Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο ...


Με χαμόγελα και ικανοποίηση ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο τα Ελληνικά πληρώματα, συμμετέχοντας σε έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες Regularity παγκοσμίως. Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση του σύγχρονου Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια ανοίγει την αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, περισσότερα από 230 πληρώματα εκκίνησαν από τέσσερις διαφορετικές πόλεις σε Γερμανία (Μπαντ Χόμμπουργκ), Σκωτία (Γλασκώβη), Ιταλία (Μιλάνο) και Γαλλία (Ρεμς) Ανάμεσά τους ήταν και 7 Ελληνικοί συνδυασμοί που προτίμησαν να εκκινήσουν την περιπέτεια από το Μιλάνο της γειτονικής Ιταλίας, την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου. Όλοι τους κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, τερματίζοντας, μάλιστα, ψηλά στην κατάταξη, λαμβάνοντας υπόψη την αθρόα συμμετοχή.


Οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργουσόπουλος έδωσαν το παρών και φέτος στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τερματίζοντας στην 19η θέση στη γενική κατάταξη, έχοντας στα χέρια τους ένα Ford Fiesta XR2 του 1978. Στην πέμπτη διαδρομή του αγώνα, μάλιστα, είχαν τερματίσει στη δεύτερη θέση της γενικής! Λίγο πιο πίσω και συγκεκριμένα στην 28η θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Κυριάκος Κοφινάς-Ισαακ Abastado, οι οποίοι στην έκτη διαδρομή, το Σάββατο, δέχθηκαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής από όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν, εντυπωσιάζοντας με την εμφάνισή τους! Μοιράστηκαν ένα Austin Mini Cooper S του 1973.


Στην 40ή θέση ολοκλήρωσαν άλλο ένα Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο οι Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος που έλαβαν μέρος με ένα Ford Fiesta 1600 του 1981. Με ένα Renault 5 Alpine Turbo του 1982, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος τερμάτισαν στην 72η θέση, οι οποίοι είχαν κάνει δυναμικό ξεκίνημα, όντας στην 14η θέση έπειτα από τις δύο πρώτες δοκιμασίες.


Οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός αν και ολοκλήρωσαν στην τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στη συνέχεια υποχώρησαν στην κατάταξη, τερματίζοντας εν τέλει στην 92η θέση της γενικής, δεχόμενοι και αρκετούς βαθμούς ποινής. Είχαν στα χέρια τους ένα Fiat 128 Rally του 1974. Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, με συνοδηγό τον γιο του, Αθανάσιο, τερμάτισαν στην 95η θέση οδηγώντας μία Lancia Beta Coupe 2000 του 1976. Το ευχαριστήθηκαν οι Γεώργιος Γεωργακόπουλος-Αναστάσιος Δούρος με το Morris Mini 1000 του 1967, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά τους στην 128η θέση της γενικής. Συνολικά τερμάτισαν 207 πληρώματα.

Γενική Κατάταξη αγώνα

Η ΟΜΑΕ θέλει να συγχαρεί και τα 7 Ελληνικά πληρώματα για τη συμμετοχή τους στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο! Και του χρόνου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι