Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel στοχεύει σε πρωταγωνιστικό ρόλο ...


Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το 2023 για την Opel στην Ελληνική αγορά. Η Γερμανική εταιρεία σκαρφάλωσε στη 2η θέση των πωλήσεων επιβατικών, διπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις της σε σχέση με το 2022 και κατακτώντας μερίδιο αγοράς 7,7%. Η εμπορική επιτυχία της Opel οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στο Opel Corsa. Το Γερμανικό supermini στέφθηκε πρωταθλητής για το 2023, κατακτώντας την 1η θέση των πωλήσεων, τόσο στην κατηγορία του, όσο και στο σύνολο της αγοράς, υπερδιπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Μάλιστα, το Corsa διατήρησε σταθερά την 1η θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς ήταν το 2012. Επιπλέον, το Corsa αναδείχτηκε ως το αγαπημένο μοντέλο των εταιρειών, κατακτώντας την 1η θέση και στις εταιρικές πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως 1 στα 4 εταιρικά οχήματα που ταξινομήθηκαν μέσα στο 2023, ήταν Corsa. Τέλος, το Corsa-e κατέκτησε τη 2η θέση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία του, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακή αύξηση ταξινομήσεων κατά 1.812,3%! Σημαντική ήταν και η συνεισφορά των Crossland και Mokka στα εμπορικά αποτελέσματα της Opel κατά το 2023. Συγκεκριμένα, τα δύο μοντέλα κατέκτησαν, συνδυαστικά, μερίδιο 9,5% στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των B SUV, με το Crossland να επιτυγχάνει σημαντική αύξηση ταξινομήσεων κατά 84,1% συγκριτικά με το 2022. Αντίστοιχα, το Mokka υπερδιπλασίασε τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Όσον αφορά την αγορά των Επαγγελματικών Οχημάτων, και εδώ η Opel σημείωσε σημαντική αύξηση στις ταξινομήσεις. Τα Γερμανικά πολυεργαλεία Combo, Vivaro και Movano, χάρη στην ποιότητα κατασκευής και την πρακτικότητά τους και υποστηριζόμενα από το ελκυστικό εμπορικό πρόγραμμα 3-4-5-6, απέφεραν στην Opel μερίδιο αγοράς 9,1% στην κατηγορία των κλειστών φορτηγών (37,6% αύξηση συγκριτικά με το 2022). Επιπλέον, η Opel κατέκτησε τη 2η θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών κλειστών φορτηγών, επιτυγχάνοντας μερίδιο 20,9%, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών στα μοντέλα της Γερμανικής εταιρείας. Η Opel στοχεύει σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελληνική αγορά και για το 2024. Το το Νέο Corsa βρίσκεται ήδη στις Εκθέσεις Opel σε όλη την Ελλάδα. Το best seller της Ελληνικής αγοράς, σημαντικά ανανεωμένο, έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, χάρη στην τολμηρή σχεδίασή του, το πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit, το πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών που προσφέρει, αλλά και την ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, στην οποία σύντομα θα προστεθούν υβριδικές εκδόσεις, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa Electric. Σύντομα, αναμένεται επί ελληνικού εδάφους και η πρόταση της Opel στον τομέα της μικροκινητικότητας με το Rocks Electric, ένα διθέσιο όχημα που χρησιμοποιεί αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβα, αποτελώντας έτσι την ιδανική λύση για καθημερινές μετακινήσεις με σεβασμό προς το περιβάλλον. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το