Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Sprint Γραίκα ...


Με νικητές τους Ιωάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο, ολοκληρώθηκε το 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα που διεξήχθη στις 18 και 19 Νοεμβρίου. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) και θεσμικοί υποστηρικτές ήταν ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρω. Ο αγώνας είχε την υποστήριξη του Συλλόγου Φιλοπροόδων Κρεσταίνων και του Δασικού Συνεταιρισμού Γραίκα. Οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος, κέρδισαν με άνεση τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα του Skoda Fabia R5, ωστόσο λίγο έλειψε να καρδιοχτυπήσουν στο τέλος. Το πλήρωμα έπαθε λάστιχο από τα μέσα του τρίτου σκέλους, το οποίο προτίμησε να μην αλλάξει, γεγονός που δεν στάθηκε αρκετό να τους στερήσει τη νίκη. Με αυτό τον τρόπο, πρόσθεσαν άλλη μια νίκη στο πλούσιο παλμαρέ τους. Ωραία κόντρα εξελίχθηκε για τις πιο πίσω θέσεις του βάθρου, με τους Στέλιο Λαϊνόπουλο-Πάνο Σπυρογιάννη να τερματίζουν δεύτεροι, παρά τα προβλήματα που τους δυσκόλεψαν στις αρχές του αγώνα. Έχοντας στα χέρια τους ένα Mitsubishi Lancer Evo IX R4, αντιμετώπισαν πρόβλημα με το ημιαξόνιο στο πρώτο σκέλος, το οποίο κατάφεραν να λύσουν στη συνέχεια και ξεκίνησαν την αντεπίθεση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σκαρφαλώσουν τρεις θέσεις στην κατάταξη, τερματίζοντας δεύτεροι γενικής, πετυχαίνοντας, μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή, εκμεταλλευόμενοι και το σκασμένο ελαστικό των νικητών. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν τα αδέρφια, Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης που ξεκίνησαν δυνατά τον αγώνα, όντας δεύτεροι έπειτα από την πρώτη διαδρομή του αγώνα. Στη συνέχεια, ωστόσο, ένα πρόβλημα με το διαφορικό τους έστειλε προσωρινά εκτός βάθρου, ωστόσο στην τελευταία ειδική, το δίδυμο του Subaru Impreza N12 πίεσε και ήταν αυτό τελικά που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω τους τερμάτισε ο Αργύρης Τσούλος που είχε για πρώτη φορά δίπλα του τον Χρήστο Κουζιώνη. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του Mitsubishi Lancer Evo VIII, ενώ «έπεσε» και στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει μια θέση στο βάθρο στις λεπτομέρειες. Καταπληκτική εμφάνιση πέτυχαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, οι οποίοι με ένα Toyota Yaris τερμάτισαν πρώτοι στην F2, πρώτοι στη C6 και πέμπτοι γενικής. Το τοπικό πλήρωμα ήταν στη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας έπειτα από τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του 30ού Ράλλυ Σπριντ Γραίκα και ανέβασε ρυθμό στο τελευταίο πέρασμα, με αποτέλεσμα να πανηγυρίσει μια σπουδαία επιτυχία. Τον πρώτο τους τερματισμό στη σύντομη αγωνιστική τους καριέρα και μάλιστα στη δεύτερη θέση της F2, πέτυχαν οι Χρήστος Καστής-Δήμητρα Καστή με Peugeot 206 XS. Αν και ξεκίνησαν συντηρητικά το πρωί, στη συνέχεια ανέβασαν ρυθμό σκαρφαλώνοντας στην κορυφή της δικίνητης κατηγορίας, μία ειδική πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Ωστόσο και αυτοί έπεσαν «θύμα» μηχανικής βλάβης, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot δεν δούλεψε όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να αρκεστούν στη δεύτερη θέση της F2, στην πρώτη της C5 και στην έκτη της γενικής. Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους Ντίνο Ζυγογιάννη-Νικόλαο Τσέλλο με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι, αν και έκαναν δυναμικό ξεκίνημα, όντας τρίτοι στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή του Γραίκα, υποχώρησαν στην κατάταξη, αντιμετωπίζοντας στο τρίτο πέρασμα, πρόβλημα με την τροφοδοσία του αγωνιστικού τους. Ένατοι γενικής, τρίτοι στην F2 και πρώτοι στη C4 τερμάτισαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος. Οδηγώντας ένα Toyota Corolla AE92, ανέβηκαν για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στη C4, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά. Πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της C3, Κωνσταντίνος Αντωνίου-Απόστολος Μακάριος, οι οποίοι οδήγησαν με το πλάι το Ford Escort MKII, αποσπώντας το χειροκρότημα των θεατών σε κάθε τους πέρασμα. Δεύτεροι στη C3 τερμάτισαν οι Γιώργος Αγαθοκλέους-Σάββας Ζάκου, με ένα Peugeot 208 Rally4. Το Κυπριακό πλήρωμα κινήθηκε χωρίς να πάρει περιττά ρίσκα, έχοντας κατά νου να κατακτήσει τον τίτλο στην κατηγορία και με αυτό του το αποτέλεσμα, τα κατάφερε. Στη C6, πίσω από τους Σταυρόπουλο-Τζαβάρα, βρέθηκαν οι Διονύσης Γαζετάς jnr-Παντελής Καραθανάσης, οδηγώντας ένα Toyota Yaris. Ο 21χρονος οδηγός πίεσε στο ξεκίνημα και στη συνέχεια έκοψε ρυθμό, καθώς η δεύτερη θέση στην κατηγορία ήταν αρκετή ώστε να του χαρίσει το έπαθλο της C6 στο φετινό Κύπελλο Χώματος. Το βάθρο της C6 συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα, οδηγώντας ένα Nissan Micra K11. Πιο πίσω στην κατηγορία, τερμάτισαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος (Toyota Starlet EP91) και Διονύσης Κατέβας-Ιωάννης Κουζούλης (Toyota Yaris), οι οποίοι τα κατάφεραν περίφημα στην πρώτη τους απόπειρα στο χώρο των αγώνων. Οι Παναγιώτης Μαντάς-Παναγιώτης Ρηγόπουλος (Toyota Yaris) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση της C6, ενώ έβδομοι τερμάτισαν τα αδέρφια, Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος, επίσης με Toyota Yaris. Στην κατηγορία C4, δεύτεροι πίσω από τους νικητές, Αναστασόπουλο-Παρασκευόπουλο, τερμάτισαν οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος, οι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Toyota Corolla AE111 που είχαν στα χέρια τους. Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Καρούζος-Παναγιώτης Μπράβος (Toyota Corolla AE86) και οι Παναγιώτης Λαθούρης-Χρήστος Κουφός (Toyota Starlet). Στην κατηγορία C5, τους Καστή-Καστή ακολούθησαν οι Φίλιππας και Παναγιώτης Ανδρικόπουλος με Peugeot 206 XS, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος. Το πλήρωμα του Ford Fiesta R2 έκανε έναν επεισοδιακό αγώνα, καθώς στο πρώτο πέρασμα σταμάτησε να αλλάξει λάστιχο, πληγώνοντας παράλληλα το αγωνιστικό καθώς είχε επαφή με βράχο. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην τελευταία ειδική, τούμπαρε, συνεχίζοντας τον αγώνα του, με τη βοήθεια θεατών. Ενδιάμεσα, στο δεύτερο πέρασμα, είχε καταφέρει να πετύχει την ταχύτερη επίδοση στη δικίνητη κατηγορία. Άτυχοι στάθηκαν και οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) οι οποίοι σταμάτησαν να αλλάξουν ελαστικό στην πρώτη ειδική διαδρομή, με αποτέλεσμα να χάσουν πολλά λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα. Στη συνέχεια, άφησαν θετικές εντυπώσεις, πραγματοποιώντας την τρίτη ταχύτερη επίδοση στα δύο τελευταία σκέλη του αγώνα. Στον αγώνα συμμετείχε και ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία Τ1, με τους Ιωάννη Βορριά-Αθανάσιο Μπάκα (Mitsubishi Pajero Evolution) να ολοκληρώνουν με επιτυχία τον τελευταίο γύρο του Κυπέλλου Χώματος. Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, ξεχωρίζει αυτή των Αντώνη Δημόπουλου-Ευθύμιου Σκαλτσά (Toyota Starlet) από διαφορικό κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2. Τούμπαραν νωρίς στον αγώνα οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με το Ford Fiesta R2, ενώ δεν κατάφεραν να τερματίσουν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα οι Διονύσης Μαρούδας-Χρήστος Ξυνής (Ford Escort MKII) και οι Ηλίας Καραγκούνης-Σταύρος Ξένος με Opel Kadett E. Στα μισά του πρώτου σκέλος, πάρκαραν δεξιά την Toyota Corolla AE92 που οδηγούσαν, οι Άρης Μαυραγάνης-Νίκος Χρέππας, από ημιαξόνιο, ενώ δεν ολοκλήρωσαν και οι Δημήτρης Λυκομήτρος-Γιώργος Καραχάλιος (BMW 320i E21). Έξοδο είχαν στο τρίτο σκέλος οι Θεόδωρος Εγγλέζος-Κώστας Γρηγοριάδης με Toyota Yaris.

Η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...