Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Jeep Compass ...


Διατηρώντας στο έπακρο όλα τα στοιχεία που το έχουν κάνει τόσο πετυχημένο, το Jeep Compass συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του και είναι διαθέσιμο σε νέες εκδόσεις εξοπλισμού που το κάνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικό. Ιδανικά προσαρμοσμένη στα ζητούμενα της αγοράς, η γκάμα του Jeep Compass περιλαμβάνει τα εξής επίπεδα εξοπλισμού: Altitude και Summit για την ήπια υβριδική έκδοση e-Hybrid 48V, και Altitude, Summit, Business, Overland, Trailhawk για την Plug-in Hybrid 4xe των 240 PS. Ήδη από το Altitude ο εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος σε επίπεδο ασφάλειας, άνεσης και συνδεσιμότητας, ενώ όπως πάντα την πιο σκληροτράχηλη επιλογή αποτελεί το Trailhawk, με προστατευτικές ποδιές στο σύστημα μετάδοσης και την εμπρός ανάρτηση, καθώς και το Selec-Terrain με πρόγραμμα Rock που του χαρίζουν αξεπέραστες επιδόσεις στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πάνω από 80 συστήματα ασφάλειας, μεταξύ των οποίων την προειδοποίηση σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα ανεξαρτήτως ταχύτητας, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, ενεργό σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, έλεγχος ενδεχόμενης σύγκρουσης με διασταυρούμενο όχημα κατά την όπισθεν καθώς και ανίχνευση κόπωσης οδηγού. Σε ό,τι αφορά στην ψηφιακή τεχνολογία, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη TFT χωρίς πλαίσιο που έχει διαγώνιο 10,25” -μια από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία. Υποστηρικτικά, μια οθόνη αφής 10,1” φροντίζει για το χειρισμό του infotainment Uconnect 5, το οποίο διαθέτει ασύρματη σύνδεση με Apple Car Play και Android Auto. Το παρόν δίνουν και οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας Uconnect services, οι οποίες επιτρέπουν τον απομακρυσμένο έλεγχο σε συγκεκριμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου, τον προγραμματισμό της φόρτισης και του κλιματισμού στα Plug-in Hybrid, καθώς και την πρόσβαση σε πληροφορίες της συνολικής κατάστασής του.


                                     Υψηλή απόδοση, σεβασμός στο περιβάλλον

Με δύο συστήματα κίνησης κορυφαίας τεχνολογίας και απόδοσης, το Jeep Compass καλύπτει κάθε ζητούμενο. Το ήπια υβριδικό e-Hybrid 48V που αποδίδει 130 PS, συνδυάζει τις ζωντανές επιδόσεις με την απόλυτη οικονομία κίνησης στην πόλη. Διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα 20 PS ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις, το οποίο δίνει στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 30 km/h. Το αποτέλεσμα είναι η δραστική μείωση τόσο του θορύβου όσο και των εκπομπών ρύπων. Από την άλλη, το πανίσχυρο Plug-in Hybrid 4xe των 240 PS εξασφαλίζει όχι μόνο συναρπαστικές επιταχύνσεις με 0-100 km/h σε μόλις 7,3” αλλά και εκτός δρόμου ικανότητες αντάξιες του θρυλικού ονόματος “Jeep”. Τα προγράμματα Auto, Snow, Sand/Mud και Sport αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο του οδηγού σε όλες τις συνθήκες, αναλαμβάνοντας να συντονίσουν όλα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου όπως χρειάζεται για την εκάστοτε περίσταση.


Όλες οι νέες εκδόσεις εξοπλισμού του Compass είναι ήδη διαθέσιμες στο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, συνοδευόμενες από εγγύηση 4 ετών (ή 160.000 km) όπως και όλα τα μοντέλα της Jeep, ενώ για τα Plug-in Hybrid ο φόρος εταιρικής χρήσης είναι μηδενικός.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το