Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

41ο Rally Κένταυρος ...


Από τις ειδικές διαδρομές του Πηλίου του 41ου Ράλλυ Κένταυρος θα ξεκινήσει το φετινό Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος.

Το φετινό 41ο Ράλλυ Κένταυρος είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 30&31 Μαρτίου 2024 στις υπέροχες διαδρομές του βουνού των Κενταύρων. Τη διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Αθλητικό Σωματείο Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α.Βόλου) έχοντας τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου καθώς και του Δήμου Νοτίου Πηλίου, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της Λέσχης και αποτελούν εχέγγυο για την άρτια προετοιμασία και διεξαγωγή του αγώνα στη περιοχή της Μαγνησίας. Η φετινή έκδοση του αγώνα αξίζει να σημειωθεί πως έχει διαφορετική χάραξη και περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 40,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων προσφέροντας οδηγική απόλαυση στα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα και μεγάλες συγκινήσεις στους θεατές φίλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και των αγώνων Ράλλυ γενικότερα. Το πρωί του Σαββάτου 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ Βόλου (4οχλμ Βόλου – Λάρισας) από τη 13:00 έως τις 16:00. Την Κυριακή 31 Μαρτίου η εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου, θα δοθεί στις 9:30 το πρωί από τον Παλιό Σταθμό του ΟΣΕ στην Αγριά, με τον Τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της ίδιας ημέρας στο χωριό των Αφετών. Ο χώρος του Service Park θα βρίσκεται στο χωριό Αφέτες, όπου και η απονομή των επάθλων η οποία θα πραγματοποιηθεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού. Οι αναγνωρίσεις της διαδρομής θα γίνονται έως το Σάββατο 30 Μαρτίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Η περίοδος δηλώσεων συμμετοχών, ξεκινούν την Δευτέρα 11 Μαρτίου και τελειώνουν την Παρασκευή 22 Μαρτίου στις 23:59. Δηλώσεις γίνονται αποκλειστικά μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ. Είναι σαφής η υπενθύμιση προς τους συμμετέχοντες για την έγκαιρη νέα έκδοση αγωνιστικής άδειας για το 2024.

Αναλυτικό Πρόγραμμα, χάρτες και ωράριο ειδικών διαδρομών θα ακολουθήσουν σύντομα!

Ραντεβού στο βουνό των Κενταύρων λοιπόν, στις 30-31 Μαρτίου για τον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου