Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο ...


Με χαμόγελα και ικανοποίηση ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο τα Ελληνικά πληρώματα, συμμετέχοντας σε έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες Regularity παγκοσμίως. Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση του σύγχρονου Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια ανοίγει την αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, περισσότερα από 230 πληρώματα εκκίνησαν από τέσσερις διαφορετικές πόλεις σε Γερμανία (Μπαντ Χόμμπουργκ), Σκωτία (Γλασκώβη), Ιταλία (Μιλάνο) και Γαλλία (Ρεμς) Ανάμεσά τους ήταν και 7 Ελληνικοί συνδυασμοί που προτίμησαν να εκκινήσουν την περιπέτεια από το Μιλάνο της γειτονικής Ιταλίας, την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου. Όλοι τους κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, τερματίζοντας, μάλιστα, ψηλά στην κατάταξη, λαμβάνοντας υπόψη την αθρόα συμμετοχή.


Οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργουσόπουλος έδωσαν το παρών και φέτος στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τερματίζοντας στην 19η θέση στη γενική κατάταξη, έχοντας στα χέρια τους ένα Ford Fiesta XR2 του 1978. Στην πέμπτη διαδρομή του αγώνα, μάλιστα, είχαν τερματίσει στη δεύτερη θέση της γενικής! Λίγο πιο πίσω και συγκεκριμένα στην 28η θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Κυριάκος Κοφινάς-Ισαακ Abastado, οι οποίοι στην έκτη διαδρομή, το Σάββατο, δέχθηκαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής από όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν, εντυπωσιάζοντας με την εμφάνισή τους! Μοιράστηκαν ένα Austin Mini Cooper S του 1973.


Στην 40ή θέση ολοκλήρωσαν άλλο ένα Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο οι Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος που έλαβαν μέρος με ένα Ford Fiesta 1600 του 1981. Με ένα Renault 5 Alpine Turbo του 1982, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος τερμάτισαν στην 72η θέση, οι οποίοι είχαν κάνει δυναμικό ξεκίνημα, όντας στην 14η θέση έπειτα από τις δύο πρώτες δοκιμασίες.


Οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός αν και ολοκλήρωσαν στην τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στη συνέχεια υποχώρησαν στην κατάταξη, τερματίζοντας εν τέλει στην 92η θέση της γενικής, δεχόμενοι και αρκετούς βαθμούς ποινής. Είχαν στα χέρια τους ένα Fiat 128 Rally του 1974. Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, με συνοδηγό τον γιο του, Αθανάσιο, τερμάτισαν στην 95η θέση οδηγώντας μία Lancia Beta Coupe 2000 του 1976. Το ευχαριστήθηκαν οι Γεώργιος Γεωργακόπουλος-Αναστάσιος Δούρος με το Morris Mini 1000 του 1967, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά τους στην 128η θέση της γενικής. Συνολικά τερμάτισαν 207 πληρώματα.

Γενική Κατάταξη αγώνα

Η ΟΜΑΕ θέλει να συγχαρεί και τα 7 Ελληνικά πληρώματα για τη συμμετοχή τους στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο! Και του χρόνου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!