Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Abarth 600e ...


Η πρώτη επίσημη εικόνα του νέου Abarth 600e αποκαλύπτει εμφατικά τη μυώδη και εκρηκτική ταυτότητα του νέου μοντέλου, επικυρώνοντας παράλληλα τη δέσμευση της μάρκας στο να μετατρέπει το «καθημερινό» σε «συναρπαστικό». Σχεδιασμένη για να ικανοποιήσει στο έπακρο τους πιο φανατικούς υποστηρικτές της Abarth, η έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima θα διαθέτει πιστοποιητικό γνησιότητας και θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.949 μονάδες, κάνοντας μια ρομαντική αναφορά στη χρονιά που ιδρύθηκε η μάρκα. Το νέο μοντέλο είναι χτισμένο επάνω σε τρεις κεντρικούς πυλώνες: Τη δυναμική σχεδίαση, τις καυτές επιδόσεις και τη σπορ αίσθηση που θα εμπνέει τους λάτρεις της γρήγορης οδήγησης. Χάρη στα 240 HP που αποδίδει ο ηλεκτρικός κινητήρας του, το Abarth 600e Scorpionissima είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τα ιδανικά που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τα μοντέλα της μάρκας με σήμα το σκορπιό, αποτελώντας μια μοναδική πρόταση στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για να πετύχει το σκοπό του το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί μηχανικό μπλοκέ διαφορικό που μεγιστοποιεί την πρόσφυση και τη σταθερότητα, ενώ βελτιώνει το χειρισμό του αυτοκινήτου στην απαιτητική σπορ οδήγηση. Μάλιστα, η αποτελεσματικότητα του διαφορικού μεγιστοποιείται όταν το Abarth 600e είναι εξοπλισμένο με τα ελαστικά υψηλής απόδοσης που έχουν εξελιχθεί από τον προμηθευτή της Formula E και εγγυώνται το μέγιστο κράτημα κάτω από όλες τις συνθήκες. Ωστόσο αυτό έχει επιτευχθεί σε ισορροπία με τη λελογισμένη αντίσταση κύλισης, προκειμένου να μην αυξάνεται η κατανάλωση ενέργειας. Τη δική τους πινελιά στο χαρακτήρα του 600e βάζουν και αισθητικές λεπτομέρειες όπως το ειδικό χρώμα λανσαρίσματος “Hypnotic Purple”, το πίσω σπόιλερ που παίζει ενεργό ρόλο στην αεροδυναμική, τα φαρδιά φτερά, το χαμηλό ύψος και βέβαια οι ζάντες 20” που συνυπάρχουν με τις μεγάλες δαγκάνες του αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου