Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tour European Rally in Greece ...


Έναν ακόμη διεθνή αγώνα αποκτά η Ελλάδα, καθώς μετά το Ράλλυ Ακρόπολις και το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που επέστρεψαν στα ημερολόγια της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), ένα ασφάλτινο ράλλυ θα αποτελέσει μέρος του Tour European Rally το 2024. Ο θεσμός του Tour European Rally (TER) θεσπίστηκε το 2016 και κάθε χρόνο περιλαμβάνει ράλλυ από διάφορες χώρες της Ευρώπης, που διεξάγονται είτε σε ασφάλτινη, είτε σε χωμάτινη επιφάνεια. Έπειτα από τη συμμετοχή του στον τελευταίο αγώνα του TER το 2023, όπου και κατέκτησε την τρίτη θέση, ο Σωτήρης Ιερεμιάδης απέκτησε επαφές με τους διοργανωτές του πρωταθλήματος, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για έναν αγώνα στην Ελλάδα. Με την πολύτιμη συνεισφορά του Έλληνα οδηγού και χάρη και στις συντονισμένες ενέργειες της ΟΜΑΕ, η χώρα μας αποκτάει ασφάλτινο διεθνή αγώνα και πάλι έπειτα από πολλά χρόνια και στόχος είναι να καθιερωθεί στο διεθνές στερέωμα για αρκετά χρόνια, έχοντας υψηλές βλέψεις. Να σημειωθεί πως παράλληλα με τον αγώνα που θα προορίζεται για σύγχρονα αυτοκίνητα, θα διεξαχθεί και αγώνας για Ιστορικά.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τον αγώνα θα ανακοινωθούν στο εγγύς μέλλον. 

Πρωταθλητές Tour European Rally

2016: Simone Tempestini (Ιταλία) – Skoda Fabia R5

2017: Giandomenico Basso (Ιταλία) – Hyundai i20 R5

2018: Giandomenico Basso (Ιταλία) – Hyundai i20 R5

2019: Steve Fernandes (Λουξεμβούργο) – Skoda Fabia R5

2020: Edgar Vigo Lopez (Ισπανία) – Peugeot 208 Rally4

2021: Edgar Vigo Lopez (Ισπανία) – Peugeot 208 Rally4

2022: Hayden Paddon (Νέα Ζηλανδία) – Hyundai i20 R5

2023: Osian Pryce (Μεγάλη Βρετανία) – Volkswagen Polo GTi R5

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Tour European Rally στην επίσημη ιστοσελίδα του θεσμού: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...