταρία των 27 kWh εγγυάται αυτονομία έως 220 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης, μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως kW σε ταχυφορτιστή DC, μια δυνατότητα που αποτελεί προαιρετική επιλογή και εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 45 λεπτά. Επίσης το νέο Spring διαθέτει σύστημα V2L το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για την επαναφόρτιση εξωτερικών συσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την αναβάθμιση, το Dacia Spring υπόσχεται να παραμείνει το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι